Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Zeker de grote clubs zijn enorm bureaucratisch geworden. Iedereen bemoeit zich ermee.
Op zich is het niet nieuw dat mensen met extra kwaliteit worden geweerd, omdat de middelmaat zich bedreigd voelt. Cruijff kon ervan meepraten, en LVG kwam in zijn beginjaren nergens aan de bak, zelfs niet bij Roda! HIj werkte niet voor niets bij Ajax in de opleiding. Overal vonden ze hem te eigenwijs. Bestuurders en sponsors hebben liever een trainer die hun het idee geeft dat ze vreselijk slim zijn. Zelfs het technische kader denkt er zo over: zie Ajax. Jonk weg, Bosz weg, veel te lastig, die lui.
Het besef dat het helemaal mis is met het Nederlandse voetbal dringt nu her en der wel door, al hoor ik nog steeds gezwets over golfbewegingen, macht van het geld, enz. Maar ik vrees dat er niet veel mensen zijn die het inzicht hebben én de moed om de strijd aan te gaan.
Eerlijk gezegd denk ik dat het al te laat is. Een jaar of wat geleden had het Nederlandse voetbal, net als het Portugese, kunnen aanhaken, maar nu zie ik dat niet meer gebeuren. Daarvoor ontbreekt domweg de knowhow.
Op zich is het niet nieuw dat mensen met extra kwaliteit worden geweerd, omdat de middelmaat zich bedreigd voelt. Cruijff kon ervan meepraten, en LVG kwam in zijn beginjaren nergens aan de bak, zelfs niet bij Roda! HIj werkte niet voor niets bij Ajax in de opleiding. Overal vonden ze hem te eigenwijs. Bestuurders en sponsors hebben liever een trainer die hun het idee geeft dat ze vreselijk slim zijn. Zelfs het technische kader denkt er zo over: zie Ajax. Jonk weg, Bosz weg, veel te lastig, die lui.
Het besef dat het helemaal mis is met het Nederlandse voetbal dringt nu her en der wel door, al hoor ik nog steeds gezwets over golfbewegingen, macht van het geld, enz. Maar ik vrees dat er niet veel mensen zijn die het inzicht hebben én de moed om de strijd aan te gaan.
Eerlijk gezegd denk ik dat het al te laat is. Een jaar of wat geleden had het Nederlandse voetbal, net als het Portugese, kunnen aanhaken, maar nu zie ik dat niet meer gebeuren. Daarvoor ontbreekt domweg de knowhow.
Nicolai Jorgensen is voorlopig niet
beschikbaar voor Feyenoord.De Deen liep
zaterdag in Almelo tegen Heracles een
hamstringblessure op en is naar alle
waarschijnlijkheid pas over drie weken
weer inzetbaar.
Blij met de punten ...
Twee keer op rij verloren zonder te scoren en je spits nog een aantal weken aan de kant. Zouden ingrediënten kunnen zijn voor een dip(je).
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Als ze 2x verliezen lopen ze in ieder geval niet verder uit op Ajax... dat zou prettig zijnSandro_Calaaabro schreef:Twee keer op rij verloren zonder te scoren en je spits nog een aantal weken aan de kant. Zouden ingrediënten kunnen zijn voor een dip(je).
Logische nederlaag. PSV was uiteraard frisser.
Die CL kost veel punten.
Die CL kost veel punten.
Is dat de oorzaak? Ik heb niets gezien maar begreep dat Feyenoord met een man minder de meeste kansen wist af te dwingen in de tweede helft.
De uitslag is verder prima. Het is wel even goed dat Feyenoord twee nederlagen op rij pakt. Het blijft niet allemaal mee zitten. Tegelijkertijd wint PSV wel maar ik begrijp dat het zo weinig overtuigend was dat het niet veel vertrouwen zal geven.
De uitslag is verder prima. Het is wel even goed dat Feyenoord twee nederlagen op rij pakt. Het blijft niet allemaal mee zitten. Tegelijkertijd wint PSV wel maar ik begrijp dat het zo weinig overtuigend was dat het niet veel vertrouwen zal geven.
Nil volentibus arduum
Er zijn in Nederland maar een paar toppers. Waarom worden die steeds gespeeld ná Europese wedstrijden? 

- Jinne
- Site Admin
Je kan er ook rekening mee houden als club. Ajax en PSV hebben de midweek gewoon vrij gehouden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Psv frisser ? , heb je de wedstrijd gezien het leek wel of Feyenoord met 12 man speelde en Psv met 10 man.Yopii schreef:Logische nederlaag. PSV was uiteraard frisser.
Die CL kost veel punten.
Blij met de punten ...
Pas toen het te laat was.
Dinsdag - Zondag is prima te doen. Niks mis mee hoor. Donderdag - zondag (zoals wij met de verlenging in Schalke hadden) is echt anders.Yopii schreef:Pas toen het te laat was.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Mooie opstelling zo met Dijks en Nelom achterin en dan Bilal en Kramer voorin.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Gelukkig maakt hij het goed door later een penalty voor feyenoord te verzinnen
I think I lost my fucking headache
En VIJF minuten blessuretijd. En nog staat NAC met 2-0 voor
Heerlijk.

-
Ik weet niet of het van Zeux mag, maar hier word ik érg blij van!
Ik geniet er ook van. Concurrent voor Ajax, dus mooi dat die punten verliest tegen een kleintje.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik weet niet of het van Zeux mag, maar hier word ik érg blij van!

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik ook, Weekend Cees! Wat een haat voel ik weer!
O nee, het is leedvermaak.
O nee, het is leedvermaak.

Het was lang wachten op een ouderwetse uitglijder. Good old times!
Laatst gewijzigd door Sandro op za sep 23, 2017 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Kijk, zo ken ik ze weer! Lekker kanslooz verliezen, top! 

Dan staat vitesse morgen ineens boven Feyenoord... het moet niet gekker worden