Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Zo Chelsea-Arsenal kijken, maakt niet uit wie er punten verspeeld, is altijd goed. 

YNWA
- InnerHarbour
Klopt en dat ontken ik ook niet in tegenstelling tot sommige hier die denken dat Ajax het niet is. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo jan 03, 2018 9:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Leuke eerste helft met een aanvallend Arsenal en Chelsea zoals gewoonlijk op de counter.
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ja lekker potje. Arsenal beter maar Chelsea volgens mij meer kansen.
- InnerHarbour
Dat die duikvereniging niet achter die Belg van Chelsea aangaat, die hoeven ze op dat gebied niets meer te leren, wat een soft penalty weer, Wenger wordt gek. 

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een pot zeg, lekker hoor.
- InnerHarbour
Een erg vermakelijke pot, ja. Dat is nog niet hetzelfde als erg goed.
Maar nu miept Wenger weer over de arbitrage.
Wat een competitie vol duikers, matennaaiers en jankerdjes zeg. 
Maar nu miept Wenger weer over de arbitrage.

Heerlijke pot, jammer dat Chelsea niet won. Wenger is nu definitief aan het doordraaien, helemaal de weg kwijt.
Die pingel was gewoon een pingel: Bellerin raakt Hazard i.p.v. de bal.
Die pingel was gewoon een pingel: Bellerin raakt Hazard i.p.v. de bal.
- InnerHarbour
Jammer dat Arsenal niet won, die Conte mag dat belachelijke gedrag en zijn Italiaanse cattanacio in zijn reet steken.
YNWA
Niet mee eens. Die Fransoos is het kwijt: terechte penalty en Wilshere had z'n 2e gele moeten krijgen voor diving.InnerHarbour schreef:Jammer dat Arsenal niet won, die Conte mag dat belachelijke gedrag en zijn Italiaanse cattanacio in zijn reet steken.
Ik vind Chelsea niet negatief spelen. Ze spelen met 3 verdedigers, aanvallende wingbacks. Blijft een sterke, goed voetballende ploeg. Alleen valt Morata momenteel wat uit de toon, hetgeen ze punten kost.
- InnerHarbour
Let's agree to disagree. Ik vond het een soft penalty, de voet van Hazard wordt geschampt en hij gaat echt neer alsof hij dwars doormidden geschopt wordt. Taylor stinkt daarin terwijl zijn haar toch echt niet voor zijn ogen kon zitten. 

YNWA
Klopt. Maar kom op. Dat mag ook wel nu er zoveel poen in is gepompt!wimpey schreef: Ik vind Chelsea niet negatief spelen. Ze spelen met 3 verdedigers, aanvallende wingbacks. Blijft een sterke, goed voetballende ploeg. Alleen valt Morata momenteel wat uit de toon, hetgeen ze punten kost.
Om die reden vind ik het de meeste speelronden nog echt flink tegenvallen.
Trend in de voetballerij.InnerHarbour schreef:Let's agree to disagree. Ik vond het een soft penalty, de voet van Hazard wordt geschampt en hij gaat echt neer alsof hij dwars doormidden geschopt wordt. Taylor stinkt daarin terwijl zijn haar toch echt niet voor zijn ogen kon zitten.
Dit soort duikers denken vervolgens ook gewoon echt dat dit terechte strafschoppen, noem het in hun vocabulair zelfs '100 procent penalties' zijn.

Dit was een leuke wedstrijd, lekker tempo en aktie voor beide goals.
Ik vond het ook geen strafschop, Bellerin raakte de voet van Hazard, maar probeerde gewoon de bal weg te spelen. Dit soort dingen gebeuren 20x per wedstrijd. Die hazard duikelde ook op een verschrikkelijke manier, zijn scheenbeen vasthoudend alsof dat doormidden was getrapt, terwijl hij op zijn voet geraakt was.
Ik vond het ook geen strafschop, Bellerin raakte de voet van Hazard, maar probeerde gewoon de bal weg te spelen. Dit soort dingen gebeuren 20x per wedstrijd. Die hazard duikelde ook op een verschrikkelijke manier, zijn scheenbeen vasthoudend alsof dat doormidden was getrapt, terwijl hij op zijn voet geraakt was.

Ja vooral dat hè. Het theatrale bij het vallen.Ferry schreef: Ik vond het ook geen strafschop, Bellerin raakte de voet van Hazard, maar probeerde gewoon de bal weg te spelen. Dit soort dingen gebeuren 20x per wedstrijd. Die hazard duikelde ook op een verschrikkelijke manier, zijn scheenbeen vasthoudend alsof dat doormidden was getrapt, terwijl hij op zijn voet geraakt was.
Ik noemde dat van 2004 tot en met 2009 'het Arjen Robben gezicht'. Maar nu valt iedereen op die manier

- InnerHarbour
Spurs-West Ham 0-1 met nog ruim een kwartier te gaan, kijken of WH dat kan volhouden.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
32 schoten op doel waarvan 8 tussen de palen tegenover 3 schoten en 1 tussen de palen. 71% bal bezit. Spurs hebben het hier een beetje laten liggen denk ik 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
- InnerHarbour
En nu lees ik weer dat hij de komst van Carroll niet uitsluit, en ik maar denken dat wij gek waren. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op vr jan 05, 2018 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Met andere woorden, de inkomsten voor de PL zullen nog groter worden.
Amazon biedt mee op rechten Premier League
Amazon biedt mee op rechten Premier League
YNWA