Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
What... the... fuck...
-
Jezus.. 3-2 achter.. wat een schizofrene ploegen allebei.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
-
- InnerHarbour
Leuke 2e helft. (voor de neutrale toeschouwer
)
Maar dit had in de 1e helft al gespeeld moeten zijn natuurlijk.

- InnerHarbour
Twee punten verloren, als die Lovren het niet verklooit doet die pleuris Belg het wel maar eens in de zoveel wedstrijden is het raak met die twee minkukels.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
-
Misschien moet je anders voor een team worden dat in een vierderangs Micky Mouse competitie speelt, ofzo? Is een stuk beter voor je levensverwachting wellicht?
- InnerHarbour
Welnee joh, alles beter dan dat boring shite voetbal wat men in die vierderangs Nederlandse competitie speelt en waar de fans alleen wakker schrikken als de trainer vervangen wordt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Misschien moet je anders voor een team worden dat in een vierderangs Micky Mouse competitie speelt, ofzo? Is een stuk beter voor je levensverwachting wellicht?
YNWA
Je bent als de rijke nietsnut die miljoenen heeft geerft, nog nooit een vinger heeft uitgestorven, maar vervolgens wel overal gaat rond bazuinen dat hardwerkende mensen met minimumloon wasrdeloze sloebers zijn. En dan niet 1x, maar constant.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Voel jij je nu beter nu je dat kwijt bent?LucaS schreef:Je bent als de rijke nietsnut die miljoenen heeft geerft, nog nooit een vinger heeft uitgestorven, maar vervolgens wel overal gaat rond bazuinen dat hardwerkende mensen met minimumloon wasrdeloze sloebers zijn. En dan niet 1x, maar constant.

YNWA
Een wedstrijd duurt toch 90 minuten? Wie zegt dat Arsenal niet hetzelfde had gepresteerd als het voor rust al 2-0 achter had gestaan? Kansen afmaken is een kwaliteit en Liverpool had hij de twee goals niks te klagen over geluk of over de verdediging van Arsenal.Ferry schreef:Leuke 2e helft. (voor de neutrale toeschouwer)
Het is ook een keuze om wel geld uit te geven aan Salah en niet aan fatsoenlijke verdedigers.
IK GELOOF!!!!!!
Wat dacht je van die clown van een keeper? Dat is toch helemaal niks? Ik volg Liverpool niet op de voet, maar die Mignolet staat echt altijd te prutsen als ik aan het kijken ben.Lionel schreef:
Het is ook een keuze om wel geld uit te geven aan Salah en niet aan fatsoenlijke verdedigers.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wat is het probleem? Liverpool is een Engelse subtopper met een aantal goede en een aantal minder goede tot matige spelers. Precies zoals bij een subtopper past.
Elke keer gaat IH door het behang als Lovren of Klavan een fout maakt, maar dat past toch bij die jongens?
Elke keer gaat IH door het behang als Lovren of Klavan een fout maakt, maar dat past toch bij die jongens?

- InnerHarbour
En dat is nu juist het probleem je kan niet op met rekenen vorig jaar heeft Mignolet de laatste 10 wedstrijden door geweldig keeperswerk ermede voor gezorgd dat wij in de top 4 zijn geeindigd en dan is Klopp zo trouw als een herdershond. Tot gister ging het wel, af en toe shaky maar geen beslissende fouten, met gevolg dat Karius bijna alleen de CL en dat foutloos heeft gedaan mag keepen.Mr. Ajax schreef:Wat dacht je van die clown van een keeper? Dat is toch helemaal niks? Ik volg Liverpool niet op de voet, maar die Mignolet staat echt altijd te prutsen als ik aan het kijken ben.
Dit is echter de zoveelste keer dat hij de fout in gaat, het moet m.i. nu echt afgelopen zijn maar het verbaasd niet als hij eer tegen Swansea tweede kerstdag weer instaat, dan hobbelt het wat door tot op een beslissend moment weer een blunder. Die Mignolet is de blinde vlek van Klopp tot dusver.
YNWA
Ze zullen wel een keeper gaan aantrekken toch? Ik lees dat er interesse is voor ene Trapp. Naam zei me niks eerlijk gezegd, maar schijnt tweevoudig international van Duitsland te zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Jinne
- Site Admin
Klopp denkt vast dat hij dan de hele Sound of Music familie op doel krijgt. Was eerst nog vaste doelman bij PSG.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Ik hoop dat hij met Karius verder gaat, deed het prima in de CL dit seizoen en de 2 wedstrijden in de PL.Sandro schreef:Ze zullen wel een keeper gaan aantrekken toch? Ik lees dat er interesse is voor ene Trapp. Naam zei me niks eerlijk gezegd, maar schijnt tweevoudig international van Duitsland te zijn.
YNWA
- InnerHarbour