Ja, mooi hè.999 schreef:Je blijft lachen met die Cruijff

Wij met jou soms ook

Moderator: mods
Ja, mooi hè.999 schreef:Je blijft lachen met die Cruijff
Mooie test voor De Jong. Is hij in staat om zich onder druk toch vrij te maken om de opbouw vorm te geven.Ajaciedjuh schreef:Met het wegvallen van Wöber en al eerder Sinkgraven lever je veel opbouwend vermogen in van achteruit. Az zal Frenkie en De Ligt wel vastzetten, zodat de lange bal of Dijks/Zeefuik aangespeeld moeten worden. Benieuwd hoe we dit gaan oplossen, want dan komen we niet aan opbouwen toe.
Ik zou ook voor Dolberg gaan. Met Huntelaar stel je eenzelfde type als Weghorst op. Voor mijn gevoel kunnen we ze beter niet met dezelfde middelen bestrijden.Arthur schreef:Slecht idee. Met Huntelaar is de opbouw altijd minder goed en dat heb je wel nodig om de verdediging te ontlasten.
Tja, of juist wel ... Dolberg laat het week na week afweten ook in de opbouw .. ... Na de wedstrijd weten we het ( weer ) wat Keizer had moeten doenSandro schreef:Ik zou ook voor Dolberg gaan. Met Huntelaar stel je eenzelfde type als Weghorst op. Voor mijn gevoel kunnen we ze beter niet met dezelfde middelen bestrijden.Arthur schreef:Slecht idee. Met Huntelaar is de opbouw altijd minder goed en dat heb je wel nodig om de verdediging te ontlasten.
Het AD houdt de traditie in stand om met een onjuiste opstelling op de proppen te komen.Sandro schreef:
Die van AZ hadden ze ook foutWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Het AD houdt de traditie in stand om met een onjuiste opstelling op de proppen te komen.Sandro schreef: