Koeman bij Everton
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Koeman bij Everton
Thuis tegen Burnley, een ploeg die weet wat de "bus parkeren" is. Zat gister met die wedstrijd op de achtergrond net zoals Vitas ervoor, nou die Koeman heeft niet veel hoor, een blind dravertje op het middenveld, twee rejects van United en een IJslander die bij Swansea op zijn niveau zat. Plaatsje 10 schat ik zo in op het eind van het seizoen.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Einde van Koeman denk ik...
Kom maar lekker naar Ajax denk ik dan!
Kom maar lekker naar Ajax denk ik dan!
-
Want het Engelse scheidsrechterkorps staat erom bekend clubs uit Liverpool te helpen....?InnerHarbour schreef:En daar was de hulp van de scheidsrechter.
Vandaag of morgen zal het voorbij zijn, toch?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En hij is ontslagen volgens de officiële kanalen. 

- InnerHarbour
-
Wow.. Nederlands voetbal bevindt zich echt in een gigantisch wak. Zelfs de gedoodverfde 'toptrainers' Koeman en Frank de Boer bakken er niks van.
En dan heb je de beste Eredivisie middenvelder van vorig seizoen die als kip zonder kop over het veld van Everton rent...
En dan heb je de beste Eredivisie middenvelder van vorig seizoen die als kip zonder kop over het veld van Everton rent...
Whitey on the moon.
Tja, zet die bij Tottenham neer en hij fungeert prima hoor. Koeman is toch nooit een toptrainer geweest als er iets verwacht werd van hem?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Mmmmm, zo te zien is er al iemand over aan het denken om op de Spurs bandwagon te springen als één van de drie ijzers die hij nu in het vuur heeft onverhoopt tegenvalt.
YNWA
Oh nee hoor. Klaassen is geen speler voor Pep. Voor Tottenham wel. Zou er prima passen naast een Eriksen, al is hij niet beter dan Dele Alli.
IK GELOOF!!!!!!
Voor zover hij dat nog niet had heeft Klaassen nu wel echt een serieus probleem. Een hele slechte start is nog tot daar aan toe maar als de trainer die je heeft gehaald ook nog eens weg moet dan is de kans op veel speeltijd helemaal nihil.
Hij zal voor volgend seizoen, of wellicht al in de winterstop, moeten uitkijken naar een nieuwe club.
Hij zal voor volgend seizoen, of wellicht al in de winterstop, moeten uitkijken naar een nieuwe club.
Nil volentibus arduum
Te klein voor het tafellaken, te groot voor servet? Bij wel meer Nederlandse spelers het probleem.Marillion schreef:Voor zover hij dat nog niet had heeft Klaassen nu wel echt een serieus probleem. Een hele slechte start is nog tot daar aan toe maar als de trainer die je heeft gehaald ook nog eens weg moet dan is de kans op veel speeltijd helemaal nihil.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hij komt ook wel gewoon op een slecht moment binnen. Als Lukaku er nog had gelopen zou het elftal beter in elkaar steken en is het voor een type als Klaassen ook makkelijker om goede loopacties te maken. Nu het slecht gaat kijkt iedereen natuurlijk meteen naar de nieuwe spelers.
In de fragmenten die ik heb gezien leek hij erg op zoek naar de juiste looplijnen. Bij Ajax was dat juist zijn kracht. Ik denk dat hij zeker wel kan slagen bij een club als Everton maar hij heeft even tijd nodig en alle kwartjes vallen de verkeerde kant op. Die tijd zal hij denk ik nu niet krijgen.
In de fragmenten die ik heb gezien leek hij erg op zoek naar de juiste looplijnen. Bij Ajax was dat juist zijn kracht. Ik denk dat hij zeker wel kan slagen bij een club als Everton maar hij heeft even tijd nodig en alle kwartjes vallen de verkeerde kant op. Die tijd zal hij denk ik nu niet krijgen.
