Marcel Keizer - De ex-trainer
Moderator: mods
Re: Marcel Keizer - De nieuwe trainer
Ik zat in het stadion. Zo mogelijk nog meer verspilling van je tijd.
Welke opstelling dan ook, spelers hebben compleet schijt aan Keizer. Doen hun eigen zin en er is 0,0 discipline. Dit heeft geen zin meer.
Wat me dan wel beangstigt is dat er behoorlijk wat geluiden vanuit Ajaxsupporters zijn die F de Boer terug willen. Regen, drup
Laat Jonk het maar doen
Wat me dan wel beangstigt is dat er behoorlijk wat geluiden vanuit Ajaxsupporters zijn die F de Boer terug willen. Regen, drup
Laat Jonk het maar doen
I think I lost my fucking headache
Voor zover ik weet heeft hij de papiertjes
- SylvievdVaart
Wine in the mornin', and some breakfast at night,LucaS schreef:Laat Jonk het maar doen
Well, you're beginning to see the light.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Die heeft ook niks bewezen, zou dus wederom een gok zijn. Oreert alleen JC
Buiten het feit dat Jonk nooit en ten immer onder TH zou trainen.
Buiten het feit dat Jonk nooit en ten immer onder TH zou trainen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik zeg/denk ook niet dat het gebeurt, ik spreek een voorkeur uit. Maar het wordt Frank de Boer, dat lijkt me zo goed als zeker.
ook dat valt te betwijfelen aangezien hij op het laatst ook niet lekker met het TH door één deur ging of staat het al overal in de media
(heb ik niet zitten opletten)

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat zou toch ook een potje hopeloos zijn.
Doet u mij maar een vakman. Bergkamp (en/of andere verantwoordelijke(n)) voor het aanstellen van Keizer ook ontslaan. Probleem is dat er nu niemand beschikbaar is. Ja, Frank de Boer, Andries Jonker en Verbeek enzo. Maar kwaliteit is bijna niet voorhanden.
Doet u mij maar een vakman. Bergkamp (en/of andere verantwoordelijke(n)) voor het aanstellen van Keizer ook ontslaan. Probleem is dat er nu niemand beschikbaar is. Ja, Frank de Boer, Andries Jonker en Verbeek enzo. Maar kwaliteit is bijna niet voorhanden.
-
- AT Toto winner 15/16
Als Bergkamp het goed vind zal De Boer het idd wel worden, ze kijken meestal niet veel verder dan hun neus lang is.
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
https://www.transfermarkt.nl/trainer/ve ... /statistikbrigade zuid schreef:Als Bergkamp het goed vind zal De Boer het idd wel worden, ze kijken meestal niet veel verder dan hun neus lang is.
Geen compleet lijstje, maar wel een indicatie van wat er beschikbaar is.
Zal in de huidige malaise wel totaal kansloos zijn, maar doe mij die Tuchel maar.
Duitsland is momenteel het schoolvoorbeeld van modern voetbal en moderne trainers, dus laten we vooral zoveel mogelijk daar in de keuken kijken.
Het moet sowieso geen Nederlander worden, want de enige geschikte uit dat lijstje is vorig jaar bij ons weg gegaan.
Vond Wimpey die Armin Veh ook wat of niet?
Duitsland is momenteel het schoolvoorbeeld van modern voetbal en moderne trainers, dus laten we vooral zoveel mogelijk daar in de keuken kijken.
Het moet sowieso geen Nederlander worden, want de enige geschikte uit dat lijstje is vorig jaar bij ons weg gegaan.
Vond Wimpey die Armin Veh ook wat of niet?
Welke Nederlandse trainer is er nog over die (semi)topniveau traint?Arthur schreef:Het moet sowieso geen Nederlander worden, want de enige geschikte uit dat lijstje is vorig jaar bij ons weg gegaan.
Koeman bij Everton.
Verder?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Hoorde gisteren ook ergens dat F. De Boer in beeld is bij Anderlecht.
-
Streppel van Heerenveen laat zijn elftallen ook altijd leuk voetbal spelen.
En verbeek heeft bij Heerenven & AZ prima gefunctioneerd, trekt zich bovendien net als Bosz van niemand iets aan!
En verbeek heeft bij Heerenven & AZ prima gefunctioneerd, trekt zich bovendien net als Bosz van niemand iets aan!
Wow, dat zijn grapjes neem ik aan? 2 daarvan hebben nauwelijks meer gepresteerd dan Keizer en 2 ervan zijn al eens geflopt bij een topclub.Fred Rutte
Streppel
Verbeek
Van 't Schip
Fred Rutte zie ik wel zitten. En dan zetten we Littmanen ernaast ofzo.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Van deze namen word ik ook niet vrolijk. Ze moeten echt voor een buitenlander gaan vind ik.. als Bergkamp het er ook mee eens is natuurlijk.
Sandro_Calaaabro schreef:Van 't Schip.
Ik was de volgende smilie vergeten:

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ze schijnen nog enkele spelers te zijn kwijt geraakt. Sanchez, Klaassen en Traore heten ze. Het is wellicht een detail, maar het schijnt dat die aardig konden voetballen.Yopii schreef:Het probleem is vooral de kwaliteit van de mensen.
Wat is het verschil met vorig seizoen? Precies...
Stel een toptrainer aan en geen mens maakt zich meer druk over het TH.
Ajax raakt elk seizoen spelers kwijt. Daar had Bosz ook mee te maken.
Het is bijna onmogelijk om de selectie te beoordelen zolang een goedwillende hobbyist de dagelijkse leiding heeft. Het veldspel is zo chaotisch dat het lijkt alsof de spelers zelfs geen passes over vijf meter meer aankunnen, of alsof tegenstrevers als Serero geweldenaars zijn. Maar zo zit het natuurlijk niet, hoe graag jij dat misschien ook zou willen.
Het is bijna onmogelijk om de selectie te beoordelen zolang een goedwillende hobbyist de dagelijkse leiding heeft. Het veldspel is zo chaotisch dat het lijkt alsof de spelers zelfs geen passes over vijf meter meer aankunnen, of alsof tegenstrevers als Serero geweldenaars zijn. Maar zo zit het natuurlijk niet, hoe graag jij dat misschien ook zou willen.
Zou Heitinga er al klaar voor zijn?