Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Heb ook het idee dat ze echt dachten mee te kunnen doen in de CL. .Vervolgens elke wedstrijd tot nu toe een draai om hun oren krijgen wat fors door heeft gewerkt op het zelfvertrouwen.En verkeerde persoonlijke kwaliteit inschatting ...
Blij met de punten ...
Lekker hoor, vanavond weer ramp toeristje spelen op Veronica om 20:45 tot 22:30

- InnerHarbour
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee, maar we zien ze wel weer verliezen en daarbij nog een andere club een 0-3 voorsprong weggeven. Blijft toch leuk amusement voor de neutrale toeschouwer! 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Tja persoonlijk zie ik liever mijn eigen club in de CL spelen maar dit soort loser gedrag zal wel iets Amsterdams zijn neem ik aan.
YNWA
Jij zou nooit leedvermaak hebben over een ander team he?InnerHarbour schreef:Tja persoonlijk zie ik liever mijn eigen club in de CL spelen maar dit soort loser gedrag zal wel iets Amsterdams zijn neem ik aan.

- InnerHarbour
Ik drukte mij verkeerd uit, je zag het in het verleden ook bij Feyenoorders. Hun eigen club nergens aanwezig maar Ajax uitlachen als die er uitvlogen. Het is dus niet iets Amsterdams, my bad.
YNWA
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Zo hebben we allemaal wel iets, natuurlijk. Persoonlijk zie ik ook liever m'n eigen club een keer kampioen worden in de afgelopen 28 jaar, ipv lachen om andere clubs die dat wél regelmatig voor elkaar krijgen.InnerHarbour schreef:Tja persoonlijk zie ik liever mijn eigen club in de CL spelen maar dit soort loser gedrag zal wel iets Amsterdams zijn neem ik aan.
Laten we het leven niet te serieus nemen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij Feyenoord stroomt het geld wel binnen he. Krijg je ook geld voor een verliespartij? 

- InnerHarbour
Het lijkt mij inderdaad ook wel weer eens leuk om kampioen te worden, gaat dit jaar nog niet gebeuren ben ik bang.Thijs schreef:Zo hebben we allemaal wel iets, natuurlijk. Persoonlijk zie ik ook liever m'n eigen club een keer kampioen worden in de afgelopen 28 jaar, ipv lachen om andere clubs die dat wél regelmatig voor elkaar krijgen.InnerHarbour schreef:Tja persoonlijk zie ik liever mijn eigen club in de CL spelen maar dit soort loser gedrag zal wel iets Amsterdams zijn neem ik aan.
Laten we het leven niet te serieus nemen.

YNWA
En dat voor een club met een spelersselectie ter waarde van ruim 500 miljoen...
http://www.transfermarkt.de/fc-liverpoo ... /verein/31
Kansloze club dat Liverpool.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- InnerHarbour
Leuk dat je dat vindt, maar ik leg het even naast me neer.Boabdil schreef:En dat voor een club met een spelersselectie ter waarde van ruim 500 miljoen...

Beter goed gepikt..........

YNWA
Wel zo makkelijk, he?InnerHarbour schreef:Leuk dat je dat vindt, maar ik leg het even naast me neer.Boabdil schreef:En dat voor een club met een spelersselectie ter waarde van ruim 500 miljoen...
Kansloze club dat Liverpool.![]()

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Welke lafaard verzint zo'n uitspraak nou.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ze hebben nu gewonnen!Peter schreef:Bij Feyenoord stroomt het geld wel binnen he. Krijg je ook geld voor een verliespartij?
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nog mooier! Alsof ze volgende ronde bereikt hadden, of beter nog, alsof ze de CL hadden gewonnen. Gewonnen van een ploeg die ze binnen 2 minuten voor lul zette en die in de rust te horen kreeg dat ze uitgeschakeld waren. En dan nog roepen dat je de CL met opgeheven hoofd hebt verlaten. Het is om je kapot te schamen. Speel je voor het eerst in 15 jaar weer CL en dan ga je het elke keer als smoes gebruiken voor de slechte resultaten in de competitie. Alsjeblieft zeg.
El Clavo schreef:Nog mooier! Alsof ze volgende ronde bereikt hadden, of beter nog, alsof ze de CL hadden gewonnen. Gewonnen van een ploeg die ze binnen 2 minuten voor lul zette en die in de rust te horen kreeg dat ze uitgeschakeld waren. En dan nog roepen dat je de CL met opgeheven hoofd hebt verlaten. Het is om je kapot te schamen. Speel je voor het eerst in 15 jaar weer CL en dan ga je het elke keer als smoes gebruiken voor de slechte resultaten in de competitie. Alsjeblieft zeg.

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Wat denk je van deze nikskunner dan?El Clavo schreef:Nog mooier! Alsof ze volgende ronde bereikt hadden, of beter nog, alsof ze de CL hadden gewonnen. Gewonnen van een ploeg die ze binnen 2 minuten voor lul zette en die in de rust te horen kreeg dat ze uitgeschakeld waren. En dan nog roepen dat je de CL met opgeheven hoofd hebt verlaten. Het is om je kapot te schamen. Speel je voor het eerst in 15 jaar weer CL en dan ga je het elke keer als smoes gebruiken voor de slechte resultaten in de competitie. Alsjeblieft zeg.

Amrabat: 'Ik denk dat we ons redelijk kunnen meten met de absolute top'
YNWA
Ach, wij waren ook blij en trots toen Ajax van het toen al uitgespeelde Barcelona won. Niet dat Napoli exact van hetzelfde nivo is, maar toch
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Feyenoord Utrecht uitgesteld, berg sneeuw op het veld. Om 3 uur kijken ze weer, hier us de mooie residentie is het droog.
YNWA
Ah, dan heeft Fox even 45 minuten extra ruimte in de uitzending.InnerHarbour schreef:Feyenoord Utrecht uitgesteld, berg sneeuw op het veld. Om 3 uur kijken ze weer, hier us de mooie residentie is het droog.
Kunnen ze misschien die persconferentie van Dortmund nog een keer herhalen.

-
- AT Toto winner 15/16
Gewoon voetballen, dat gezeur. Lijkt wel of ze bij FOX willen dat er niet gevoetbald wordt, die kant praten ze steeds op.
-
- AT Toto winner 15/16
Och och engnek Vermeer vind dat er niet gespeeld kan worden.. 

- InnerHarbour