Ajax - FC Utrecht 5-11-2017
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Utrecht 5-11-2017
Het lullige is dat deze overwinning nog verdient is ook...
- Ajaciedjuh
Competitie is al gespeeld helaas. Pfff, dat is snel. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Die Keizer heeft heel het elftal aan gort gewisseld, eerst door met Dolberg en Siem te starten, toen dat nog niet genoeg was gaven de in de wedstrijd wissels de genadeklap.
Blij met de punten ...
Het is fucking los zand.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Misschien dat ze nu wel de conclusie trekken dat Keizer niet geschikt is.
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Je tegen stander speelt 5-3-2 en als je Stoicijns 4-3-3 speelt dan Pleur je op samen met Bergkamp-Winter erbij...
En als je spelers als Dolberg-Younes laat staan, dan verdien je het niet om binnen 1000 mtr van de Arena te komen..
En als je spelers als Dolberg-Younes laat staan, dan verdien je het niet om binnen 1000 mtr van de Arena te komen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Ja maar logisch toch? Europees uitgeschakeld was ook snel. Wat slecht is komt snel.Ajaciedjuh schreef:Competitie is al gespeeld helaas. Pfff, dat is snel.
Ajax!
Je hebt Huntelaar op de bank en je vv je middenvelders en niet je spits en Cluenes
- mattie
Giacomo Puccini schreef:Ja maar logisch toch? Europees uitgeschakeld was ook snel. Wat slecht is komt snel.Ajaciedjuh schreef:Competitie is al gespeeld helaas. Pfff, dat is snel.
Zelfs 1* pw zelf nadenken lukt dit TD niet opdonderen en neem die kut duitser mee..
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hahahaha. Wat een niveau.
Oprotten Keizertje. Vanmiddag nog.
Oprotten Keizertje. Vanmiddag nog.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Keizer krijgt wel de credits voor het om het middenveld heen voetballen. We bouwen (na 26x overspelen) nu heerlijk op via de backs. Knap erin gekregen. Hahaha.
Tactisch nog matiger dan Blind en Wouters. Best een knappe prestatie vind ik dat.
Dit leek nergens op. Ik wacht op het ontslag van Keizer.
IK GELOOF!!!!!!
Hoe lang heb je.?Lionel schreef:Dit leek nergens op. Ik wacht op het ontslag van Keizer.
Oh ja... en dan?
- InnerHarbour
Utrecht thuis, altijd lastig.
Geweldig hoe die Beek ervoor zorgde bij de 1-2 dat die Utrecht speler niet breed kon spelen, dat was natuurlijk veel gevaarlijker dan die zelfde speler op de goal te laten schieten.

Geweldig hoe die Beek ervoor zorgde bij de 1-2 dat die Utrecht speler niet breed kon spelen, dat was natuurlijk veel gevaarlijker dan die zelfde speler op de goal te laten schieten.

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
5 maanden geleden stonden we nog in de Europa-cup finale... wat kan er toch veel kapot gaan in zo een korte tijd.
- mattie
Peter schreef:Keizer krijgt wel de credits voor het om het middenveld heen voetballen. We bouwen (na 26x overspelen) nu heerlijk op via de backs. Knap erin gekregen. Hahaha.
Kan je lang blijven oefenen.. Geen enkele bal gaat naar voren via Veldman...
- mattie
Sinkgraven en Viergever zijn creatiever... in Keizer zijn visie..999 schreef:Waarom werd Wöber gewisseld ?.
Lol, overigens zakt ook super talent Dolberg ver door zijn hoeven.
Blij met de punten ...
-
Dat was voor mij onbegrijpelijk. Daarmee ontnam Keizer Ajax de enige overgebleven kans op de overwinning, want door die wissel had hij er een te weinig over. De wedstrijd schreeuwde namelijk om Huntelaar in plaats van Dolberg die voor de zoveelste keer een slechte parodie van Das Phantom liet zien. Overigens zou een vleugelspeler op links die een voorzet in huis heeft ook het verschil hebben kunnen maken.999 schreef:Waarom werd Wöber gewisseld ?.
Ajax bestond weer eens uit een lamlendig zooitje flegmatieke nonchalante jongens waarvan verondersteld wordt dat ze in meer of mindere mate zouden kunnen voetballen. Eigenlijk zou de selectie verplicht, als in A Clockwork Orange, gehersenspoeld moeten worden met beelden van hoe bijvoorbeeld Celtic tegen Bayern München in de CL speelde, afgelopen week. Met die inzet en passie vreet je Utrecht op.
Overigens ergerde ik me ook weer kapot aan de ballenjongens en -meisjes; waar halen ze die vandaan?! Geven de bal niet snel terug terwijl Ajax achter stond, of gooien - se-ri-eus- 2 of soms zelfs 3 ballen tegelijk het veld in. In beide gevallen leverde dat heerlijke en gratis thuiswinst op voor Utrecht. Bizar. Echt bizar.
-
Dat was voor mij onbegrijpelijk. Daarmee ontnam Keizer Ajax de enige overgebleven kans op de overwinning, want door die wissel had hij er een te weinig over. De wedstrijd schreeuwde namelijk om Huntelaar in plaats van Dolberg die voor de zoveelste keer een slechte parodie van Das Phantom liet zien. Overigens zou een vleugelspeler op links die een voorzet in huis heeft ook het verschil hebben kunnen maken.999 schreef:Waarom werd Wöber gewisseld ?.
Ajax bestond weer eens uit een lamlendig zooitje flegmatieke nonchalante jongens waarvan verondersteld wordt dat ze in meer of mindere mate zouden kunnen voetballen. Eigenlijk zou de selectie verplicht, als in A Clockwork Orange, gehersenspoeld moeten worden met beelden van hoe bijvoorbeeld Celtic tegen Bayern München in de CL speelde, afgelopen week. Met die inzet en passie vreet je Utrecht op.
Overigens ergerde ik me ook weer kapot aan de ballenjongens en -meisjes; waar halen ze die vandaan?! Geven de bal niet snel terug terwijl Ajax achter stond, of gooien - se-ri-eus- 2 of soms zelfs 3 ballen tegelijk het veld in. In beide gevallen leverde dat heerlijke en gratis thuiswinst op voor Utrecht. Bizar. Echt bizar.
Zou Dolberg überhaupt nog wel gemotiveerd zijn?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Geen idee. Maar als dat niet zo zou zijn heeft hij een groot probleem.zeux schreef:Zou Dolberg überhaupt nog wel gemotiveerd zijn?
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Yup, amateuristisch van Keizer. De wedstrijd schreeuwde om nieuwe aanvallende impulsen, Ajax moest scoren, en dan wissel je Wöber in voor Sinkgraven?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat was voor mij onbegrijpelijk. Daarmee ontnam Keizer Ajax de enige overgebleven kans op de overwinning, want door die wissel had hij er een te weinig over. De wedstrijd schreeuwde namelijk om Huntelaar in plaats van Dolberg die voor de zoveelste keer een slechte parodie van Das Phantom liet zien. Overigens zou een vleugelspeler op links die een voorzet in huis heeft ook het verschil hebben kunnen maken.999 schreef:Waarom werd Wöber gewisseld ?.

De commentaren van Keizer achteraf op zijn slechte wissels, zijn m.i. op zichzelf al genoeg reden voor ontslag.
Ajax!