Voetbal International (TV)

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Voetbal International (TV)

Bericht door Cruijff » di dec 19, 2017 12:40 am

Van de Gijp over de ingooi van Mitchell Dijks:
https://www.rtl.nl/video/9271b73a-dfcc- ... 0c0e3a769/

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo dec 20, 2017 8:59 pm

Beroepszeikers Sunny Bergman en Sylvana Simons hebben opgeroepen tot een sponsorboycot van het programma, Gijp zou iets verkeerds gezegd hebben over homo’s :excited.gif:

Sponsors Gilette en Heineken willen nu in gesprek met de directie van RTL.

Wat een geneuzel zeg, altijd dezelfde graftakken die lopen te zeiken, neem het toch allemaal niet zo serieus wat daar aan tafel gezegd wordt. Zou me niks verbazen als de heren nu zelf de stekker uit het programma trekken.

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 20, 2017 9:13 pm

Nee joh, lekker negeren die handel.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo dec 20, 2017 9:29 pm

Sandro schreef:Nee joh, lekker negeren die handel.
In deze context is de juiste klemtoon wel verstandig..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 20, 2017 9:31 pm

Négeren idd :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 20, 2017 9:49 pm

brigade zuid schreef:Beroepszeikers Sunny Bergman en Sylvana Simons hebben opgeroepen tot een sponsorboycot van het programma, Gijp zou iets verkeerds gezegd hebben over homo’s :excited.gif:

Wat een geneuzel zeg, altijd dezelfde graftakken die lopen te zeiken, neem het toch allemaal niet zo serieus wat daar aan tafel gezegd wordt. Zou me niks verbazen als de heren nu zelf de stekker uit het programma trekken.
Je snapt toch wel dat je niet zomaar alles maar kan roepen?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 20, 2017 11:40 pm

Lionel schreef:
brigade zuid schreef:Beroepszeikers Sunny Bergman en Sylvana Simons hebben opgeroepen tot een sponsorboycot van het programma, Gijp zou iets verkeerds gezegd hebben over homo’s :excited.gif:

Je snapt toch wel dat je niet zomaar alles maar kan roepen?
Je snapt toch wel dat als je als je niet-blank bent zomaar alles kan roepen zoals voorheen?
YNWA

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do dec 21, 2017 12:03 am

We slaan in Nederland wel door als denigrerende teksten of smakeloze grappen al niet meer mogen in een kroegpraat programma. Bergmans en zeurpiet Simons hebben altijd wat te klagen over witte mannen, dat is nog tot daar aan toe maar dat die activistische beroepsaanstellers via de sponsoren van het programma de monden willen snoeren van mensen vind ik wel heel achterbaks. Vrijheid van meningsuiting komt hier in het gedrang.
Ajax!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 21, 2017 12:09 am

Gooi er 25 smakeloze grappen uit als linkse cabaretier en je zaal zit vol, dan hoor je de beroepsklagers niet
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 21, 2017 12:30 am

Blijkbaar vinden de sponsoren het ook niet kunnen.

Ik heb er weinig moeite mee maar ik kan mij voorstellen dat mensen dit wel vervelend vinden. Heeft ook niks te maken met vrijheid van meningsuiting.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do dec 21, 2017 1:01 am

Lionel schreef:Blijkbaar vinden de sponsoren het ook niet kunnen.

Ik heb er weinig moeite mee maar ik kan mij voorstellen dat mensen dit wel vervelend vinden. Heeft ook niks te maken met vrijheid van meningsuiting.
Waar heeft het volgens jou dan wel mee te maken?

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do dec 21, 2017 7:20 am

Die sponsoren komen hier wel op terug. Kunnen zich beter druk maken over de vraag hoe ze wel goed bier kunnen maken.

