Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Prima resultaat voor Forrest. Ze zijn behoorlijk weggezakt maar het is een club met een mooie historie.
Nil volentibus arduum
fa cup loting nu live op bbc
sheffield derby ?
bournemouth - carlile :-)
man u - man city ?
kom maar op !!
sheffield derby ?
bournemouth - carlile :-)
man u - man city ?
kom maar op !!
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
pool - wba
peterborough - fleetwood/leicester
huddersfield - birmingham
notts - wolves/swansea
yeovill - man united (party)
carlise / wednesday - stevenage / reading
cardiff / mansfield - man city
mk - coventry
millwall - rochdale
southampton - watford
middlesborough - brighton / c palace
bournemouth / wigan - shrewsbury / west ham
hull - forrest
newport - tottenham (party)
norwich / chelsea - newcastle
sheffield united - preston
2 kleine clubs tegen giganten..
verder weinig spektakel
peterborough - fleetwood/leicester
huddersfield - birmingham
notts - wolves/swansea
yeovill - man united (party)
carlise / wednesday - stevenage / reading
cardiff / mansfield - man city
mk - coventry
millwall - rochdale
southampton - watford
middlesborough - brighton / c palace
bournemouth / wigan - shrewsbury / west ham
hull - forrest
newport - tottenham (party)
norwich / chelsea - newcastle
sheffield united - preston
2 kleine clubs tegen giganten..
verder weinig spektakel
- InnerHarbour
Ja vrij tamme wedstrijden, wel leuk voor die kleintjes vol huis, misschien op TV. 

YNWA
yes. de penningmeester zal blij zijnInnerHarbour schreef:Ja vrij tamme wedstrijden, wel leuk voor die kleintjes vol huis, misschien op TV.
-
Misschien moet Liverpool hem maar halen. Is tenminste een kwaliteitsinjectie voor de Scousers.
- InnerHarbour
ja Cees, die was wel heel makkelijk.
Klaassen moet lekker naar spanje.. maar , ja , dat salaris he..
Klaassen moet lekker naar spanje.. maar , ja , dat salaris he..
- InnerHarbour
Ziet iemand dit de burgemeester van Amsterdam doen als deze vindt dat Ajax te weinig heeft gekregen voor een transfer?

YNWA
- InnerHarbour
De bitters hebben £ 150 miljoen in de zomer uitgegeven, in dit window Cenk Tosun voor £ 20 miljoen en nu willen ze ook Walcott binnenhengelen dit terwijl zij ook een nieuw stadion willen bouwen. Je vraagt je af hoe ze dat gaan doen tot gister bekend werd dat de stad Liverpool 2/3 van de kosten voor hun nieuwe stadion gaat betalen, ja wat wil je als de burgemeester een groot Everton fan is.
YNWA
Als dat stadion er staat en ze komen in de financiele problemen, dan koopt de stad toch gewoon de grond onder dat stadion.InnerHarbour schreef: Je vraagt je af hoe ze dat gaan doen tot gister bekend werd dat de stad Liverpool 2/3 van de kosten voor hun nieuwe stadion gaat betalen, ja wat wil je als de burgemeester een groot Everton fan is.

Jammer dat Everton Goodison verlaat. Oudste nog in gebruik zijnde stadion ter wereld, wanneer ik me niet vergis. Echt een voetbalmonument, met de houten vloeren, de nauwe en lage gangetjes en die kerk in de hoek van het stadion.
nr 7
nummer 2 is van sheffield united.. die zie ik werkelijk als oudste van een betaald voetbalclub. Overigens ook een leuk stadion
heb er overigens nog 2 te gaan.. .
http://www.soccernews.nl/news/350627/10 ... n-gebruikt
nummer 2 is van sheffield united.. die zie ik werkelijk als oudste van een betaald voetbalclub. Overigens ook een leuk stadion
heb er overigens nog 2 te gaan.. .
http://www.soccernews.nl/news/350627/10 ... n-gebruikt
- InnerHarbour
Lukaku verkocht. Barkley verkocht. Vast nog wel wat.InnerHarbour schreef:De bitters hebben £ 150 miljoen in de zomer uitgegeven, in dit window Cenk Tosun voor £ 20 miljoen en nu willen ze ook Walcott binnenhengelen dit terwijl zij ook een nieuw stadion willen bouwen. Je vraagt je af hoe ze dat gaan doen tot gister bekend werd dat de stad Liverpool 2/3 van de kosten voor hun nieuwe stadion gaat betalen, ja wat wil je als de burgemeester een groot Everton fan is.
IK GELOOF!!!!!!
Tel je uitsluitend wedstrijdbezoek of ook als je gewoon in een leeg stadion bent geweest?
Goodison Park heb ik eens leeg gezien. Ik was toen in de stad voor Liverpool - Manchester United en dan is het natuurlijk een kleine moeite om daar ook even te gaan kijken. Mooi stadion hoor. Zou zonde zijn als dat komt te vervallen.
Goodison Park heb ik eens leeg gezien. Ik was toen in de stad voor Liverpool - Manchester United en dan is het natuurlijk een kleine moeite om daar ook even te gaan kijken. Mooi stadion hoor. Zou zonde zijn als dat komt te vervallen.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ze gaan naar Bramley Moore Dock zoals de naam al doet vermoeden een industrie gedeelte aan het water ongeveer op de zelfde hoogte van waar zij nu zitten, wil der nog geen hond vandaan hebben.
YNWA
WedstrijdbezoekMarillion schreef:Tel je uitsluitend wedstrijdbezoek of ook als je gewoon in een leeg stadion bent geweest?
-
God dat Arsenal is ook wel treurig aan het worden. Zit helemaal niks in die ploeg. Sanchez op weg naar de uitgang, Ozil geblesseerd en de rest heeft geen mentale weerbaarheid en geen extra kwaliteiten. Staan nu achter tegen Bournemouth met 2-1 terwijl ze 0-1 voorstonden. Maar daarna zakken ze helemaal weg. Als je dat vergelijkt met de overige 4 topclubs zit er wel heel veel verschil tussen.
Whitey on the moon.
Heb het niet gezien, maar Arsenal heeft verloren dus. Zou dit dan het laatste seizoen van Wenger zijn?
Heeft toch net zijn contract verlengt?
Verlengd. Maar klopt.WP_Legend schreef:Heeft toch net zijn contract verlengt?
Heeft bijgetekend tegen een dikke salarisverhoging.
https://nos.nl/artikel/2175775-wenger-w ... senal.html
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306192
.... Spelling nazi!
Keizer had ook een contract getekend.
We weten allemaal wat die contracten in de voetballerij waard zijn als de resultaten uitblijven. Nou zullen ze Wenger er niet zo snel in het seizoen uitgooien, die man verdient een net afscheid na 21 jaar manager te zijn geweest daar. Maar als ze blijven kwakkelen, dan kon het aan het eind van het seizoen weleens over zijn.

We weten allemaal wat die contracten in de voetballerij waard zijn als de resultaten uitblijven. Nou zullen ze Wenger er niet zo snel in het seizoen uitgooien, die man verdient een net afscheid na 21 jaar manager te zijn geweest daar. Maar als ze blijven kwakkelen, dan kon het aan het eind van het seizoen weleens over zijn.