ADO Den Haag - Ajax 17-09-2017
Moderator: mods
Re: ADO Den Haag - Ajax 17-09-2017
Miljoenen bedrijf en dan met ene Keizer aan komen zetten.
Blij met de punten ...
We missen Traoré. Die had tenminste power. Nu hebben we twee dwergen op de vleugels.Javiskamp schreef:Onzin... younes verzaakte vaak zat en Traore ook...die bleven gewoon staan en dat wist iedereenYopii schreef:Een goede trainer ziet alles en houdt zijn groep scherp. Een wedstrijd als die van vandaag krijg je als je een vriendelijke oom voor de groep zet. Bosz knikkerde spelers eruit die verzaakten, dat wist iedereen.El Clavo schreef:Het was weer om je kapot te schamen. Zo klaar mee. Slordig voorin en zo nonchalant achterin. Kansloos.
Echt, Ajax heeft genoeg kwaliteit om kampioen te worden. Daar ligt het niet aan.
Younes zal wel uitblinken op de training. Anders kan ik niet verklaren dat nu al de derde trainer hem altijd opstelt.
Ik heb vandaag maar één helft gezien. Toen ben ik andere dingen gaan doen, want ik wist al dat het mis zou gaan. Ook de eerste helft was slap en ongeconcentreerd.
Dat Younes een prutser is zal ook vast een reden zijn dat hij is uitgenodigd voor het Duitse elftal (Staat toch iets hoger dan het NL). Stop dat domme napraten van VI en Perez nu eens. 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Bord voor de kop.Yopii schreef:Een goede trainer ziet alles en houdt zijn groep scherp. Een wedstrijd als die van vandaag krijg je als je een vriendelijke oom voor de groep zet. Bosz knikkerde spelers eruit die verzaakten, dat wist iedereen.El Clavo schreef:Het was weer om je kapot te schamen. Zo klaar mee. Slordig voorin en zo nonchalant achterin. Kansloos.
Echt, Ajax heeft genoeg kwaliteit om kampioen te worden. Daar ligt het niet aan.
Alsof F. en PSV beter zijn. Over subtoppers uit de provincie heb ik het niet eens.
Vind wel dat hij erg veel krediet krijgt.

Prutser? Heb ik niet gezegd.Khraa schreef:Dat Younes een prutser is zal ook vast een reden zijn dat hij is uitgenodigd voor het Duitse elftal (Staat toch iets hoger dan het NL). Stop dat domme napraten van VI en Perez nu eens.
Vind wel dat hij erg veel krediet krijgt.
- InnerHarbour
Spelen met 4 of 5 kinderen en dan denken dat je kampioen wordt.
Dat lukt zelfs in de vierderangs Nederlandse competitie niet.

YNWA
Ik denk dat jij spelers van Ajax altijd overwaardeert.
-
Hier ben ik het wel mee eens. Je zag het gister. Je had voor rust de boel al moeten afmaken. Maar voor de jonge spelers bleef het trial and error, geen urgentie om de wedstrijd 'dood' te maken. Maar ja... Keizer lijkt ook nog niet helemaal te beseffen dat dit soort puntverlies heel veel consequenties kan hebben.InnerHarbour schreef:Spelen met 4 of 5 kinderen en dan denken dat je kampioen wordt.Dat lukt zelfs in de vierderangs Nederlandse competitie niet.
Whitey on the moon.
Ach, hoe lang is het ook wel niet geleden dat een paar lullige puntjes die we aan het begin van het seizoen verspelen je het hele seizoen blijven achtervolgen, en uiteindelijk zelfs de titel kosten.
Overigens ben ik het wel eens met Yopi dat de selectie van Ajax niet onder doet voor PSV en Feyenoord hoor. Inclusief alle gebreken van onze selectie. Kijk nou eens wat er daar zoal op het veld staat. Als je daar iedere week naar moet kijken ben je ook niet blij hoor.
Overigens ben ik het wel eens met Yopi dat de selectie van Ajax niet onder doet voor PSV en Feyenoord hoor. Inclusief alle gebreken van onze selectie. Kijk nou eens wat er daar zoal op het veld staat. Als je daar iedere week naar moet kijken ben je ook niet blij hoor.
Nil volentibus arduum
Ben ik het ook wel mee eens. Kijk naar nou zo'n Kramer. Het kan toch niet dat dat je reservespits is?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Wat IH zegt: veredeld jeugdteam kan gewoon een wedstrijd niet lezen of uitspelen. Lopen altijd in de messen.
Keizer is niet best maar onder Bosz & FdB ging Ajax ook ten onder in dit soort potjes. Je kan hem wel de kop van jut voor alles maken maar kijk liever eens naar de spelers in het veld die verzaken.
je hebt gvd maar voor 1 iets te spelen, competitie, en ook DAAR kan je blijkbaar geen 100% geven. Allemaal obligaat en slap.
Keizer is niet best maar onder Bosz & FdB ging Ajax ook ten onder in dit soort potjes. Je kan hem wel de kop van jut voor alles maken maar kijk liever eens naar de spelers in het veld die verzaken.
je hebt gvd maar voor 1 iets te spelen, competitie, en ook DAAR kan je blijkbaar geen 100% geven. Allemaal obligaat en slap.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Een puntje, lees ik. Da's meer dan ik had verwacht. Excl. Rosenborg: tegen 5 ploegen die in het rechterrijtje eindigen heeft Ajax al 5 punten laten liggen. Wanneer grijpen de capuchonnetjes in?
Bij Feyenoord en vooral PSV staan inderdaad ook geen fantastische selecties. Daarom geef ik AZ een serieuze kans dit jaar. Vejinovic speelt als in zijn beste dagen en die jonge spelers die daar doorbreken hebben echt veel talent. Weghorst scoort makkelijk... Alleen die keeper is matig.
Ajax had er met zijn middelen natuurlijk met kop en schouders bovenuit moeten steken, maar doordat de directie daar net zo denkt als Yopi is dat niet het geval. Vitesse heeft volgende week best een serieuze kans op de overwinning daar. Rashica tegen Dijks, De Ligt op Matavz...Helaas klungelt Vitesse achterin ook veel de laatste tijd en is Pasveer een matige keeper. Veel minder dan Room...
Ajax had er met zijn middelen natuurlijk met kop en schouders bovenuit moeten steken, maar doordat de directie daar net zo denkt als Yopi is dat niet het geval. Vitesse heeft volgende week best een serieuze kans op de overwinning daar. Rashica tegen Dijks, De Ligt op Matavz...Helaas klungelt Vitesse achterin ook veel de laatste tijd en is Pasveer een matige keeper. Veel minder dan Room...