Nil volentibus arduum
Jawel, maar ik denk dat hij dat wel aankan. Alleen heeft hij misschien wat tijd nodig om aan die snelheid te wennen. En het is natuurlijk een stuk makkelijker integreren als het elftal goed staat. Het is volgens mij niet alleen Klaassen die het daar moeilijk heeft.
Hij krijgt nu te maken met de wetten van de PL. Grote transfersommen en een dik salaris. Maar je moet er wel meteen staan. Anders kijken clubs en supporters alweer naar de volgende.
Hij krijgt nu te maken met de wetten van de PL. Grote transfersommen en een dik salaris. Maar je moet er wel meteen staan. Anders kijken clubs en supporters alweer naar de volgende.
Nil volentibus arduum
Zijn positive moet het team beter laten staan
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Wordt lachen voor fat boy Rooney, die heeft van zijn leven nog nooit zoveel moeten trainen. 

YNWA
Rake analyse van The Guardian die en passant ook de Franken de Boer en Rijkaard meeneemt:
https://amp.theguardian.com/football/bl ... -barcelona
https://amp.theguardian.com/football/bl ... -barcelona
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Flauwekul, je kunt moeilijk beweren dat Koeman in de geest van Cruijf coacht. Koeman is een pragmatische overlever. Was hij maar een Cruijf adept, dan zou ik hem liever bij NL zien om een duidelijke filosofe uit te dragen
Zelfde met Frank. Die ging gewoon na rare clubs. Als hij meer in de lijn van Cruijff had gecoacht haar hij het wel beter gedaan bij Ajax.
Het is meer dat oud-topvoetballers zich niet makkelijk kunnen verplaatsen in mindere voetballers. Ze moeten wellicht in de top werken en niet in de subtop of daaronder.
Pep gaat ook niet bij een Crystal Palace aan de slag. Wordt helemaal niks.
Het is meer dat oud-topvoetballers zich niet makkelijk kunnen verplaatsen in mindere voetballers. Ze moeten wellicht in de top werken en niet in de subtop of daaronder.
Pep gaat ook niet bij een Crystal Palace aan de slag. Wordt helemaal niks.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Precies wat dit huidige Nederlads elftal nodig heeft. Kijk maar naar Advocaat, maar die haalt gewoon van de 6 wedstrijden die hij gespeeld heeft met Oranje 5 overwinningen uit de bus. Aleenn tegen Frankrijk werden ze weggespeeld, maar die spelen 90% van de wereld weg als ze er zin in hebben (finale WK Rusland wordt Duitsland-Frankrijk als dat lotings technisch mogelijk is). Met advocaat al die tijd aan het roer i.p.v. scholletje was Nederland gewoon tweede in de poule geworden, zonder probleem.Iniesta schreef:Flauwekul, je kunt moeilijk beweren dat Koeman in de geest van Cruijf coacht. Koeman is een pragmatische overlever.
Met Koeman als bondscoach gaat een vierderangs voetbalnatie als Nederland zich plaatsen voor het komende EK als de loting niet al te slecht is. Het worden sowieso klotewedstrijden die je gerust kan overslaan maar punten gaat hij pakken.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Snap die hosanna stemming over Koeman niet zo, hoor. Nederlands Elftal is kwalitatief matig en Koeman is een redelijke trainer. We doen net alsof de droomkandidaat nu beschikbaar is, maar hij is dus mislukt bij Everton en heeft het aardig goed gedaan bij Southampton. Geen schokkende prestaties dus. Bij Feyenoord? Redelijk goed gedaan, maar ook geen schokkende prestatie.
Zijn hele palmares is 'aardig'. Aantal keren goed mislukt en een aantal aardige seizoenen gedraaid. Laten we dan ook alsjeblieft niet doen alsof we een toptrainer binnenhalen. Hij past prima bij het algemene niveau van Nederland. Lichtjaren verwijdert van de absolute top.
Zijn hele palmares is 'aardig'. Aantal keren goed mislukt en een aantal aardige seizoenen gedraaid. Laten we dan ook alsjeblieft niet doen alsof we een toptrainer binnenhalen. Hij past prima bij het algemene niveau van Nederland. Lichtjaren verwijdert van de absolute top.