NEC
Moderator: mods
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: NEC
NEC huurt Jari Schuurman van Feyenoord
Het gaat me niet specifiek over deze gehuurde speler, maar zie lijstje nieuwe spelers in dat bericht. De namen moeten jou toch heeerlijk in de oren klinken? Oftewel, wat vind je van Remco Oversier so far, Javiskamp?
Het gaat me niet specifiek over deze gehuurde speler, maar zie lijstje nieuwe spelers in dat bericht. De namen moeten jou toch heeerlijk in de oren klinken? Oftewel, wat vind je van Remco Oversier so far, Javiskamp?
Leeds is financieel wel even een andere categorie dan 'andere Nederlandse clubs'.
Daarbij lijkt het me ook een gave club om voor te spelen. Een echte sleeping giant met ambities. Als ik zie hoeveel spelers ze halen zit er, ook voor Engelse begrippen, serieus geld achter.
Daarbij lijkt het me ook een gave club om voor te spelen. Een echte sleeping giant met ambities. Als ik zie hoeveel spelers ze halen zit er, ook voor Engelse begrippen, serieus geld achter.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
NEC flatert opnieuw opzichtig in wanstaltige verliespot
Helaas is een blunderende keep niet enkel aan vrouwen voorbehouden.
Helaas is een blunderende keep niet enkel aan vrouwen voorbehouden.

- Gezond verstand
En toch vind ik het jammer dat Kadioglu daar nog rondloopt, die had in Jong Ajax moeten spelen dit jaar.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Onbegrijpelijk van Ajax ook dat ze hem niet gehaald hebben. Kan niet duur zijn en zal zelf ook willen. Groot talent.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Scoorde niet die spits die ze voor 5000 euro hebben losgeweekt bij een Amsterdamse 2de klasser, De Dijk ofzo?InnerHarbour schreef:Den Bosch uit altijd lastig.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ah, Dennis Kaars! Die zag eerst nog een transfer naar Sparta stuklopen op die transfersom. Maar kennelijk hebben ze bij Den Bosch nog een plaatselijke investeerder gevonden met wat zwart geld in zijn zak.beelzebub schreef:Scoorde niet die spits die ze voor 5000 euro hebben losgeweekt bij een Amsterdamse 2de klasser, De Dijk ofzo?InnerHarbour schreef:Den Bosch uit altijd lastig.
Overigens heeft ASV de Dijk wel gelijk teruggeslagen met het vastleggen van good old Jack Tuyp.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Het elftal wat eerste wordt is een verzameling middelmatige talenten en eerste elftal spelers die daar niet aan de bak komen maar die mogen niet promoveren zodat een clubje dat tweede wordt mag juichen. Zie hier het Nederlandse voetbal ano 2017, leuker kunnen we het niet maken, triester waarschijnlijk nog wel.
YNWA
- InnerHarbour