Alexander schreef:Op 4 verschillende systemen.

Waaronder een 3-1-6-systeem, waarschijnlijk.

Moderator: mods
Alexander schreef:Op 4 verschillende systemen.
Jöhnk schreef:Het voetbal was weer zó chaotisch in de tweede helft. Je vraagt je af waar ze op trainen...
Yopii schreef:Vond het wel meevallen met die kansen.
Van Keizer krijg ik de indruk dat hij het zelf niet ziet zitten. Hoe moet het dan voor zijn spelers zijn?
Dit niveau is te hoog gegrepen voor hem. Hij komt op alle vlakken tekort.
Marcel Blind ook. De halfbroer van Danny Keizer.WP_Legend schreef:Andries Jonker is beschikbaar...
Natuurlijk. Maar Ajax kan zich nu al niet teveel puntverlies permiteren hoor. Wat een kutstart tot nu toe.Marillion schreef:Mwah, dat is me iets te kort door de bocht. Ik wil natuurlijk ook goede resultaten zien maar ook vooral vooruitgang in het spel. Je kunt best een keer tegen een gelijkspel aanlopen, bijvoorbeeld in Heerenveen.
Ik zie liever dat we twee keer winnen en één keer ongelukkig gelijk met duidelijke vooruitgang in het spel, dan dat we drie keer winnen maar wel steeds met de hakken over de sloot.
Aan de ene kant gun je dat Keizer. Hij is net in dienst en krijgt toch een aardig uitgeklede selectie voor z'n neus.Marillion schreef:Mwah, dat is me iets te kort door de bocht. Ik wil natuurlijk ook goede resultaten zien maar ook vooral vooruitgang in het spel. Je kunt best een keer tegen een gelijkspel aanlopen, bijvoorbeeld in Heerenveen.
Ik zie liever dat we twee keer winnen en één keer ongelukkig gelijk met duidelijke vooruitgang in het spel, dan dat we drie keer winnen maar wel steeds met de hakken over de sloot.
O ja?? Waar heb je dat vandaan?? De dikke duim zeker.GangstaRiB schreef:Aan de andere kant is dit wel Ajax met een begroting die 2x zo hoog is als de eerstvolgende club (Feyenoord).
De gunfactor lijkt me irrelevant. Ik gun Ajax een toptrainer. Hoewel... ik weet niet of de Ajax-organisatie een toptrainer verdient. Ze komen niet voor niets al 20 jaar lang regelmatig bij prutsers uit.GangstaRiB schreef: Aan de ene kant gun je dat Keizer. Hij is net in dienst en krijgt toch een aardig uitgeklede selectie voor z'n neus.
Ok ok.. ligt iets genuanceerder.. Ajax zit 30% boven Feyenoord (en dan heeft Feyenoord dit jaar CL inkomsten..).Sandro_Calaaabro schreef:O ja?? Waar heb je dat vandaan?? De dikke duim zeker.GangstaRiB schreef:Aan de andere kant is dit wel Ajax met een begroting die 2x zo hoog is als de eerstvolgende club (Feyenoord).
Lees eens goed dan...Lionel schreef:Wauw, meen je dat laatste nou? Je haat jegens Keizer neemt ongekende proporties aan, Wimpey.. of lees ik het verkeerd?