Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di jan 16, 2018 6:08 pm

Liverpool is in tig jaar niet in de buurt gekomen van de nationale landstitel. Toen ze een paar jaar terug in een situatie waren gekomen waar ze het voor het grijpen hadden,
Je ziet zelf de tegenstelling ook? :drecul.gif:

Geeft niet knul, je hebt recht op je mening, hoe triviaal dan ook. :biggthumpup.gif:
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » di jan 16, 2018 7:25 pm

Die 300 M die hij per saldo bij Man City heeft uitgegeven, daar heeft ie nou niet echt bijzondere dingen mee gedaan. Voor zijn komst draaide het bij die club ook al om KdB, Silva, Fernandinho en Aguero.
Misschien ook niet nodig, zolang hij het beste haalt uit die spelers. Sommige clubs hebben gewoon een goede kern.

In het algemeen moet een manager in de PL wel kijk op spelers hebben. LVG bijvoorbeeld ging op dat punt de mist in. 300 miljoen uitgegeven en bijna alleen middelmaat gehaald. Dan kun je coachen wat je wilt, het wordt nooit wat.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di jan 16, 2018 10:16 pm

InnerHarbour schreef:
Liverpool is in tig jaar niet in de buurt gekomen van de nationale landstitel. Toen ze een paar jaar terug in een situatie waren gekomen waar ze het voor het grijpen hadden,
Je ziet zelf de tegenstelling ook? :drecul.gif:

Geeft niet knul, je hebt recht op je mening, hoe triviaal dan ook. :biggthumpup.gif:
Is that the best you've got? Wijs me er anders effe op ouwe. Uiteindelijk zijn ze het toen ook heerlijk misgelopen, of niet?

Alhoewel, dat jij een 4de plek als een hele prestatie ziet weten we inmiddels wel. Je krijgt van mij wel nog een aai op je keppeltje. :aai.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 17, 2018 8:54 am

Yopii schreef:
Die 300 M die hij per saldo bij Man City heeft uitgegeven, daar heeft ie nou niet echt bijzondere dingen mee gedaan. Voor zijn komst draaide het bij die club ook al om KdB, Silva, Fernandinho en Aguero.
Misschien ook niet nodig, zolang hij het beste haalt uit die spelers. Sommige clubs hebben gewoon een goede kern.

In het algemeen moet een manager in de PL wel kijk op spelers hebben. LVG bijvoorbeeld ging op dat punt de mist in. 300 miljoen uitgegeven en bijna alleen middelmaat gehaald. Dan kun je coachen wat je wilt, het wordt nooit wat.
Pep heeft een goede keeper gehaald, goede backs.. flink in de verdediging geïnvesteerd. Was ook nodig. Verder speelt hij met David Silva en KDB op een 3-mans middenveld. Maar verder drukt hij zijn stempel niet echt op de ploeg volgens Wimpey :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 17, 2018 9:17 am

Je leest niet goed. Ik zeg dat hij met die 300 M niet echt bijzondere dingen heeft gedaan.

Wat City dit seizoen (vorig seizoen was niet meer dan redelijk) tot dusver laat zien is bijzonder. Maar ploegen van Guardiola zakken in het beslissende deel van het seizoen nogal eens door hun hoeven.

De Bruyne, Fernandinho en Silva waren vóór de komst van Guardiola trouwens geen klompenboeren he. Ze waren toen al de besten bij City en dat zijn ze nog steeds.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jan 17, 2018 10:01 am

wimpey schreef:Ik zeg dat hij met die 300 M niet echt bijzondere dingen heeft gedaan.
407 M en een beetje om precies te zijn. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 17, 2018 10:04 am

Maar dan heb je heb je het over de top.

Hij heeft de beste Engelse rechtsback gekocht, een fantastische linksback, een meer dan prima keeper, de spits van Brazilië, het grootste Engelse talent in de verdediging...