-
- AT Toto winner 15/16
Vind het idd ook zwaar overdreven. Het enige wat irritant is, is dat hij veel kansen mist maar voor de rest vind ik hem eigenlijk altijd tot de beteren behoren.Khraa schreef:Dat Younes een prutser is zal ook vast een reden zijn dat hij is uitgenodigd voor het Duitse elftal (Staat toch iets hoger dan het NL). Stop dat domme napraten van VI en Perez nu eens.
Younes is alles wat een moderne linksbuiten niet is.
Dijks bij de ADO goal zien verdedigen? Priceless.
Je vraagt je ook af waar Siem de Jong voor gehaald is. Wanneer moet die jongen überhaupt gaan spelen?
Dat was echt het falende beleid van de afgelopen zomer in één beeld gevangen.Alexander schreef:Younes is alles wat een moderne linksbuiten niet is.
Iets anders. Spelers met zelfkritiek, ze bestaan nog:
Ziyech: dit kan aan het einde van het seizoen nog pijnlijk worden
Hakim Ziyech was zich na afloop direct bewust hoe vervelend het onnodige puntenverlies tegen ADO den Haag kan blijken te zijn. Ajax loopt net als vorig seizoen weer achter de feiten aan. 'Dit kan aan het einde van het seizoen nog pijnlijk worden. Dat hebben we vorig jaar wel gezien. In de rust hadden we 0-4 voor moeten staan. En zelfs na die gelijkmaker hadden we zoveel ruimte en kansen. Ongelofelijk.'
Ook het feit dat Ajax zonder Europees voetbal zich een week had kunnen voorbereiden had geen effect gehad, wellicht zelfs het tegenovergestelde. 'Dat we geen Europees voetbal spelen, moet ik vooral ook mezelf kwalijk nemen. Daar heb ik een aandeel in gehad. In die wedstrijden heb ik zelf ook gefaald.'
Bron: AN
Nil volentibus arduum
Kishna: gescheurde voorste kruisband. Ik was er al bang voor dat het niet mee zou vallen. Treurig voor die jongen.
Nil volentibus arduum
Ja, maar toch is er weer dat kunstgras ...
Blij met de punten ...
Hij zal nu natuurlijk vooral treuren over zijn blessure en het vooruitzicht van wéér zo'n lange revalidatie. Maar wat zal hij blij zijn met dat vierjarige Lazio contract.
Ik denk dat het zo onderhand einde loopbaan zal worden. Hij is fysiek kennelijk niet geschikt voor topsport. Wat is je vooruitzicht dan nog? Door blijven modderen met om de zoveel tijd een blessure terwijl je sportief ook niet meer op je top komt. Daarbij zal geen club hem na dit contract nog willen nemen vanwege zijn blessuregevoeligheid.
Eeuwig zonde van het grote talent want wat was die jongen goed in de jeugd voor zijn blessures begonnen.
Ik denk dat het zo onderhand einde loopbaan zal worden. Hij is fysiek kennelijk niet geschikt voor topsport. Wat is je vooruitzicht dan nog? Door blijven modderen met om de zoveel tijd een blessure terwijl je sportief ook niet meer op je top komt. Daarbij zal geen club hem na dit contract nog willen nemen vanwege zijn blessuregevoeligheid.
Eeuwig zonde van het grote talent want wat was die jongen goed in de jeugd voor zijn blessures begonnen.
Nil volentibus arduum
Heb hem een paar keer zien spelen toen hij 16/17 was. Belachelijk veel van die jongen genoten. Des te erger dat hij fysiek niet voor deze sport gemaakt is.
Mino zal een kluif krijgen om hem nog ergens naar binnen te fietsen. Maar dat zal nog wel een paar keer lukken.
Mino zal een kluif krijgen om hem nog ergens naar binnen te fietsen. Maar dat zal nog wel een paar keer lukken.
geeft maar weer aan dat het begrijpelijk is als spelers voor het geld kiezen. Als je dit gebeurd is het gedaan.
jammer maar begrijpelijk
jammer maar begrijpelijk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Of de keuze van Ajax om hem snel te lozen en te cashen?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
beelzebub schreef:Of de keuze van Ajax om hem snel te lozen en te cashen?
in dit geval een goeie keus.