Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » do jan 04, 2018 1:05 pm

Yopii schreef:
wimpey schreef:Goretzka gaat naar Bayern, IH. Komende zomer.
Natuurlijk. Bayern is een magneet voor Duitse spelers. Als Bayern een speler écht wil, komt hij doorgaans ook.

Vind ik ook mooi. Laat die Engelsen hun eigen spelers opleiden. Bayern is top van Europa door goed beleid, niet door televisiegelden.

Liverpool kan de poen voor Coutinho beter pakken. Aardige speler maar natuurlijk geen 150 miljoen waard.
Nee, veel meer natuurlijk als je voor Van Dijk 90 miljoen neertelt en hem de duurste speler in je selectie maakt.

En hij is het niet waard als je Neymar verkoopt voor 220.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » do jan 04, 2018 2:17 pm

Voor Van Dijk hebben ze de dubbele prijs betaald. Liverpool werd steeds afgetroefd door de top, dus deze keer moest het lukken. Wat het ook kostte.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jan 04, 2018 10:25 pm

Afrikaans voetballer en koopje van het jaar. :biggthumpup.gif:
YNWA

De Dominee

Bericht door De Dominee » do jan 04, 2018 10:47 pm

Win je zo'n award, heb je je zakken van je pantalon vol... #faal
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do jan 04, 2018 11:19 pm

Typerend voor de voetballers van nu, toch?

Prioriteit numéro 1 vooral je zakken goed vol.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 05, 2018 7:38 am

:smallgrin.gif:

Hij staat nog niet met twee grote Albert Heijn tassen op de foto dus waarschijnlijk valt het nog mee. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 8:28 am

Fa cup vanavond, Liverpool, zonder de lichtgeblesseerde Salah en Coutinho, tegen stadgenoot Everton, aftrap 20:55, live op BBC 1. :biggthumpup.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 05, 2018 8:41 am

Bedankt voor de tip, die zet ik denk ik wel even op. Een stadsderby in de FA Cup. Dat moet wel wat spektakel geven.
Nil volentibus arduum

Arthur

Bericht door Arthur » vr jan 05, 2018 9:34 am

InnerHarbour schreef:Fa cup vanavond, Liverpool, zonder de lichtgeblesseerde Salah en Coutinho
De werk weigerende Coutinho bedoel je :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 05, 2018 9:49 am

Hij is geblesseerd :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » vr jan 05, 2018 10:44 am

Lionel schreef:Hij is geblesseerd :hypocrite.gif:
Blijkbaar dezelfde kwaal als aan het begin van het seizoen. Daar mogen ze wel voorzichtig mee zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 05, 2018 11:02 am

Emre Can verlaat ook de subtop om bij een topclub aan de slag te gaan. Blijkbaar wilt hij ook een keer een prijs winnen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 11:38 am

Arthur schreef:
InnerHarbour schreef:Fa cup vanavond, Liverpool, zonder de lichtgeblesseerde Salah en Coutinho
De werk weigerende Coutinho bedoel je :smallgrin.gif:
Je bent niet de enige die twijfeld over zijn blessure, toeval is mij te groot. Klopp heeft gezegd dat hij beschikbaar zou moeten zijn op 14 januari tegen City, we gaan het zien.
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 05, 2018 11:42 am

Lionel schreef:Emre Can verlaat ook de subtop om bij een topclub aan de slag te gaan. Blijkbaar wilt hij ook een keer een prijs winnen.
Emre Can is subtop.

Wanneer Liverpool erin slaagt Lemar te halen voor Coutinho, dan gaan ze er m.i. niet per se op achteruit.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 11:43 am

Can bewijst wekelijks dat hij handelingssnelheid te kort komt, veel succes in Italie waar het tempo nu eenmaal lager ligt.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 11:44 am

:biggthumpup.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 05, 2018 11:48 am

InnerHarbour schreef:Can bewijst wekelijks dat hij handelingssnelheid te kort komt, veel succes in Italie waar het tempo nu eenmaal lager ligt.
Eens. Als je volle bak pressing wilt spelen, is Can te traag om er bovenop te zitten. Wel een prima gozer om erbij te hebben, want hij kan op vele posities aardig uit de voeten. Beetje een veel betere uitvoering van Lasse Schöne, vind ik.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 05, 2018 11:56 am

wimpey schreef:
Lionel schreef:Emre Can verlaat ook de subtop om bij een topclub aan de slag te gaan. Blijkbaar wilt hij ook een keer een prijs winnen.
Emre Can is subtop.