Het is makkelijker om er te komen (Klopp) dan er te blijven.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jan 17, 2018 10:15 am

Zo en nu hier weer verder over de prachtige club Liverpool dat geleuter over de tweede club van Manchester hoort in het Engeland topic thuis mods!
en hoe zal de reporter zich gevoeld hebben :biggrin.gif:

BBC interview with former Liverpool goalkeeper
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 17, 2018 10:16 am

Lionel schreef:Maar dan heb je heb je het over de top.

Hij heeft de beste Engelse rechtsback gekocht, een fantastische linksback, een meer dan prima keeper, de spits van Brazilië, het grootste Engelse talent in de verdediging...

Als je zulke bedragen uit mag geven vraag ik me toch wel eens af hoe moeilijk het eigenlijk nog is. Het zou pas bijzonder zijn als clubs na zulke investeringen niet goed zouden presteren.
Nil volentibus arduum

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 17, 2018 10:18 am

Je club is op de 2e plaats terechtgekomen op deze stadion sfeerlijst.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jan 17, 2018 10:48 am

Marillion schreef:

Als je zulke bedragen uit mag geven vraag ik me toch wel eens af hoe moeilijk het eigenlijk nog is. Het zou pas bijzonder zijn als clubs na zulke investeringen niet goed zouden presteren.
Hallo, opruimen niet meedoen. :1evil.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 17, 2018 10:50 am

Vorig seizoen 3e toch? Roemloos eruit tegen Monaco in de CL. Dit seizoen tot dusver geweldig, maar Guardiola's Bayern zakten steeds in Maart / April in elkaar. Dat kan City dus ook gebeuren.
Klopp had vorig seizoen z'n eerste volledige seizoen en eindigde als 4e. 1 plekje lager dus.

Ik snap niet dat je Liverpool's progressie steeds wilt downsizen. Is dat alleen omdat IH fan van die club is? Objectief bezien (i.m.o. dan) doet Klopp het prima met Liverpool. Heeft de stijgende lijn nog steeds te pakken en er worden prima spelers gehaald.

Guardiola geeft per saldo 300 M meer uit he, in 1.5 seizoen. Desondanks heeft City niet op iedere positie een betere speler staan dan Liverpool.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 17, 2018 11:39 am

Liverpool doet zeker goede zaken. Maar ze zijn vierde geworden. En Klopp geeft toch ook aardig wat uit? 85 miljoen voor Van Dijk, 75 miljoen voor Keita... Pep heeft vier backs laten gaan en heeft inderdaad een fortuin uitgegeven aan nieuwe backs.

Maar kijk dan ook even naar het spel en de progressie die hij maakt t.o.v. vorig jaar.

En hoezo zakten de teams in elkaar van Pep? Omdat ze verloren van Madrid of Barca? De tweebeste teams van de afgelopen jaren? Ze waren ook in maart al kampioen.

En hoezo moet je op iedere positie de beste voetballer hebben? Ik denk dat een Salah bij City minder goed zou werken op rechts dan een Sterling. Coutinho had Pep willen hebben maar verder?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo jan 17, 2018 11:42 am

Marillion schreef:

Precies, dit gaat toch helemaal nergens meer over.Er wordt met bakken met geld gesmeten op het ordinaire af.En dan nog zijn 80% van de wedstrijden in Engeland ook niet om aan te gluren.
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » wo jan 17, 2018 1:51 pm

wimpey schreef:De Bruyne, Fernandinho en Silva waren vóór de komst van Guardiola trouwens geen klompenboeren he. Ze waren toen al de besten bij City en dat zijn ze nog steeds.
Dat mag je Pep niet verwijten. Het enige wat hij kan doen is zorgen dat die jongens blijven presteren en het team rondom hen versterken.

Vind het een prestatie op zich om zulk goed voetbal te spelen, zelfs als je dat niet het hele seizoen volhoudt. City is vooral spraakmakend. Vergelijk dat met MU, de nummer twee, waar niemand warm voor loopt...

