Feyenoord
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord
Zoiets heeft een naam: rivaliteit. Dat (her)ken je alleen als je passie hebt voor een club.
Maar ik begrijp dat jij Man U al het beste wenst en die club niet zult uitlachen als ze een losing streak hebben?
Maar ik begrijp dat jij Man U al het beste wenst en die club niet zult uitlachen als ze een losing streak hebben?
- InnerHarbour
Een grote mond is prachtig ALS je eigen club presteerd, anders is het IMO gewoon sneu en kan je maar beter gewoon wat stil zijn. Er zijn erbij die op de die elk jaar op de bandwagon van de best presterende clubs springen zodat ze het bijdehandje kunnen blijven uithangen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zoiets heeft een naam: rivaliteit. Dat (her)ken je alleen als je passie hebt voor een club.

YNWA
En andere mensen hoeven niet op de bandwagon van de bestpresterende club te springen om het bijdehandje uit te hangen....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Volgens mij is iedereen hier op AT honkvast! 

Me dunkt dat Ajax met 10 Europacup finales Europees wel iets meer voorstelt dan Feyenoord. En de laatste is van 4 maanden terug. Volgens mij is 10 EC finales zelfs meer dan het grote Liverpool heeft gespeeld.InnerHarbour schreef:Een grote mond is prachtig ALS je eigen club presteerd, anders is het IMO gewoon sneu en kan je maar beter gewoon wat stil zijn. Er zijn erbij die op de die elk jaar op de bandwagon van de best presterende clubs springen zodat ze het bijdehandje kunnen blijven uithangen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zoiets heeft een naam: rivaliteit. Dat (her)ken je alleen als je passie hebt voor een club.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Ik het het niet over het verleden, het verleden van Ajax is prachtig iets om trots op te zijn, ik heb het over nu, maar dat begreep je best wel.
YNWA
Ajax speelde zijn EC finale nadat F zijn toegangsbewijs voor de CL kreeg. Het is Europees geen enkele verdienste dat F geplaatst is voor die CL, want het kreeg die plaats alleen zonder voorrondes dankzij de punten vooral door Ajax in EUropees verband gehaald. En gezien de resultaten van F EUropees, is het maar goed ook voor ze dat ze geen voorronde hebben hoeven spelen. Hebben ze iig de centen van het toernooivulling zijn nog.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Ja hoor ze zijn kampioen geworden waardoor ze rechtstreeks werden toegelaten dat was hun eigen verdienste en het claimen van de punten daarvoor is echt iets voor Amsterdammers alsof ze die alleen hebben binnengehaald. Face it Ajax heeft vorig jaar gefaald om kampioen te worden en zich deze voorrondes te plaatsen voor de hoofdtoernooien, dan past bescheidenheid en geen grote mond over andere die wel in het hooftoernooi CL spelen.
YNWA
Exact.999 schreef:Feyenoord presteert ruk in de CL.
Mwah, ik ben van mening dat ze best lekker gaan eerlijk gezegd. Twee doelpuntjes gemaakt, al een keertje voorgestaan.
Nil volentibus arduum
-
Zouden ze een dvd gaan uitbrengen van die twee goals in de CL?
-
Dan wordt het een extended version!
Ai, El Ahmadi, die normaal vrijwel nooit scoort, maakt nu 2-2. Da's even balen, want de kakkies waren vandaag weer ouderwets de kakkies.
Hoewel oud Ajax speler Sheraldo Becker aan de kant van Ado volkomen kut speelt, zet Ado een sterke pot neer. Jones die weer misgrijpt bij een tegendoelpunt
maar de 1-1 van Aaron Meijers was echt een wonderschoon doelpunt. Alleen die goal is vanavond Studio Sport kijken al waard.

Hoewel oud Ajax speler Sheraldo Becker aan de kant van Ado volkomen kut speelt, zet Ado een sterke pot neer. Jones die weer misgrijpt bij een tegendoelpunt

Lache hoor... dat slechte Feyenoord dat een puntje inloopt op Ajax...
-
Heb jij je tegenwoordig ten doel gesteld alleen nog maar zeikerige, zuigende opmerkingen over Ajax op AT te posten, Javiskamp?
- Cluijffert
Ach, lijkt me een prima balans tegenover het kansloze havenslaverig gedrag van verschillende AT-ers die - in plaats van met schaamrood op de kaken over de miserabele staat van ons vlaggenschip toch wat terughoudender te zijn over de concurrenten die in ieder geval iets meer presteren (namelijk wel CL spelen of in NL al mijlenver voorop lopen) - blijkbaar hun vreugde moeten halen uit leedvermaak over de concurrent.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- InnerHarbour
Cluijffert schreef:Ach, lijkt me een prima balans tegenover het kansloze havenslaverig gedrag van verschillende AT-ers die - in plaats van met schaamrood op de kaken over de miserabele staat van ons vlaggenschip toch wat terughoudender te zijn over de concurrenten die in ieder geval iets meer presteren (namelijk wel CL spelen of in NL al mijlenver voorop lopen) - blijkbaar hun vreugde moeten halen uit leedvermaak over de concurrent.

YNWA
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Het een heeft natuurlijk niks met het ander te maken. Ik lach al jaren om feyenoord, ongeacht wat Ajax doet. Dat heet rivaliteit. De zogenaamde topclub die al jaren niks klaar speelt, het zogenaamde legioen, die hop eke weer aan het begin van het seizoen, die hoop de eerste 5 minuten tijdens de klassieker, ik lach er altijd zeer vermakelijk om. Daar doet 1 kampioenschap of 1 keer in de CL niks aan af.
Inderdaad zeg, tikkie taka Touzani voetbal dat hoor. Toch prachtig dat het gewoon kan in de Eredivisie.Cruijff schreef:maar de 1-1 van Aaron Meijers was echt een wonderschoon doelpunt. Alleen die goal is vanavond Studio Sport kijken al waard.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ik vraag me af wie er eerder ontslagen wordt, v. Bronkhorst of Keizer?
Ze worden allebei niet ontslagen.
Het blijft ongelofelijk dat Feyenoord met spelers als Jones, Toornstra en een coach als Van Bronckhorst kampioen is geworden. Zoiets bestaat eigenlijk niet.
Het blijft ongelofelijk dat Feyenoord met spelers als Jones, Toornstra en een coach als Van Bronckhorst kampioen is geworden. Zoiets bestaat eigenlijk niet.
Met een dobbelsteen 10 x achter elkaar een 6 gooien is ook mogelijk. Vorig jaar viel alles goed bij Feijenoord.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!