In de EL: Hoffenheim 0 punten, Köln 0 punten, Hertha BSC 1 punt.
Lijkt Nederland wel.

Moderator: mods
Bizar hè, hopen dat zo iemand lekker drie maanden de bak in mag.Iniesta schreef:Toch wel een lekker spelertje als hij het op zn heupen heeft
Onwaarschijnlijk bij dat akkefietje staat er supporter met klein kind in de arm mee te doen in het gevecht richting spelers
Ik moet zeggen dat ik Everton niet elke week zie spelen maar als ik ze zie en hij doet mee valt hij niet op. Koeman lijkt de voorkeur te geven aan dat blonde dravertje diens voornaamste kwaliteit is om de tegenstander in de weg te lopen.Mr. Ajax schreef:Kan Klaassen Everton niet aan? Of moeten we hem nog even de tijd geven?
Lionel schreef:Ik las op internet dat hij, voordat hij werd overgeslagen, een paar keer heel dom de bal inleverde.
Die jongen heeft 0 vertrouwen in een team dat ook niet wilt voetballen. Ze hadden ook wel een beroerde start qua tegenstanders.
Dat ben ik helemaal met je eens.Lionel schreef:Geen vertrouwen. Net als Siem een speler met specifieke kwaliteiten. Iemand als Eriksen kan overal uit de voeten. Klaassen en Siem zijn toch wat beperkter.
Zeker, al een hekel aan hem gehad sinds dat akkefietje met Suarez, what happens on the pitch stays on the pitch, maar niet gaan huilen voor de camera's en kijken of je een ander nog wat wedstrijden kan aannaaien.Lionel schreef:Iemand Patrice Evra gezien? Wat een dwaas!
Lionel schreef:Inderdaad. Schop iemand doormidden tijdens de wedstrijd. Echt een hond. Hopelijk is het einde verhaal nu. Dit kan echt niet.
Al is het wel mooi om te zien. Fransen die Fransen neerschoppen.
Het is natuurlijk niet PC om dit te zeggen dus doe ik het zeker maar ik krijg de indruk dat 'mijnheer' erg goed is in het gebruik maken van zijn kleurtje.Patrice Evra is naar aanleiding van zijn karatetrap voorafgaand aan het duel van Olympique Marseille in de Europa League bij Vitoria Guimarães door zijn club voor onbepaalde tijd geschorst.
Accused Steve Finnan of racially abusing him.
Got into a fight with Chelsea ground staff, and then accused him of racially abusing him.
Went on strike during the world cup because his mate was sent home, stitching Raymond Domenech up.
Gave the fingers to Marseille fans (ahahah) when playing for United in France.
Claimed Suarez racially abused him, and stitched him up, followed by the theatrics at the fucking handshake.
Kicks his own supporter in the head.