Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Niks sterker is dat ene woord we zijn in de CL afgeslacht en voetballend vermoord 

-
Tsja.. zo werkt dat nou eenmaal.. rivaliteit. Neemt niet weg dat Feyenoord toch nog iets dieper kan zinken dan Ajax op dit niveau.... Feyenoord geeft gewoon die goals weg... Al lijkt dat tadem El-Ahmadi en Ambrabat wel aardig te lopen daar.InnerHarbour schreef:Vooral lachen om Feyenoord heren, maar die spelen tenmiste CL, de Ajax-kinderen zijn waarschijnlijk in de weer met hun Playstation Fifa2017 spelen en daar leren ze veel van joh.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Gaat elke Nederlandse club overkomen tegen City en Napoli, ook Ajax en PSV worden helemaal de kuikenbak ingespeeld door die clubs. Het is maar goed dat volgend seizoen Nederlandse clubs zich allemaal moeten kwalificeren dat scheelt een boel embarrassment.
YNWA
D'r komt natuurlijk een moment dat die stupide figurantenrol voor kleinere Europese clubs in de CL stopt. Dan wordt de boel geherstructureerd, houd je een topleague over met clubs uit een paar landen (mediamarkten) en een subleague met de rest.
Laatst gewijzigd door zeux op wo sep 27, 2017 8:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik geloof best hoor, dat die krachtsverhoudingen snel veranderen, maar de laatste deelnames aan de cl heeft Ajax het niet slecht gedaan. 3 jaar geleden city nog uitgeschakeld.
I think I lost my fucking headache
-
Je hebt gelijk. De shitload aan ervaring die de kakkies hebben opgedaan na 2 wedstrijden, 0 punten, nog niet eens 10 minuten de 0 kunnen houden en een doelsaldo van 1-7, gaat straks vast de doorslag geven in de competitie!InnerHarbour schreef:Vooral lachen om Feyenoord heren, maar die spelen tenmiste CL, de Ajax-kinderen zijn waarschijnlijk in de weer met hun Playstation Fifa2017 spelen en daar leren ze veel van joh.
- InnerHarbour
Ook van der Heijden ligt er nu minstens 6 weken uit, houden geen centrum achterin over zo.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vorig jaar hoefde het centrum amper te bewegen. In Europa wordt de last wat zwaarder en is ieder sprintje funest voor beide heren.
Blijft schandalig dat we nu al zo ver achter liggen. We hadden Feyenoord al op een onoverbrugbare achterstand moeten zetten. Ze hebben al het nodige verloren en gaan met al die lastige uitduels punten blijven morsen.
Blijft schandalig dat we nu al zo ver achter liggen. We hadden Feyenoord al op een onoverbrugbare achterstand moeten zetten. Ze hebben al het nodige verloren en gaan met al die lastige uitduels punten blijven morsen.
Dan gaan ze toch gewoon met drie man achterin spelen?
Vorig seizoen zat werkelijk alles daar mee. Dat blijft natuurlijk niet aan de gang. Nu zit het dus even tegen. Ik hoop dat Ajax de boel op 22 oktober inmiddels voldoende op de rit heeft om daar te winnen. Dan ziet de wereld er misschien weer iets zonniger uit voor wat betreft de Eredivisie.
Vorig seizoen zat werkelijk alles daar mee. Dat blijft natuurlijk niet aan de gang. Nu zit het dus even tegen. Ik hoop dat Ajax de boel op 22 oktober inmiddels voldoende op de rit heeft om daar te winnen. Dan ziet de wereld er misschien weer iets zonniger uit voor wat betreft de Eredivisie.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Heeft Verheijen al iets getwitterd over de trainingsopbouw?
Net als vorig seizoen verprutsen wij inderdaad weer de op papier makkelijke seizoensstart. Was gewoon een programma voor 18 op 6.
Net als vorig seizoen verprutsen wij inderdaad weer de op papier makkelijke seizoensstart. Was gewoon een programma voor 18 op 6.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En bij Feyenoord denken ze: "als we niet zo veel blessures hadden gehad, lagen we nu een straatlengte voor op die luchtfietsers die denken alleen met jeugdspelers en Dijks succes te kunnen hebben."Peter schreef:Vorig jaar hoefde het centrum amper te bewegen. In Europa wordt de last wat zwaarder en is ieder sprintje funest voor beide heren.
- Cluijffert
Qua beleid zijn we het Feyenoord van 10 jaar geleden.
Dat je dan qua voetbal een beetje vreugde nog moet halen uit leedvermaak over een club die niet zo heel lang geleden een kleine 50 jaar op ons achterliep en nu minimaal gelijkwaardig is door het eigen wanbeleid... tja.
Dat je dan qua voetbal een beetje vreugde nog moet halen uit leedvermaak over een club die niet zo heel lang geleden een kleine 50 jaar op ons achterliep en nu minimaal gelijkwaardig is door het eigen wanbeleid... tja.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nou, nou, nou. We hebben een hopeloze septembermaand en zij hadden hun finest moment vorig jaar. Zal nu weer 20 jaar wachten worden en met 3 goede ingrepen sta je ook zo maar weer gigantisch voor op die gasten.
- Cluijffert
Ik zie die 3 goede ingrepen eerlijk gezegd niet komen van onze technische pannenkoeken.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 15/16
Binnen no time al weer 0-2 bij AZ. Ik kan nooit zo goed hoogte krijgen van clubjes als bijv AZ en Utreg.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
brigade zuid schreef:Binnen no time al weer 0-2 bij AZ. Ik kan nooit zo goed hoogte krijgen van clubjes als bijv AZ en Utreg.
Pfff pff al 0-3 wat een verdediging fout.. gewoon in de voeten spelen van je tegenstander..
Echt kijk eens naar de opstelling en hoeveel F vaste krachten mist en dan dit op de vloer leggen...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Prima goal. Mooie actie Berghuis.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Valt me wel weer op dat Feyenoord instaat is na zo'n CL. toch weer meer dan voldoende arbeid op de mat kan leggen.Ondanks het verlies tegen Psv zag je dat toen ook.
Blij met de punten ...
-
Het valt mij op dat ze in Alkmaar met de beentjes wijd gaan liggen als de kakkies komen.
Ze worden wel goed genaaid hoor AZ. Kakkies hebben zoals, en nee ik ben geen calimero of IH, altijd niks te klagen.
Als je met 0-4 verliest moet je niet ouwehoeren maar 1-0 voorkomen was natuurlijk wel lekker geweest.
Als je met 0-4 verliest moet je niet ouwehoeren maar 1-0 voorkomen was natuurlijk wel lekker geweest.
IK GELOOF!!!!!!
Sandro_Calaaabro schreef:We zijn ze al voorbij op de ranglijst.

Het wordt PSV dit jaar wel erg makkelijk gemaakt om kampioen te worden