Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Beetje vreemd om zo'n speler te halen voor de bank...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
volgens mij zitten we niet ruim in de verdedigers
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Centraal toch wel? De Ligt, Wober, Viergever en eventueel Veltman. Vier spelers voor twee posities. Als je zo'n jongen haalt gaat ie waarschijnlijk op de bank zitten, tenzij hij laat zien veel en veel beter te zijn dan De Ligt/Wober. Op zich geen verkeerde situatie - ik vind een brede en diepe selectie enorm belangrijk. Alleen spelen we dit seizoen maar een potje per week, dan komen heel veel jongens helemaal niet aan spelen toe.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Precies. En ik mag toch hopen dat De Ligt alleen maar beter wordt.Mr. Ajax schreef:Centraal toch wel? De Ligt, Wober, Viergever en eventueel Veltman. Vier spelers voor twee posities. Als je zo'n jongen haalt gaat ie waarschijnlijk op de bank zitten, tenzij hij laat zien veel en veel beter te zijn dan De Ligt/Wober. Op zich geen verkeerde situatie - ik vind een brede en diepe selectie enorm belangrijk. Alleen spelen we dit seizoen maar een potje per week, dan komen heel veel jongens helemaal niet aan spelen toe.
IK GELOOF!!!!!!
De Ligt heeft geen concurrentie, is 18 en staat basis ook als hij slecht speelt de week ervoor.
Van wie moet hij het vak leren behalve uit ervaring? Maakt nog vaak cruciale fouten. Kan echt geen kwaad concurrentie neer te zetten zodat hij nog meer moet brengen.
laat maar komen!
Van wie moet hij het vak leren behalve uit ervaring? Maakt nog vaak cruciale fouten. Kan echt geen kwaad concurrentie neer te zetten zodat hij nog meer moet brengen.
laat maar komen!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Hoor ik steeds vaker, vind ik alleen enorm overdreven. Zoveel fouten heeft ie niet gemaakt, sowieso geen cruciale.Mano schreef:De Ligt heeft geen concurrentie, is 18 en staat basis ook als hij slecht speelt de week ervoor.
laat maar komen!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Afgelopen zondag nog twee cruciale fouten, hij komt ermee weg doordat die penal gemist wordt. Verder tegen Bulgarije een cruciale fout die wk kwalificatie kost.
Die jongen is 18 jaar. Ik vind dat meer zenuwen/nonchalance. Het is niet dat hij niet kan verdedigen of voetballen. Grotere verdedigende talenten hebben wij lang niet gehad hoor.
IK GELOOF!!!!!!
Het is voor ons tot op zekere hoogte niet zo interessant wat de oorzaak is. Hij is basisspeler en dan moeten we 'm ook zo beoordelen. Die fouten moet hij natuurlijk echt wel afleren. Afgelopen zondag ging het uiteindelijk goed, maar het had zomaar de verkeerde kant op kunnen vallen. Verdedigers moeten in de eerste plaats geen fouten maken en hun werk doen.
Wil niet zeggen dat ik het niet in hem zie zitten overigens. Hij is absoluut een groot talent. Maar het mag allemaal wel wat scherper.
Wil niet zeggen dat ik het niet in hem zie zitten overigens. Hij is absoluut een groot talent. Maar het mag allemaal wel wat scherper.
Nil volentibus arduum
Als hij goed genoeg is, kan hij prima tegen concurrentie, de weg vrijhouden omdat we al iemand hebben is slechtste beslissing ooit.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik denk ook dat er best een goede centrale verdediger bij kan. Zeker omdat we er vanuit kunnen gaan dat Viergever na dit seizoen weg is. Als je in de winterstop iemand haalt heeft diegene ook nog even de tijd om z'n draai te vinden. Zie bijvoorbeeld de prestatiecurve van Neres.
Nil volentibus arduum
Dat is zo. En als iemand kaliber Sanchez is mag die sowieso komen. Maar dat betwijfel ik gezien zijn leeftijd.Marillion schreef:Het is voor ons tot op zekere hoogte niet zo interessant wat de oorzaak is. Hij is basisspeler en dan moeten we 'm ook zo beoordelen. Die fouten moet hij natuurlijk echt wel afleren. Afgelopen zondag ging het uiteindelijk goed, maar het had zomaar de verkeerde kant op kunnen vallen. Verdedigers moeten in de eerste plaats geen fouten maken en hun werk doen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Sowieso Ligt en Wober in de basis.elliquido schreef:volgens mij zitten we niet ruim in de verdedigers
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
"uno de los equipos mas importantes de Europa"El Ajax de Holanda quiere a Magallán
La dirigencia de Boca ya tiene en carpeta un nombre para reemplazar al defensor central. A su vez, sueña con repatriar a dos jugadores de cara a la Copa Libertadores
BUENOS AIRES (Redacción)
El Ajax de Holanda, uno de los equipos más importantes de Europa, quiere quedarse con los servicios del defensor de Boca Juniors Lisandro Magallán (quien está realizando actuaciones destacadas en el conjunto del Mellizo) y se lo volvió a comunicar a la dirigencia del Xeneize, pese a la primera oferta rechazada. Los directivos analizarán la oferta que, según trascendió, consta de 4 millones de euros.
El intransigente

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kan Ajax niet beter eerst Keizer ontslaan en dan met een nieuwe trainer gaan bouwen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Aan fatsoenlijke backs wordt niet gedacht?
Maar mattie heeft natuurlijk groot gelijk.

Maar mattie heeft natuurlijk groot gelijk.
Concurrentie uit Mexico? Ik weet het niet hoor, maar ik heb tot nu toe niet het idee dat dit een hele goede speler is.Ajax krijgt serieuze concurrentie uit Mexico in strijd om verdediger'
In de strijd om verdediger Lisando Magallán krijgt Ajax serieuze concurrentie van diverse Mexicaanse topclubs. Argentijnse media schrijven zondag dat ook Tigres en Club America hun oog hebben laten vallen op de stopper.
Eind oktober doken de eerste geruchten op over Magallán en Ajax. Directeur spelersbeleid Marc Overmars zou ruim vier miljoen euro hebben geboden op de 24-jarige Argentijn. Boca Juniors ging niet akkoord met dat bedrag.
Volgens het Zuid-Amerikaanse One Football is Ajax nog altijd hoopvol dat Magallán in januari de overstap maakt naar de Eredivisie. Er zijn echter kapers op de kust. Ook Tigres en Club America bereiden volgens het medium een bod voor op de verdediger.
In 2016 was Magallán met Argentinië actief op de Olympische Spelen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
tja als je dan toch voor een argentijnse verdediger gaat, ga dan voor Victor Cuesta... 29 Jaar, zit tegen het Argentijnse Nationale team aan (3 caps) en heeft ook een aardige techniek.
https://youtu.be/lKep35UkYP4
https://youtu.be/lKep35UkYP4
- InnerHarbour
Volgens mij heeft Ajax eerder versterking achterin nodig dan nog een buitenspeler.
YNWA
- Ajaciedjuh
Is al eerder voorbij gekomen, Mike Verweij bevestigd het nu op Twitter:InnerHarbour schreef:Volgens mij heeft Ajax eerder versterking achterin nodig dan nog een buitenspeler.
Dank! De interesse in Magallán is zeer concreet. Maar zijn club wil hem dit seizoen niet laten gaan #Ajax
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tja, eens met IH, ga je achterhoede versterken ...
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Plus een goeie som reserveren voor een nieuwe trainer en aanhang.999 schreef:Tja, eens met IH, ga je achterhoede versterken ...

-
Kent iemand die kerel? Is dat wat of is het een slome duikelaar? Laten we die Schuurs en Pierie in de gaten houden voor centraal achterin.Ajaciedjuh schreef:Is al eerder voorbij gekomen, Mike Verweij bevestigd het nu op Twitter:InnerHarbour schreef:Volgens mij heeft Ajax eerder versterking achterin nodig dan nog een buitenspeler.
Dank! De interesse in Magallán is zeer concreet. Maar zijn club wil hem dit seizoen niet laten gaan #Ajax
Dat zeker.Maar prioriteit zou moeten liggen op de achterhoede.Peter schreef:Plus een goeie som reserveren voor een nieuwe trainer en aanhang.999 schreef:Tja, eens met IH, ga je achterhoede versterken ...
Blij met de punten ...