Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Omdat er een limiet zit aan poenerige kutclubs in 1 competitie?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Je geeft zelf het antwoord al: winnaar enerzijds, 5e anderzijds.Lionel schreef:Waar slaat het trouwens op dat de winnaar van de EL als 5e mee mag doen aan de CL maar dat Spanje geen 5e mag laten deelnemen aangezien Real de CL heeft gewonnen.
Engeland heeft al 4 deelnemers. Waarom krijgen zij een vijfde ticket...
IK GELOOF!!!!!!
Omdat dat meer geld oplevert voor de Fifa...
En doorrr
En doorrr
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Want ze wisten vantevoren dat een Engelse club zou winnen?Javiskamp schreef:Omdat dat meer geld oplevert voor de Fifa...
En doorrr
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Was dat met Sevilla anders dan? Of zaten die in de PD bij de eerste 4 toen ze de EL wonnen?Lionel schreef:Engeland heeft al 4 deelnemers. Waarom krijgen zij een vijfde ticket...
- InnerHarbour
Nee hoor vorig jaar had Spanje er 5 omdat Sevilla het jaar ervoor de finale van Liverpool won maar toen hoorde je Rishi natuurlijk niet. 

YNWA
Toen won een Spaanse ploeg ook de CL, wijsneus. Probeer het anders nog een keerInnerHarbour schreef:Nee hoor vorig jaar had Spanje er 5 omdat Sevilla het jaar ervoor de finale van Liverpool won maar toen hoorde je Rishi natuurlijk niet.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Dat had er niets mee te maken janker, ga je op de hoogte stellen van de regels 

YNWA
Lezen kan je duidelijk niet.InnerHarbour schreef:Dat had er niets mee te maken janker, ga je op de hoogte stellen van de regels
IK GELOOF!!!!!!
Ergo: wanneer de winnaar van de CL in het land van herkomst een CL-plek afdwingt, dan krijgt het land er geen extra CL-plek bij. Wanneer de winnaar van de EL in het land van herkomst geen CL-plek afdwingt, dan krijgt het land er een extra CL-plek bij.Lionel schreef:Toen won een Spaanse ploeg ook de CL, wijsneus. Probeer het anders nog een keerInnerHarbour schreef:Nee hoor vorig jaar had Spanje er 5 omdat Sevilla het jaar ervoor de finale van Liverpool won maar toen hoorde je Rishi natuurlijk niet.
Vraag me niet wat er was gebeurt wanneer Man U de EL had gewonnen én bij de eerste 4 in de PL was geëindigd.
Kan me herinneren dat Liverpool de CL won en geen CL-plek afdwong in de PL. Die moesten toen alle kwalificatierondes door om de CL te halen.
Ik vraag me eigenlijk af of ik die hele kruisbestuiving tussen EL en CL wel zo leuk en logisch vind. Zoals het vroeger was, was het toch prima? Twee gescheiden toernooien. En by the way, de naam "Champions League" slaat al helemaal nergens meer op, want driekwart is geen kampioen.
De bedoeling van het geven van een CL-ticket aan de EL winnaar is natuurlijk om de status van de EL te vergroten. Maar dat gebeurt nu op een kunstmatige manier.
De bedoeling van het geven van een CL-ticket aan de EL winnaar is natuurlijk om de status van de EL te vergroten. Maar dat gebeurt nu op een kunstmatige manier.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Klopt, men zou de EL beter aantrekkelijker maken door een minder scheve verdeling van beschikbare gelden in te stellen. Als je ook in de EL goed kunt verdienen zullen clubs dit toernooi vanzelf interessanter gaan vinden dan nu het geval is.
Nil volentibus arduum
-
Hoef je alleen nog maar een shitload aan Europeanen en Aziaten zo ver te krijgen dat ze het leuk vinden om Zulte Waregem - Nice c.a. te bekijken.
Wat weten Aziaten nou van voetbal? Als je een hele show rondom Zulte Waregem maakt dan trappen ze daar vast in. En zorgen dat er wat voor ze te gokken is, helpt ook.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wat gebeurt er eigenlijk met Barcelona als Catalonië onafhankelijk wordt? Heeft de kampioen van het nieuwe land automatisch toegang tot de CL? Of moet het beginnen bij de eerste voorronde?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die zullen gewoon bij de Primera Division blijven, naar het voorbeeld van AS Monaco.
-
Is Dortmund - Real Madrid nog op het open net te zien? (kom hem op de Duitse zenders niet tegen)
Ik heb ook gezocht - heb ziggo en fox -, maar kon niets vinden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Wij missen weer veel te veel kansen, drol van een scheidsrechter ook weer.
YNWA
(is het écht altijd de scheids als Liverpool niet presteert?)
Wel erg jammer dat Veronica waarschijnlijk aan een nationaal CL-contract is gebonden, want Borussia-Real lijkt me boeiender. Napoli-Feijenoord was al over toen het koud begonnen was.
Wel erg jammer dat Veronica waarschijnlijk aan een nationaal CL-contract is gebonden, want Borussia-Real lijkt me boeiender. Napoli-Feijenoord was al over toen het koud begonnen was.
-
- AT Toto winner 15/16
Bosz doet het goed in de buli maar tegen Real, Spurs en Bayern (super cup) gaat ie er toch af.
- InnerHarbour
Als je 10 opgelegde kansen mist moet je niet verwachten dat je zo'n wedstrijd wint. Opnieuw volledig onnodig puntverlies en nu tegen een schijtploeg.
En die Franse kut met zijn fluit kan ook de pleuris krijgen.

En die Franse kut met zijn fluit kan ook de pleuris krijgen.

YNWA
'Wij' staan op het veld. 'Zij' nemen plaats op de tribune en voor de tv. 'Wij' incasseren immers ellebogen en schoppen, 'zij' niet.InnerHarbour schreef:Wij missen weer veel te veel kansen, drol van een scheidsrechter ook weer.
Madrid kreeg wel erg veel ruimte van BVB. Dergelijk goede spelers jaag je niet makkelijk af. Maar dankzij de spelopvatting van BVB was het een prachtige pot.