https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... ws/109996/

Moderator: mods
Even los van de generalisatie, wie is de scout uit Deventer?Yopii schreef:
Volgens mij is die jongen een enorme boer.
(Maar wat wil je met een trainer uit Haaksbergen, een scout uit Deventer en een TD uit Epe?)
Deze Rasmus ziet er niet uit als een Nederlandse voetballer, wel als een atleet.Cruijff schreef:Hij ziet er in ieder geval meer uit als een voetballer dan Veltman:
Je bedoelt Veldmate? Wist ik inderdaad niet.Yopii schreef:Veltmate komt uit Deventer, wist je dat niet? Is bij GAE begonnen.
Hij drukte tegen edsv en de kakkies zeker, op voor Ajax positieve wijze, zijn stempel. Maar ik hou er niet van, zijn gedrag associeer ik met edsv. Het past i.m.o. niet bij Ajax dat iemand die zich zo gedraagt aanvoerder is. Bij een Ajax-captain hoort een bepaalde grandeur.LucaS schreef:Idd, Veltman is stukken beter dan wat de meeste supporters van hem vinden
Dan moeten ze hem héél slecht vinden, want zo goed is hij niet.LucaS schreef:Idd, Veltman is stukken beter dan wat de meeste supporters van hem vinden
AjaxPersbericht AFC AJAX
Amsterdam, 23 januari 2018
Ajax en FC Midtjylland bereiken overeenstemming over transfer Rasmus Nissen Kristensen
Ajax heeft overeenstemming bereikt met het Deense FC Midtjylland en Rasmus Nissen Kristensen over de overgang van de speler naar Amsterdam. De 20-jarige jeugdinternational tekent een contract van viereneenhalf jaar, dat direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2022.
De rechtervleugelverdediger werd op 11 juli 1997 geboren in Brande, Denemarken. Kristensen speelde sinds zijn twaalfde bij FC Midtjylland en is basisspeler bij Denemarken O21.
Reiziger was juist een puur verdedigende back die de bal meteen inleverde.WP_Legend schreef:Matig vind ik goed genoeg voor Ajax backs.
Reiziger, Trabelsi, Maxwell etc waren verdedigend niet geweldig maar Aanvallend brachten ze een extra dimensie.