Arthur schreef:Het seizoen is nu definitief klaar, dus Keizer kan zonder zorgen ontslagen worden. Kan de nieuwe trainer vast naar volgend seizoen toewerken.
Bosz terug en gehele TH opdonderen
Moderator: mods
Arthur schreef:Het seizoen is nu definitief klaar, dus Keizer kan zonder zorgen ontslagen worden. Kan de nieuwe trainer vast naar volgend seizoen toewerken.
Ajax maakte meer aanspraak op de overwinning.zeux schreef:Alles bij elkaar een terechte uitslag denk ik, 3-3. Voor neutrale toeschouwer wel een mooi voetbalgevecht.
Met die drie/vier flipperkastkansen van Twente in de 16 erbij? Denk het niet.Sandro schreef:Ajax maakte meer aanspraak op de overwinning.zeux schreef:Alles bij elkaar een terechte uitslag denk ik, 3-3. Voor neutrale toeschouwer wel een mooi voetbalgevecht.
Over de hele wedstrijd, dus alles erbij he.zeux schreef:Met die drie/vier flipperkastkansen van Twente in de 16 erbij? Denk het niet.Sandro schreef:Ajax maakte meer aanspraak op de overwinning.zeux schreef:Alles bij elkaar een terechte uitslag denk ik, 3-3. Voor neutrale toeschouwer wel een mooi voetbalgevecht.
Balbezit zegt mij niet veel als de helft daarvan machteloos geklooi is.Sandro schreef: Ajax veel meer balbezit, ook meer schoten op doel.
Mag toch hopen dat deze incomplete nietsnut nog deze week eruit vliegt en dat een ander aankopen doetAjaciedjuh schreef:Het was al niet stabiel met 3-4-3, maar met het wegvallen van Wöber was het ook nog extra kwetsbaar in de lucht. En dan ook nog Veltman vanaf links. Het is dun achterin. Winterstop zal er minimaal een linksback en centrale verdediger bij moeten.
Leuk dat je dat vindt maar.... (IH snapt 'em).zeux schreef:Balbezit zegt mij niet veel als de helft daarvan machteloos geklooi is.Sandro schreef: Ajax veel meer balbezit, ook meer schoten op doel.
Naar mijn idee zijn ze beiden even vaak gevaarlijk voor de goal geweest, waarbij Ajax een paar mooie inzetten had die knap gekeerd werden, terwijl bij Twente eerder gebrek aan geluk dan de verdedigende kwaliteit van Ajax in de weg stond (nog even los van de handsbal op de lijn).
Over de hele linie vind ik het daarom wel een terechte uitslag.
Wellicht na volgende week als hopelijk de halve Arena leeg is of als men bij rust volledig wordt uitgefloten.. zielig voor de spelers maar het zei zo999 schreef:Hoe iemand met zoveel kapitaal op het veld mag aankloouen.Niet te begrijpen ...
InnerHarbour schreef:Zouden weleens de eerste punten van Verbeek kunnen worden, he is due.
Een voorspelling met 50% kans. Goed gedaan jochie.InnerHarbour schreef:InnerHarbour schreef:Zouden weleens de eerste punten van Verbeek kunnen worden, he is due.
Echt fucking bizar.De Dominee schreef:Eeuwig zonde dat deze prutsers met onze talenten aan de slag mogen. Zonde van Onana, Ligt, Wober, Frenkie, Beek, Ziyech, Neres, Dolberg en Kluivert.