Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Je koopt voor 30 miljoen pannenkoeken uit de eredivisie en dan ga je er kansloos af tegen NAC.
Met gemak een avondje NAC en met Napoli in het vooruitzicht op hun Bak kes 

Kolere hee, ben net ontwaakt uit mijn comateuze toestand. 0-2 tegen NAC? Die waren echt heel slecht in het Gelredome een paar weken terug...
-
- AT Toto winner 15/16
Als clubjes als Hveen, AZ, Vitesse en Utreg ooit kampioen kunnen worden is het dit jaar wel. De traditionele top 3 liggen stuk voor stuk op hun gat.
AZ is verreweg de beste van de subtoppers. Die jeugdspelers die daar doorbreken (Til en die ander) zijn best goed. Daarnaast speelt Vejinovic erg sterk en is Weghorst toch een lastige spits.
Maar Utrecht heeft met afstand de beste trainer.
Wellicht. Hoewel ik Van den Brom ook geen slechte trainer vind.
Allemaal leuk en aardig, maar het verlies van Feyenoord tegen NAC wordt pas echt leuk als je zelf vandaag wint.
Blij met de punten ...
AZ-Feyenooit volgende week 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Botteghin maanden uit de roulatie.. samen met Jorgensen..
Dit gaat deze club echt voelen..
Psv is voor de kerst al kampioen
Dit gaat deze club echt voelen..
Psv is voor de kerst al kampioen
Weer op zoek naar een Interim coach..
Lekker avondje is weer gekomen 

-
Haps is volgens mij wel een goede aankoop. En dan zitten wij met Dijks.
Whitey on the moon.
Naast Dijks is iedere voetballer Messi.GangstaRiB schreef:Haps is volgens mij wel een goede aankoop. En dan zitten wij met Dijks.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Sja, Diks, heb nooit begrepen wat men in hem ziet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Diks, Dijks, what's in a name. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die Haps struikelt over zijn eigen poten als er verdedigd moet worden. Deze backs kunnen gewoonweg niet op dit niveau.
3-0
Wat een club mist ig buiten kansje

Wat een club mist ig buiten kansje

Het lijkt wel of ik naar Ajax zit te kijken... gaan nergens over
Is veel te onrustig. Bij Vitesse had hij soms al rare opvliegingen. Rare gebaartjes naar scheidsrechters en medespelers als hij zelf slecht speelde.Sandro_Calaaabro schreef:Sja, Diks, heb nooit begrepen wat men in hem ziet.
Had natuurlijk ook veel langer bij Vitesse moeten spelen. Zo lang je er daar niet met kop en schouders bovenuit steekt (en zelfs niet eens vaste basisspeler bent) heb je niks in het buitenland te zoeken. Maar ja, Vitesse beurde wel aardig wat geld van Fiorentina toen.
Een echte Italiaanse ploeg dus zo te horen. Niemand is onder de indruk maar ze winnen wel zonder een stap teveel te doen. Het blijft overigens opmerkelijk dat die Mertens daar is uitgegroeid tot een grote meneer. Nou ja, figuurlijk dan.Jinne schreef:Napoli valt me wel tegen.

In Nederland was hij zeker een talent maar is hij uiteindelijk toch nooit echt onomstreden geweest. Volgens mij vond PSV het ook wel prima dat hij destijds vertrok.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Vooral lachen om Feyenoord heren, maar die spelen tenmiste CL, de Ajax-kinderen zijn waarschijnlijk in de weer met hun Playstation Fifa2017 spelen en daar leren ze veel van joh. 

YNWA
Tja, we moeten toch wat op zo'n avond. De onder 19 speelde al om 19:00.
Nil volentibus arduum