Sylvana en Sunny zappen maar weg als ze het vervelend vinden, zoals de meeste mensen doen als die 2 hun vervelende gezeur verkondigen in politiek correcte linkse programmaatjes. Dit continue geklaag is niet de oplossing voor welk probleem dan ook, die zouden ze beter dmv professionele hulp kunnen zoeken, hoe zij in het leven staan is echt niet gezond.
Ajax!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do dec 21, 2017 10:58 am

Giacomo Puccini schreef:

Die sponsoren komen hier wel op terug. Kunnen zich beter druk maken over de vraag hoe ze wel goed bier kunnen maken.
Sponsoren zijn zo hypocriet als de neten.
Wanneer figuren met een Oranje klomp op hun kop stomdronken allerlei historische gebouwen onder pissen en lokale nieuwslezeressen in hun kont knijpen verbindt zo'n biermerk daar maar wat graag zijn naam aan, want oh wat ziet dat er zo gezellig en volks uit.

Gaat ze puur om imago.
Smerige dealtjes maken in Nigeria en andere schurken landen daar deinst een Heineken niet voor terug, maar oh wee als een of ander kletsprogrammaatje in Hilversum :excited.gif: een andere vorm van publiciteit gaat maken dan maken ze even een schijnbeweging. :smallgrin.gif: Om vervolgens toch sponsor te blijven. :aai.gif: :smallgrin.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do dec 21, 2017 11:30 am

En zo is het, opflikkeren met al die PC losers.
Voetbal Inside-mannen zijn niet opeens geradicaliseerd
ANGELA KIJKT TVJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op televisie.

De jongste rel rond de mannen van Voetbal Inside roept slechts één vraag bij me op: wanneer is het toch begonnen, de kramp waar Nederland in zit? Je kunt tegenwoordig je mond niet meer opentrekken op tv en een opmerking maken die niet helemaal politiek correct is en je hebt de poppen aan het dansen. Een foute grap over homo’s, alles over vrouwen, alleen al de term Zwarte Piet - het wordt per ommegaande bestempeld als homofoob, seksistisch of racistisch.

Voor de duidelijkheid: als het werkelijk kwaadaardig is, moet de dader onmiddellijk aangepakt. Maar als het onhandigheid is, ironie, onwetendheid of gewoon de Bovag-garagehumor van drie middelbare mannen die de pannen van het dak scoort op testosteronzender RTL 7, kunnen de Sunny Bergmannen en Sylvana Simonsen van deze wereld daar dan misschien iets minder hysterisch op reageren? Misschien zal die ene jonge homo die nog uit de kast moet komen, inderdaad even hebben moeten slikken toen hij Gijp hoorde. Maar dat moeten meer mensen, elke dag, ook zonder Gijp: vrouw, man, dik, dun, christen, moslim, Twents accent of blauwe hanenkam. Tegen een stootje kunnen hoort erbij in het leven.

Neem nou het Sportgala van de week. Dat fragment uit de Olympische ontbijtshow van Harmen Siezen en Koos Postema uit 1988 waarin Koos aan de enige vrouw aan tafel vroeg of zij de sinaasappels wilde uitpersen. Er ging anno 2017 nog net geen schokgolf door de zaal. Waarom nou toch? Hoe érg is het nou precies dat hij dat vroeg?

Wanneer is dat toch begonnen? Paul de Leeuw ging vroeger ook ver waardoor het halve land met rode konen en ‘ach’ en ‘oh’ zuchtend thuis voor de buis zat. Maar dat heette dan progressief. Het trio Derksen-Gijp-Genee maakt al negen jaar flauwe, slechte, verschrikkelijke, maar soms ook loeischerpe opmerkingen en er was nooit zoveel ophef over als de laatste tijd. Terwijl die mannen heus niet ineens zijn geradicaliseerd.

Mijn wens voor 2018: iets minder #ophef op social media, iets meer schouderophalen, iets meer glimlachen, iets meer denken: het is een act van die drie mannen, laat ze alsjeblieft. Want als straks Genee, Derksen en Gijp ook al met meel in de mond gaan praten, wordt het wel erg saai, braaf en kleurloos op tv én in Nederland.
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » do dec 21, 2017 2:47 pm

Even iets heel anders. Kwam deze tegen op YT.

