Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League
In tegenstelling tot de arbitrage was de loting ons wel gunstig gezind. Wij hebben nu twee wedstrijden tegen Maribor dat moeten 6 punten voor ons zijn. 

YNWA
Het dagelijkse gejank om de scheidsrechter. Nog een overeenkomst met de loser club uit Rotterdam.
Alle topclubs hebben gewonnen zie ik.
Alle topclubs hebben gewonnen zie ik.
IK GELOOF!!!!!!
Mooi achtergrond verhaal over Qarabag. Die club heeft in een keer veel meer sympathie van mij:
http://nos.nl/l/2194976
http://nos.nl/l/2194976
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Qarabag uit staat op mijn Bucket list!
Echt? Maar dan ga je naar Baku en niet naar Agdam zelf..
Al googlend kwam ik uit op deze site. Wel 'leuk' om niet altijd de gebaande toeristische paadjes te volgen:
http://www.dark-tourism.com/
Al googlend kwam ik uit op deze site. Wel 'leuk' om niet altijd de gebaande toeristische paadjes te volgen:
http://www.dark-tourism.com/
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ik zie overigens dat Qarabağ drie voorrondes doorgekomen is om tot het hoofdtoernooi te komen, netjes, sommige lukt het niet eens om één voorronde te overleven. 

YNWA
-
-
- AT Toto winner 15/16
Verwacht het wel ja.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Huh? Waarom?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mbappe is wel enorm goed.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zo! Die gast is zo explosief.Khraa schreef:Mbappe is wel enorm goed.
Bayern is te oud en lijkt wat kwaliteit te missen om sneller voetbal te spelen.
- InnerHarbour
Grappig dat Chelsea die nagemaakte Griezelmann en zijn vriendjes nog even het bos in sturen. 

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ja niet normaal, nog maar 18 jaar ook. Overigens bizar wat er vanavond allemaal op de bank zat, ik noem een Draxler, een Di Maria, Robben, Ribery etc.Khraa schreef:Mbappe is wel enorm goed.
Wat een uitslagen zitten erbij. Basel dat Benfica met 5-0 terug naar Lissabon stuurt bijvoorbeeld.
Nil volentibus arduum
Tolisso kopen voor 40 miljoenwimpey schreef:Zo! Die gast is zo explosief.Khraa schreef:Mbappe is wel enorm goed.

Iemand die in een wedstrijd tegen Ajax geen pepernoot raakt kan je natuurlijk niet voor 40 miljoen kopen.
James vind ik ook niks. Die presteert alleen als het hele elftal om hem heen is gebouwd. Vergelijk hem eens met een Isco of een Thiago. Die bewegen wat meer.
Maar die Mbappe.. Met terugwerkende kracht een koopje voor 180 miljoen. Monaco verzwakt en zelf 15 jaar verzekerd van een spits. Zelfde met Neymar. Die wint binnen nu en 3 jaar de gouden bal.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zo te horen heeft Rishi het PSG shirtje al aangeschaft, lekker op de bandwagon van de best presterende ploegen blijven hoppen, en degene die het wat minder mee gaat achter je laten. Fucking successuporters. 

YNWA
-
Ik vind ze al twee seizoenen een uitgebluste indruk maken en na de snelle 1-0 gisteren dacht ik dat het een strafexpeditie zou worden. Maar ik moet eerlijk zeggen dat Bayern zich aardig herstelde, maar voorin weinig effectief is en achterin teveel weggeeft. De eerste 2 goals leken me houdbaar voor een keeper, als bijvoorbeeld Neuer daar had gestaan.wimpey schreef:Zo! Die gast is zo explosief.Khraa schreef:Mbappe is wel enorm goed.
Whitey on the moon.
Iemand het verhaal van Timo Werner (RB Leipzig) nog meegekregen. Die heeft zich laten wisselen omdat hij teveel last had van het lawaai dat het publiek maakte. Lijkt me niet heel goed voor je loopbaan als voetballer.
Hier het verhaal bij The Guardian.
Hier het verhaal bij The Guardian.
Nil volentibus arduum
Waar heb jij het nou weer over? Ik kan genieten van mooi voetbal. Ook toen PSG Barca vorig jaar slachtte. Ik heb niet eerst een hekel aan zaalvoetballers om ze daarna te adorerenInnerHarbour schreef:Zo te horen heeft Rishi het PSG shirtje al aangeschaft, lekker op de bandwagon van de best presterende ploegen blijven hoppen, en degene die het wat minder mee gaat achter je laten. Fucking successuporters.

IK GELOOF!!!!!!
Waar heb jij het nou weer over? Ik kan genieten van mooi voetbal. Ook toen PSG Barca vorig jaar slachtte. Ik heb niet eerst een hekel aan zaalvoetballers om ze daarna te adorerenInnerHarbour schreef:Zo te horen heeft Rishi het PSG shirtje al aangeschaft, lekker op de bandwagon van de best presterende ploegen blijven hoppen, en degene die het wat minder mee gaat achter je laten. Fucking successuporters.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ja, ja, dit smoesje kennen we van je successupporter, trap ik al een tijdje niet meer in.Lionel schreef:Waar heb jij het nou weer over? Ik kan genieten van mooi voetbal. Ook toen PSG Barca vorig jaar slachtte. Ik heb niet eerst een hekel aan zaalvoetballers om ze daarna te adorerenInnerHarbour schreef:Zo te horen heeft Rishi het PSG shirtje al aangeschaft, lekker op de bandwagon van de best presterende ploegen blijven hoppen, en degene die het wat minder mee gaat achter je laten. Fucking successuporters.
YNWA
Jij overschat die Thiago enorm. Gisteren weer eens volledig onzichtbaar.Lionel schreef: Vergelijk hem eens met een Isco of een Thiago. Die bewegen wat meer.
Bayern heeft weinig diepte in het spel en PSG kon na de snelle 1-0 ook nog eens achterover hangen. De kern van Bayern komt in de jaren met late 20-ers en een aantal 30-ers. Je kunt je afvragen of Kimmich, Alaba, Thiago, Coman e.c. het stokje kunnen overnemen. Müller is meer dienend dan leider. Sule, Rudy, Tolisso, James komen in een niet draaiend team.
Wordt een lastig seizoen voor Bayern, lijkt me. Ze moeten doorselecteren, maar ze zijn niet bereid krankzinnige bedragen uit te geven.