Wanneer Liverpool erin slaagt Lemar te halen voor Coutinho, dan gaan ze er m.i. niet per se op achteruit.
Lemar en Keita in en Can en Coutinho en Van Dijk out en je gaat er zeker op vooruit.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 05, 2018 12:46 pm

Lionel schreef: Lemar en Keita in en Can en Coutinho en Van Dijk out en je gaat er zeker op vooruit.
Van Dijk out? :confused.gif:

Mij lijkt dat Klopp het prima doet. Een sleeping giant die af en toe wat wint, pakt niet direct op jaarbasis de grote prijzen. Dat is een proces van stappen. Onder Klopp halen ze de EL-finale, kwalificeren zich voor de CL en halen mensen als Mané en Salah binnen.

Hij zal vast ook hebben geprobeerd om een topverdediger als Hummels te halen, maar die wil natuurlijk naar een prijzengarant. Dus komt ie uit bij jongere spelers 'op de groei'. Zoals Keita en Van Dijk. Voor wie je in de huidige markt (ook) bizarre bedragen betaalt.

Coutinho zal gaan voor de prijs die Liverpool bepaalt. Hij is beduidend verder in z'n ontwikkeling dan Dembélé, dus kost ie beduidend meer. Wanneer Liverpool dan Lemar haalt en Allisson (keeper van Roma die aan Liverpool gelinkt wordt), dan zet die club weer stappen richting succes.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 05, 2018 1:01 pm

Van Dijk er ook nog bij natuurlijk. Als team maak je stappen. Maar als je echt prijzen wilt winnen zul je eigenlijk spelers als Coutinho moeten houden. Die wilt natuurlijk niet meer met een Klavan spelen. Foutje van Liverpool om niet in de zomer een verdediger of 2 te halen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 3:22 pm

Ronaldo warns Philippe Coutinho not to join Barcelona: Real Madrid is a happier place

RONALDO has warned Liverpool star Philippe Coutinho to carefully consider a move to Barcelona following his own experiences.

The Brazilian legend spent the 1996/97 season with the Catalan club, scoring 40 goals in 46 appearance before leaving for Inter Milan.

Ronaldo also went on to play for Real Madrid for five years, winning La Liga twice with Los Blancos.

Fellow Brazilian Philippe Coutinho could be about to be the next South American star to make a move to the Nou Camp with Barca desperate to snap him up next month.

But Ronaldo believes it doesn’t always work out for the best, especially when Brazilians are concerned.

“I felt much more happy and more connected to Real Madrid, despite having lived a great year in Barcelona,” he told Esporte Interativo.

“In the end, my history with Barca was very bad, similar to the one Neymar had.

“Barcelona has always had issues with Brazilian players: Neymar, Romario, Ronaldinho and me.

“We were all treated badly by the club in the end, despite all our contributions and dedication.”

Liverpool are desperate to keep hold of Coutinho in the January transfer window but Barca are making no secret of their plans to try and strike a deal.

And Brazil international Paulinho, who joined the club last summer, is keen for the 25-year-old to join him in Spain.
:smallgrin.gif:

Overigens eens met het feit als wij Lemar halen en een goede keeper dat wij gewoon sterker zijn. Naby Keïta is meer een Klopp speler en ik durf rustig te stellen dat Klopp Coutinho niet gehaald zou hebben. Hij doet leuk mee hoor met de pressing maar dat is niet zijn kracht. Steekballen en vrije trappen daar is hij goed in, nou er zijn er meer die steekballen kunnen geven en voor de vrije trappen zetten VvD in. Voor 150 miljoen mag hij gaan alleen niet nu maar van de zomer. Barcelona heeft hem ook helemaal niet nodig, die worden met 2 vingers in de neus kampioen en hij mag toch niet meedoen in de CL voor hun.
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » vr jan 05, 2018 6:47 pm

Ik zie Liverpool niet zo vaak spelen maar ga er vanavond eens voor zitten. FA Cup heeft wat speciaals, vind ik.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr jan 05, 2018 7:13 pm

Zeker met een stadsderby. Hopelijk gaan beide teams er echt voor. Bloed aan de paal!
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 8:00 pm

Van Dijk start links in het centrum
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jan 05, 2018 8:07 pm

Marillion schreef:Zeker met een stadsderby. Hopelijk gaan beide teams er echt voor. Bloed aan de paal!
Fat Sam is een bus parkeerder, het zou mij wekelijk verbazen als wij een leuke open wedstrijd te zien krijgen.
YNWA

Plaats reactie