Koekoek! :baaa.gif:

https://m.youtube.com/watch?v=bjF2pujRuog

Wouter

Bericht door Wouter » vr dec 22, 2017 12:31 am

Tja, wat heeft Van der Gijp nou helemaal gezegd? Dat hij liever naar darten kijkt dan naar trouwende homo's. Poeh poeh...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr dec 22, 2017 5:31 pm

Ik ben daar overigens niet vies van. Jarenlang was ik seizoenkaarthouder van Ajax in die onvergetelijke Amsterdamse Meer en wat ik daar in mijn vak hoorde tijdens de wedstrijden, lieve vrienden, dat loog er niet om. Eens speelde Ajax tegen FC Utrecht en bij Utrecht speelde een Ambonees met haar tot op zijn billen. Bij ieder balcontact brulde het stadion: lekker wijf, lekker wijf, lekker wijf. Enfin, hij werd al snel gewisseld.

En bij een slecht fluitende scheidsrechter scandeerden we natuurlijk: hij is een vriend van Van Swieten! Gek genoeg deden we dat niet bij Frans Derks die de homoseksualiteit zo ongeveer heeft uitgevonden. En als John Blankenstein of Jan Keizer bij ons in de Meer floot, maakte niemand grapjes over hun Griekse beginselen. Dat komt kennelijk heel nauw, die voetbalhumor. Van Swieten was altijd de lul, als enige van het homosuele fluitersgilde.
:smallgrin.gif:

Mannen, stop met fappen op Johan Derksen & Gijp
YNWA

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr dec 22, 2017 6:03 pm

Benieuwd wat ze vanavond zelf te melden hebben over dit relletje. Jammer dat uitgerekend vanavond die fatsoensrakker Kees Jansma te gast is waardoor ze zich vermoedelijk redelijk gedeisd houden.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr dec 22, 2017 6:13 pm

Ik heb Jansma een paarmaal meegemaakt in de kroeg hier in de mooie Residentie begin jaren 80 en er was geen vrouw veilig voor hem dus het laatste wat ik hem zou noemen is een fatsoensrakker. :smallgrin.gif:
YNWA

Sandro

Bericht door Sandro » vr dec 22, 2017 6:31 pm

Een wonder eigenlijk dat hij nog geen #metoo achter z'n naam heeft staan.

Zodra de camera aanstaat, gedraagt hij zich ineens heel anders. Nog wel steeds met humor trouwens.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za dec 23, 2017 11:44 am

Ik ben het ermee eens als er gezegd wordt dat de situatie totaal is doorgeschoten (we hebben het té goed in dit land...); zwarte piet mag niet meer, aanhef meneer/mevrouw mag niet meer...

Maar Gijp en Derksen zitten af en toe op of over het randje. De keren dat bepaalde personen tot op het bot beledigd worden wat uiteindelijk riekt naar smaad...
Whitey on the moon.

Wouter

Bericht door Wouter » za dec 23, 2017 12:48 pm

Mwah, vind ik wel meevallen. Bovendien is beledigen niet hetzelfde als racistisch of homofoob gedrag.

Maar weet je wat het gewoon is? Al die media hebben baat bij dit soort onzinrelletjes. Is goed voor de kijkcijfers.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » za dec 23, 2017 1:19 pm

Precies en zolang we die kansloze beroepsgekwetsten een podium blijven geven verandert er niets. Deze mensen kunnen helemaal niets, alleen maar zeiken en zich achtergesteld voelen. Kap ermee en heel snel.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za dec 23, 2017 1:29 pm

El Clavo schreef:Precies en zolang we die kansloze beroepsgekwetsten een podium blijven geven verandert er niets. Deze mensen kunnen helemaal niets, alleen maar zeiken en zich achtergesteld voelen. Kap ermee en heel snel.
Amsterdammers, zoals ik ergens anders als schreef vroeger een stad waar alles kon en mocht, tegenwoordig een stad van PC losers.
YNWA

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » za dec 23, 2017 4:17 pm

http://www.dumpert.nl/mediabase/7318309 ... arkan.html

Tja, als je niet weet wat er precies gezegd is, is het lastig om je punt te maken. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie