Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Lionel

Re: Feyenoord

Bericht door Lionel » za okt 28, 2017 7:25 pm

Drama dat Feyenoord.
IK GELOOF!!!!!!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » za okt 28, 2017 7:26 pm

Blij dat alles weer bij het oude is.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za okt 28, 2017 7:32 pm

Ja, dit begint weer op zo'n ouderwetse serie te lijken. Zouden ze Advocaat al gebeld hebben?
Nil volentibus arduum

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo okt 29, 2017 8:47 am

Het past daarentegen natuurlijk wel weer prima bij de gebruikelijke succes cyclus die Feyenoord doormaakt.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 29, 2017 9:26 am

El Clavo schreef:Blij dat alles weer bij het oude is.
:ajaxsmiley.gif: :biggrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 30, 2017 3:39 pm

El Clavo schreef:Blij dat alles weer bij het oude is.
Dit hadden we toch allemaal voorspeld?

Niet dat het minder leuk is hoor. :biggrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 30, 2017 5:11 pm

Blijft staan dat ze vorig jaar kampioen zijn geworden en dat het wel weer een paar jaar duurt voordat ze de druk voelen dat er weer een keer wat gewonnen moet worden. Ik vermaak me op zich wel zoals nu gaat maar toch is het anders dan voorheen, vorig seizoen heeft meer kapot gemaakt dan je lief is.

999

Bericht door 999 » ma okt 30, 2017 5:24 pm

Is dit nu wat ze bedoelen met het Kuijt effect .
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma okt 30, 2017 6:24 pm

brigade zuid schreef:Blijft staan dat ze vorig jaar kampioen zijn geworden en dat het wel weer een paar jaar duurt voordat ze de druk voelen dat er weer een keer wat gewonnen moet worden. Ik vermaak me op zich wel zoals nu gaat maar toch is het anders dan voorheen, vorig seizoen heeft meer kapot gemaakt dan je lief is.
Inderdaad. Kampioenschap heeft veel verpest.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » ma okt 30, 2017 8:28 pm

vorig jaar hebben ze bizar veel geluk gehad en pakten ze de winst in de slotfases.
blijft geen feest
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 31, 2017 9:28 am

Klopt. Maar ze zijn wel kampioen geworden. Al worden ze 14e dit jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 01, 2017 9:18 am

Kans op een nieuw record vanavond, succes jongens! :biggthumpup.gif:
Feyenoord moet vrezen voor evenaring CL-dieptepunt Willem II

Feyenoord moet woensdagavond tegen Shakhtar Donetsk voorkomen dat het na Willem II de tweede Nederlandse club ooit wordt met nul punten uit de eerste vier wedstrijden in een Champions League-campagne. De Tilburgse club begon in 1999 met nederlagen tegen Spartak Moskou (1-3), Girondins Bordeaux (3-2) en Sparta Praag (4-0 en 3-4) aan de groepsfase. Daarna werd twee keer een punt gepakt tegen Spartak (1-1) en Bordeaux (0-0).

Feyenoord startte met nederlagen tegen Manchester City (0-4), Napoli (3-1) en Shakhtar (1-2). Het doelsaldo van de Rotterdammers is bovendien nu al slechter dan dat van Willem II na vier duels: 2-9 om 7-14. Bij een nederlaag woensdag bij Shakhtar kan Feyenoord daardoor zelfs de slechtste Nederlandse ploeg ooit genoemd worden na vier wedstrijden.

Overigens zijn er liefst negentien ploegen die de groepsfase ooit afsloten zonder punt. Feyenoord heeft nog drie wedstrijden om te voorkomen dat het op dat lijstje terecht komt. Vorig jaar verloren Club Brugge en Dinamo Zagreb al hun zes groepswedstrijden.

Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo nov 01, 2017 10:06 am

Die gaan natuurlijk gewoon op 0 eindigen. Shaktar moet winnen voor de 3e plek en van Napoli en City uit gaan ze echt niet winnen. Worden nog 3 mooie avondjes :biggthumpup.gif: :drecul.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 01, 2017 11:09 am

El Clavo schreef:Worden nog 3 mooie avondjes :biggthumpup.gif: :drecul.gif:
Vooral voor al die overschatte Ajax knulletjes, thuis op de bank, die eerst faalde om zich te kwalificeren voor de CL en toen opnieuw faalde in de kwalificatie voor de EL, maar blijf vooral lachen om een team dat het wel lukte om de groepfase CL te bereiken. :confused.gif:
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 01, 2017 11:10 am

Dankje, gaan we zeker doen! :biggthumpup.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo nov 01, 2017 11:23 am

Absoluut! Genieten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo nov 01, 2017 12:11 pm

Lionel schreef:
brigade zuid schreef:Blijft staan dat ze vorig jaar kampioen zijn geworden en dat het wel weer een paar jaar duurt voordat ze de druk voelen dat er weer een keer wat gewonnen moet worden. Ik vermaak me op zich wel zoals nu gaat maar toch is het anders dan voorheen, vorig seizoen heeft meer kapot gemaakt dan je lief is.
Inderdaad. Kampioenschap heeft veel verpest.
Ik heb daar niet zo'n last van. Mijn kijk op Feyenoord is eigenlijk totaal niet veranderd na dat kampioenschap (wat volgens mij een resultaat van gunfactor en een overdosis geluk was).

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 01, 2017 12:29 pm

Vooral dat laatste. Werkelijk alles viel voor hun de goede kant op, met name als ze in een lastige situatie zaten. Kramer die in de 97e minuut nog de winnende treffer kan maken (tegen NEC dacht ik). Dat soort dingen.

We hebben het zelf laten liggen in het begin van de competitie maar als je dat seizoen nog 10 keer zou spelen dan had Ajax in verreweg de meeste gevallen aan het langste eind getrokken. Niet dat we iets hebben aan dat soort hypothetisch gelul maar je moet toch wat om zo'n kampioenschap uit te leggen. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo nov 01, 2017 12:53 pm

InnerHarbour schreef:
El Clavo schreef:Worden nog 3 mooie avondjes :biggthumpup.gif: :drecul.gif:
Vooral voor al die overschatte Ajax knulletjes, thuis op de bank, die eerst faalde om zich te kwalificeren voor de CL en toen opnieuw faalde in de kwalificatie voor de EL, maar blijf vooral lachen om een team dat het wel lukte om de groepfase CL te bereiken. :confused.gif:
Komt goed pik, bier en chips! :biggthumpup.gif: Die ene keer in 15 jaar, ik lach de ballen uit m'n broek.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 01, 2017 1:02 pm

Op de een of andere manier denk ik toch dat ze bij Feyenoord harder om Ajax lachen in dit Europa seizoen, zeker financieel dan andersom. Ik las ook iets "het is weet ouderwets" een stukje terug, bedoelen jullie daarmee dat PSV op de eerste plaats staat en Ajax op de tweede?
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo nov 01, 2017 1:33 pm

Valt wel mee denk ik. Met CL halen ze nog steeds minder binnen dan wij, zelfs als we geen Europees halen.

Een jaar geen Europees, dat is zo ongelofelijk zeldzaam. Eigenlijk nog zeldzamer dan een landstitel van Feyenoord of Liverpool, en dat komt eigenlijk al zelden voor. Ofja zelden, in dat laatste geval nooit natuurlijk. Feyenoord heeft in de laatste 10 jaar nog geen tien Europese overwinningen behaald. Dus waarom zij de EL-finalist uit mogen lachen ontgaat me enigszins. :neutral.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo nov 01, 2017 1:41 pm

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo nov 01, 2017 1:45 pm

Thijs schreef:Valt wel mee denk ik. Met CL halen ze nog steeds minder binnen dan wij, zelfs als we geen Europees halen.

Een jaar geen Europees, dat is zo ongelofelijk zeldzaam. Eigenlijk nog zeldzamer dan een landstitel van Feyenoord of Liverpool, en dat komt eigenlijk al zelden voor. Ofja zelden, in dat laatste geval nooit natuurlijk. Feyenoord heeft in de laatste 10 jaar nog geen tien Europese overwinningen behaald. Dus waarom zij de EL-finalist uit mogen lachen ontgaat me enigszins. :neutral.gif:
We hebben natuurlijk wel degelijk Europees voetbal gespeeld. Dat het een hevige teleurstelling was doet daar niets aan af.

Verder zie ik het bezwaar niet zo waarom je niet om een rivaal zou moeten lachen. Zij hebben dat eerder dit seizoen gedaan en nu kunnen wij weer even. Zo hier en daar even prikken is en van de dingen die voetbal nog een beetje aantrekkelijk maakt.
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » wo nov 01, 2017 2:06 pm

InnerHarbour schreef:Op de een of andere manier denk ik toch dat ze bij Feyenoord harder om Ajax lachen in dit Europa seizoen, zeker financieel dan andersom. Ik las ook iets "het is weet ouderwets" een stukje terug, bedoelen jullie daarmee dat PSV op de eerste plaats staat en Ajax op de tweede?
Hoe kan dat nou ouderwets zijn als Ajax 33 kampioenschappen heeft en PSV 22 of zo. Of bedoel je met de opmerking dat het van lang geleden is dat PSV boven Ajax stond?
I think I lost my fucking headache

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo nov 01, 2017 2:13 pm

Natuurlijk mag je lachen, het doet mij denken aan het niveau van de gemiddelde Feyenoord supporter die het nog steeds geweldig vindt dat Jon Dahl Tomasson Milan met een late treffer ten koste van Ajax naar de halve finale CL schoot.
YNWA

Plaats reactie