ADO Den Haag - Ajax 17-09-2017
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: ADO Den Haag - Ajax 17-09-2017
Verdomme... nou vergeet het maar hoor
Jesus Christ.
Wil het niet of zo?
Vier, vijf pogingen?
Wil het niet of zo?
Vier, vijf pogingen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Ondanks de giga slechte 2e helft, is het vooral weer kansen missen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Keizer rot op!
ADO Den Haag - Ajax 17-09-2017
Zoveel maakt het uiteindelijk niet uit. Met die clown langs de lijn ben je toch geen concurrent van Feyenoord en PSV.
Die keeper pakt ook wel van alles. Speelt een goede pot.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
keeper mogen ze ook bedanken.
Ongelooflijk dat je tegen zo'n ploeg punten laat liggen.
Ongelooflijk dat je tegen zo'n ploeg punten laat liggen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Flikker die Keizer vlug buiten nu het nog kan.
Blij met de punten ...
Ajax wel een kampioen...
Kampioen kansen missen!
Kampioen kansen missen!
KEIZER OPROTTEN OP OPTYFTEN
Laatst gewijzigd door Toppie op zo sep 17, 2017 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als ik nu post wat ik van Ajax vind krijg ik vermoedelijk een ban wegens te heftig taalgebruik.
- Ajaciedjuh
Grootste probleem van deze ploeg is de effectiviteit. Bedroevend conversie percentage.
En dat denk je serieus?999 schreef:Flikker die Keizer vlug buiten nu het nog kan.
Die zit er echt nog wel even hoor...
De volgende 2 potjes win je ook niet zomaar... en dat zal ingecalculeerd zijn dnk ik bij de staf... dus verliespunten zullen ook dan worden geoorloofd...
Ik denk serieus dat hij dit jaar netjes volmaakt
- Ajaciedjuh
Die goal..... lakse houding Dijks en Viergever. 

Dijks kan niet beter...Ajaciedjuh schreef:Die goal..... lakse houding Dijks en Viergever.
-
- AT Toto winner 15/16
Die Keizer weet ook nooit wat ie wil. Dan met Dolberg, dan KJH, dan weer met allebei. Dan weer Kluivert, dan weer Neres, dan weer Schone, dan weer De Jong. Dan weer 4-2-4, dan weer 4-3-3.. aankopen worden niet opgesteld.
Het elftal begint met de kwaliteit van een trainer.Keizer heeft die kwaliteit echt niet.Wil je serieus nog mee gaan doen om de titel, en dat de spelers een trainer serieus gaan nemen en volgende stappen gaan maken moet je je heel vlug je ontdoen van deze pipo.
Blij met de punten ...
Als dat zo is dan zijn ze gedegradeerd tot een amateur club met een arrogante houding waar alleen de supporters het dan maar moeten doen witte zakdoekjes en roepen tot vertrek TH en trainers staf :1evil.gifJaviskamp schreef:En dat denk je serieus?999 schreef:Flikker die Keizer vlug buiten nu het nog kan.
:
De volgende 2 potjes win je ook niet zomaar... en dat zal ingecalculeerd zijn dnk ik bij de staf... dus verliespunten zullen ook dan worden geoorloofd...
- Ajaciedjuh
We kunnen zoveel zeggen over de trainer, maar de spelers moeten gewoon die ballen erin schoppen en die instelling na rust is alleen de spelers te verwijten. 

Als je dit ziet is mij duidelijk dat ze Bosz er gewoon weggeboenjoerd hebben omdat ene Keizer het ook wel zou kunnen.
Blij met de punten ...
Ah, we hebben er eentje die favoriet is van Keizer.Ajaciedjuh schreef:We kunnen zoveel zeggen over de trainer, maar de spelers moeten gewoon die ballen erin schoppen en die instelling na rust is alleen de spelers te verwijten.
Blij met de punten ...
Ik vind overigens dattie weg moet hoor... maar Overmars en Bergkamp en Sar zullen in dat geval ook hun onclusies moeten trekken en dat zullen ze nooit doen...Toppie schreef:Als dat zo is dan zijn ze gedegradeerd tot een amateur club met een arrogante houding waar alleen de supporters het dan maar moeten doen witte zakdoekjes en roepen tot vertrek TH en trainers staf :1evil.gifJaviskamp schreef:En dat denk je serieus?999 schreef:Flikker die Keizer vlug buiten nu het nog kan.
:
Nu keizer er uit gooien betekent zelf ook ontslag nemen... anders kan het niet
- Ajaciedjuh
Ach we hebben er eentje die maar wat roept.999 schreef:Ah, we hebben er eentje die favoriet is van Keizer.Ajaciedjuh schreef:We kunnen zoveel zeggen over de trainer, maar de spelers moeten gewoon die ballen erin schoppen en die instelling na rust is alleen de spelers te verwijten.
Ik leer veel van jou ...Ajaciedjuh schreef:Ach we hebben er eentje die maar wat roept.999 schreef:Ah, we hebben er eentje die favoriet is van Keizer.Ajaciedjuh schreef:We kunnen zoveel zeggen over de trainer, maar de spelers moeten gewoon die ballen erin schoppen en die instelling na rust is alleen de spelers te verwijten.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
niks van te merken999 schreef:Ik leer veel van jou ...Ajaciedjuh schreef:Ach we hebben er eentje die maar wat roept.999 schreef: Ah, we hebben er eentje die favoriet is van Keizer.