Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo okt 04, 2017 11:23 am

Wel als je Klavan alleen maar hoeft te gebruiken waarvoor hij in eerste instantie gehaald is, League wedstrijden begin FA-cup en hooguit 1 of 2 keer in een thuiswedstrijd tegen een laagvlieger. Daar haal je geen Cruz voor van PSG daar gebruik je een filler voor zoals Klavan. Niet duur in aanschaf en salaris. Dat het door omstandigheden anders gelopen is en hij nu volgende week zaterdag hoogst waarschijnlijk tegen United gaat starten wordt ook geen enkele Liverpool supporter blij van hoor, daar kan ik je van verzekeren.
YNWA

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo okt 04, 2017 11:38 am

Het lijkt mij juist vrij makkelijk om success te halen met Liverpool er zit zoveel geld, dus als je een keer een league cupje of een fa cupje wint zijn ze al exstatisch!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo okt 11, 2017 7:10 am

Pleuris interlandvoetbal, Mané geblesseerd teruggekomen, ligt er 6 weken uit.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 11, 2017 7:37 am

Heel klote inderdaad. Zaterdag United toch?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo okt 11, 2017 7:55 am

Ja half 2. United mist Progba en zijn vervanger Fellaini dus je begrijpt dat het weer een gevalletje bus parkeren by Morinho wordt en kijken of zij ons on de break met Lukaku, Mkhitaryan en Rashford te grazen kunnen nemen. Ik ben eerlijk gezegd niet optimistisch over het eindresultaat.

BTW, Firmino zal niet te moe beginnen, die heeft letterlijk 6 minuten meegedaan voor Brazilië in de afgelopen 2 interlands. :biggrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo okt 11, 2017 8:04 am

Liverpool is toch ook een counterploeg? Die hebben moeite met teams die de bus parkeren. Ideaal voor Mourinho inderdaad.

Wordt wel af of aanhaken voor Liverpool. Verlies je dan wordt het vrij lastig. Nu al.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo okt 11, 2017 8:45 am

Seizoen is lang en zwaar. Nu punten verspelen is niet leuk maar hoeft niet veel te zeggen. Voor United wordt dit de eerste confrontatie met een topteam, hun goede positie zegt dus nog lang niet alles. De komende 4 wedstrijden tot weer zo'n pleuris international break krijgen ze Liverpool uit, Huddersfield thuis (streekderby), Spurs thuis en Chelsea uit.

De stand kan er dan zomaar heel anders uit zien.
YNWA

elliquido

Bericht door elliquido » wo okt 11, 2017 2:04 pm

wie achterin bij liverpool gaat die aanval van die wankers stoppen?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo okt 11, 2017 2:44 pm

Ik begrijp je punt en soms vraag ik mij het ook af maar het is vorig jaar gelukt om Lukaku van het scoren af te houden en Zlatan is ook niet verder gekomen dan 1 goal. Matip en Lovren zullen top moeten zijn en verder moet de rest zorgen dat de beslissende pass niet gegeven kan worden. Billenknijpen wordt het met elke set piece als je hun lengte ziet.

Gelukkig kunnen wij zelf ook nog wat, het zal het een middenveld met veel loopvermogen en/of kracht worden, Can, Hendo en Wijnaldum aangezien Mané eruit ligt en ik verwacht dat daardoor Coutiho naar links voorin doorschuift. Met Firmino en scoren weet je het nooit maar hij is erg belangrijk in het spel. Op rechts voorin is een miss match, waar Salah met zijn snelheid en scorend vermogen Delay helemaal dronken moet spelen.

Het blijven vreemde wedstrijden en laten wij in godsnaam hopen dat wij de scheidsrechter, kaartentrekker Atkinson, nu eens een keer niet tegen hebben.
YNWA

elliquido

Bericht door elliquido » wo okt 11, 2017 7:56 pm

Wellicht speelt young op Links Back
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Khraa

Bericht door Khraa » wo okt 11, 2017 8:49 pm

InnerHarbour schreef:
Het blijven vreemde wedstrijden en laten wij in godsnaam hopen dat wij de scheidsrechter, kaartentrekker Atkinson, nu eens een keer niet tegen hebben.
Je schrijft dit....maar je hoort:"Piep piep hallo, piepiep hallo...."
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 12, 2017 8:02 am

Ha, ha, ha, die Kraa, feiten jongen feiten en die benoem ik gewoon. Klopp en Liverpool zijn niet populair bij de officials en dat zie je in een gedeelte van hun beslissingen. United is dat wel met als dieptepunt Howard Webb die gelukkig gestopt is maar je hoort niet voor niets regelmatig wanneer United weer eens een makkelijk gegeven pingel meekrijgt: did Webb came out of retirement? :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 12, 2017 11:22 am

Dat zijn net zulke sukkels die lopen te janken als Ajax een pingel krijgt of de KNVB de KNJB noemen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 12, 2017 11:28 am

Dank voor je constructieve en onverwachte bijdrage Rishi. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 12, 2017 12:27 pm

Dat je achteraf wellicht mag of kan klagen over de scheids kan ik mij voorstellen. Maar vooraf :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 12, 2017 12:44 pm

Met Howard Webb als scheidsrechter op Old Trafford wist je dat je niets kon veroorloven, elk twijfelgeval kreeg je tegen, elke swalbe was een pingel voor United, was algemeen bekend. De man sliep in een United shirt.

Afbeelding

Vorig jaar stelde de FA rustig Tayor aan als scheidrechter bij LFC-United. De man is op een steenworp geboren van OT en woont nog steeds 10 minuten vanaf Manchester, United was niet zo sterk vorig jaar en mocht niet verliezen van Liverpool en dat is dan ook gelukt met behulp van die cunt.
YNWA

ferry

Bericht door ferry » za okt 14, 2017 12:30 pm

Today I'm with IH. :headbang.gif:

Mooi, de Kenny Dalglish tribune, doen ze goed. :biggthumpup.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za okt 14, 2017 1:05 pm

Liverpool heeft alleen voorin kwaliteit lopen. Achterin en middenveld zijn doorsnee voetballers zonder verrassing.
Whitey on the moon.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za okt 14, 2017 5:58 pm

Ferry schreef:Today I'm with IH. :headbang.gif:

Mooi, de Kenny Dalglish tribune, doen ze goed. :biggthumpup.gif:
Opnieuw had de scheidsrechter een grote invloed op de wedstrijd, Lukaku had op zijn minst tweemaal geel moeten krijgen en hij ziet een handsbal in de eerste helft over het hoofd in het strafstop gebied. Feit blijft dat je de kansen moet benutten als je de beste bent. Probleem van Liverpool is dat zij de ene week achterin kut zijn en de andere week voorin en soms allebei. Salah was geweldig, die twee homo's uit Brazilië SHITE!
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo okt 15, 2017 10:33 am

Alleen de tweede helft gezien. Typisch Mourinho. Kwam voor een punt en het interesseerde hem niet hoe. Pijn aan de ogen. De kwetsbare Liverpool-verdediging werd nooit getest. Ik geloof dat ik in de hele tweede helft geen enkel schot tussen de palen heb gezien. (LVG deed het in ieder geval een stuk beter tegen Liverpool).

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo okt 15, 2017 12:02 pm

GangstaRiB schreef:Liverpool heeft alleen voorin kwaliteit lopen. Achterin en middenveld zijn doorsnee voetballers zonder verrassing.
Lallana en Coutinho doorsnee zonder verrassing? I beg to differ.

Overigens had die oude Ferguson goed gezien om de overschatte Stekelenburg te laten lopen als opvolger van van der Sar en De Gea te pakken, als je ziet hoeveel punten die al voor United gepakt heeft de afgelopen jaren, niet gewoon.
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » zo okt 15, 2017 12:56 pm

GangstaRiB schreef:Liverpool heeft alleen voorin kwaliteit lopen. Achterin en middenveld zijn doorsnee voetballers zonder verrassing.

Daarom apart dat Mourinho zijn team zo verdedigend liet spelen. Het zal de aard van het beestje zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo okt 15, 2017 4:59 pm

Monkey Tonk schreef:(LVG deed het in ieder geval een stuk beter tegen Liverpool).
Een stuk beter?

Klopp-Morinho

0-0
1-1
0-0

Klopp-van Gaal

0-1
2-0
1-1

Dat is 1 punt meer, iets beter dus, niet een stuk.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 15, 2017 7:33 pm

InnerHarbour schreef:
Lallana en Coutinho doorsnee zonder verrassing? I beg to differ.
Ik vond Coutinho ruk. Af en toe aardige acties, maar ik vind het absoluut geen wereldtop zoals velen het doet voorkomen.

Lallana heb ik altijd een beetje een blinde paard gevonden, maar die deed sowieso niet mee.

Henderson, Can, en Wijnaldum zijn inderdaad doorsnee voetballers zonder bijzonder veel creativiteit.

In de aanval zit het inderdaad goed, en Mane was er nog niet eens bij.

Eens met de Gangsta in deze. :biggthumpup.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma okt 16, 2017 6:46 am

Coutino is de reserve aanvoerder van Brazilië en wordt begeerd door PSG en Barcelona. Lallana een blind paard? :confused.gif: Lallana staat met zijn steekballen juist vaak aan de basis van dodelijke Liverpool combinaties.

Misschien zou je eens wat vaker moeten kijken.
YNWA

Plaats reactie