AZ - Ajax 17-12-2017
Moderator: mods
Re: AZ - Ajax 17-12-2017
Dat betekent dus dat Ajaxhet tegen deprutsers laat liggen... meer dan PSV...
Laten er nou meer prutsteams zijn dan topploegen...
Dus ik ben er niet zo zeker van
Laten er nou meer prutsteams zijn dan topploegen...
Dus ik ben er niet zo zeker van
- Ajaciedjuh
In de winterstop een centrale verdediger erbij en een klasse linksback en dan vol voor het 34ste (voor Appie) kampioenschap
.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Waar!Javiskamp schreef:Laten er nou meer prutsteams zijn dan topploegen...

Laat Ajax nou niet al teveel prutsen tegen al die prutsploegen anders waren we zelf een prutsploeg en hadden we zeker niet maar 5 punten achter de prutsers van psv gestaan...volgt u het nog?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Gaan we Zeefuik na vandaag nog wel terugzien bij het eerste? Vond zijn wissel in de rust wel een stevige (wel terechte) statement.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja, wéér belangrijk. Hij is ondertussen gewoon erg belangrijk voor Ajax.Yopii schreef:Wat een rendement heeft Neres.
Erg blij met de overwinning vandaag. Dit was echt nodig om definitief terug in de titelstrijd te zijn. Nu thuis tegen Willem II geen fout maken en hopen dat Vitesse kan stunten. Maar als we met 5 punten achterstand de winterstop ingaan dan is dat gezien de start van de competitie acceptabel.
Nil volentibus arduum
Eerste prioriteit zou een rechtsback moeten zijn.Ajaciedjuh schreef:In de winterstop een centrale verdediger erbij en een klasse linksback en dan vol voor het 34ste (voor Appie) kampioenschap.
- InnerHarbour
Met een gehavende achterhoede gewonnen bij AZ, capeau.
BTW, niets van gezien, zat in de pub te wachten tot Livepool begon.

BTW, niets van gezien, zat in de pub te wachten tot Livepool begon.

YNWA
De slag is op het middenveld gewonnen. Prima prestatie van Ajax al bleef het wel lang spannend en had het nog zomaar gelijk kunnen worden.
Overigens was Onana ook weer belangrijk. Onder meer bij die kans van Weghorst waar Onana goed blijft staan.
Overigens was Onana ook weer belangrijk. Onder meer bij die kans van Weghorst waar Onana goed blijft staan.
Nil volentibus arduum
Ik denk dat hij een van de slechtste spelers ooit is.Mr. Ajax schreef:Gaan we Zeefuik na vandaag nog wel terugzien bij het eerste? Vond zijn wissel in de rust wel een stevige (wel terechte) statement.
Ajax zal alleen niemand halen in de winterstop. Schuurs en Matellan zullen komen in de zomer.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Ze zullen echt wel een linksback willen gaan aantrekken. Kijken of het dit keer wel lukt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ik was overigens vandaag weer gecharmeerd van KJH’s beleving. Zag je m schreeuwen tegen die penaltynemer van AZ? Zie ik Dolberg nog niet doen...
- Giacomo Puccini
Lekker om hem erbij te hebben, helemaal nu Dolberg totaal niet doorontwikkelt. Hadden we achterin maar zulke volwaardige stand ins, als Huntelaar en De Jong in de spits en op het middenveld.
Ajax!
Huntelaar beste aankoop ever 

Prima resultaat met zo'n magere achterhoede.
Het lijkt ook wat beter te draaien.
Neres....
gewoon weer een assist
Het lijkt ook wat beter te draaien.
Neres....

gewoon weer een assist

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Over Neres, heb nu al een paar keer gezien dat hij bewust op z'n benen blijft staan in de 16 in een situatie dat hij zich makkelijk zou kunnen laten vallen. Gisteren ook weer dat hij makkelijk over het uitgestoken been van de keeper zou kunnen vallen, was geheid een penaltie geweest. Maar hij gaat liever voor de kans (en dat vdBeek (?) en Huntelaar de bal er niet in krijgen is wonderbaarlijk).
Ik vind dat wel een mooie eigenschap. Betekent ook denk ik dat als hij wel valt hij eerder een strafschop mee krijgt.
Ik vind dat wel een mooie eigenschap. Betekent ook denk ik dat als hij wel valt hij eerder een strafschop mee krijgt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Met 7-0 gewonnen bij stadgenoot Everton toch? Of haal ik er nou twee door elkaar?InnerHarbour schreef:BTW, niets van gezien, zat in de pub te wachten tot Livepool begon.