Liverpool is een leuk team, maar natuurlijk geen titelkandidaat. Er komt een moment dat niet elke bal van Salah er meer invliegt. Dan moet ik zien wat er gebeurt.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jan 17, 2018 2:55 pm

wimpey schreef:Objectief bezien (i.m.o. dan) doet Klopp het prima met Liverpool. Heeft de stijgende lijn nog steeds te pakken en er worden prima spelers gehaald.
Sinds 22 oktober (Spurs uit) ongeslagen in zowel de PL, de CL en de FA cup. Het verschil met vorig jaar is dat wij toen juist tegen de ‘kleintjes’ verloren. Firmino die de grote aanjager is scoort meer van ooit en wij hebben er een klasbak als CB bijgekregen in dit window. Verder is die Belgische ballenvanger de goal uit.

Het is jammer dat Keïta nu niet komt maar ik zie de laatste 15 PL wedstrijden en deze ronde CL en FA cup met vertrouwen tegemoet.
YNWA

999

Bericht door 999 » wo jan 17, 2018 3:22 pm

En anders geef je toch gewoon weer de scheidsrechter de schuld ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 19, 2018 8:57 am

InnerHarbour schreef:...en wij hebben er een klasbak als CB bijgekregen in dit window. Verder is die Belgische ballenvanger de goal uit.
Van Dijk is een klasbak? Verder heb je nu een Duitse vliegenvanger voor die Belg. Schiet niet op daar. :aai.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 19, 2018 9:17 am

999 schreef:En anders geef je toch gewoon weer de scheidsrechter de schuld ... :smallgrin.gif:
:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 10:02 am

Mr. Ajax schreef:
InnerHarbour schreef:...en wij hebben er een klasbak als CB bijgekregen in dit window. Verder is die Belgische ballenvanger de goal uit.
Van Dijk is een klasbak?
Ja.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 19, 2018 11:13 am

InnerHarbour schreef:
Mr. Ajax schreef:
Van Dijk is een klasbak?
Ja.
Gebaseerd op zijn twee jaartjes bij Southampton? Of misschien wel op zijn transfersom?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 11:25 am

Sterk in de duels en organisatie, geweldige kopper aanvallend en verdedigend, snel met een goede inspeelpass. een zeer goede vrije trappen nemer van buiten de box. Klopp wilde niemand anders en was bereid een halfjaar te wachten. De ene klasbak haalt een andere. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 19, 2018 11:28 am

Je had gelijk, de roep van Bayern was sterker.

Overigens ga ik steeds meer twijfelen of Klopp wel een soortgelijke vervanger gaat halen nu of van de zomer. Hij heeft niet voor niets het onderstaande gezegd.
‘Denk eens aan hoeveel passes je moet geven om een spelmaker in de positie te brengen waarin hij een geniale bal kan geven. Counterpressing laat je de bal terug winnen in de buurt van het doel. Je bent maar een pass verwijderd van een erg goede kans. Daarom is geen spelmaker in de wereld zo goed als een goede counterpressing-situatie’, aldus Klopp op 26 september 2016 bij het Sky Sports-programma Monday Night Football.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr jan 19, 2018 12:06 pm

InnerHarbour schreef:Sterk in de duels en organisatie, geweldige kopper aanvallend en verdedigend, snel met een goede inspeelpass. een zeer goede vrije trappen nemer van buiten de box. Klopp wilde niemand anders en was bereid een halfjaar te wachten. De ene klasbak haalt een andere. :biggthumpup.gif:
Ik vind hem verdedigend verre van geweldig. Gebrek aan concentratievermogen en is ook vaak slap in de duels. Bovendien moet hij het een keertje op topniveau laten zien. Tot nu toe is Southampton het hoogste wat hij heeft gehaald.

Plaats reactie