Zou Sparta in een complot zitten dat Marcel Keizer bij Ajax wil houden?

Moderator: mods
Ja, want dan heb je een goede kans dat Ajax straks ook geen CL speelt als de club ooit weer eens kampioen wordt.Thijs schreef:Zou toch wel leuk zijn als ze gewoon geen enkel punt halen, als eerste Nederlandse ploeg ooit in de CL.
Ja, klopt. Het is kakkerlak gedrag.InnerHarbour schreef:Ploegen uitlachen die CL SPELEN, terwijl je eigen ploeg niet door de voorrondes CL en EL kwam is eigelijk gewoon sneu.
Het is anders heel close met de achtervolgers. Elk punt telt.Lionel schreef:Alsof het andere uiterste is dat ze nog 9 punten halen. 1 punt boeit ook niet.
Haha nouja de tegendoelpunten blijven toch mooier he. Ik denk dat ik nog nooit echt goed een tegenstander heb zien juichen in de Kuip omdat ik volledig gefocust ben op die koppies uit het publiek. Eerst al die hoofden in staccato omlaag (en een paar met hun handen naar het hoofd), voorzien van het nodige gevloek...en vervolgens zoomt de camera dan in op die scorende tegenstander en kun je het publiek beter in close up zien.El Clavo schreef:Heerlijk! Die blije gezichten na de 0-1, omdat je weet dat het toch weer misgaat, priceless!
En met terugwerkende kracht heeft Overmars ook hier weer gelijk gehad:Peter schreef:Eind oktober even een tussenevaluatie van de aankopen?
- Diks. Kan er geen zier van.
- St. Juste. Is heel onrustig. Lang niet goed genoeg nog.
- Amrabat. Hard werken. Weinig intellect.
- Boetius. Nog altijd niet goed genoeg.
- Larsson. Nog geen toegevoegde waarde gebleken.
- Haps. Aanvallend gevaarlijk. Defensief hopeloos.
Tussenrapport voor het technisch beleid? Ik denk dat je dan een 3 kan geven.