Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Ja dank, ik had hem al gelezen, een heel herkenbaar verhaal. Kijken of die vallers van Pep ook mewerken vanmiddag.
YNWA
Mané schopt kop van romp keepert
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, en dan nog ( Klopp ) vinden dat rood niet terecht is.Getrekt been, veels te hoog en ook nog eens met teveel risico op letsel bij je tegenstander inkomen.
Blij met de punten ...
Wat een onbesuisde actie. Been is veel te hoog, gewoon erg wild. Ondanks dat ik denk dat er geen kwaad bij zit een terechte kaart
-
Psies. Onbesuisd is het juiste woord. Zit weinig intelligentie achter.columbus schreef:Wat een onbesuisde actie. Been is veel te hoog, gewoon erg wild. Ondanks dat ik denk dat er geen kwaad bij zit een terechte kaart
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Weer genaait door zo'n klote ref geen enkele opzet Mané heeft hem nooit zien aankomen geel ten hoogste. Verbrand maar Mancester maffia van de Fa het is weer duidelijk uit welke stad de kampioen moet komen. Ik neem nog en pint. Dinsdag kijken we wel verder.
YNWA
Waar is de bal en waar is het hoofd?

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jij bent niet goedInnerHarbour schreef:Weer genaait door zo'n klote ref geen enkele opzet Mané heeft hem nooit zien aankomen geel ten hoogste. Verbrand maar Mancester maffia van de Fa het is weer duidelijk uit welke stad de kampioen moet komen. Ik neem nog en pint. Dinsdag kijken we wel verder.

IK GELOOF!!!!!!
Manchester Maffiazeux schreef:Waar is de bal en waar is het hoofd?

IK GELOOF!!!!!!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Zou je dat wel doen?

Yep, jammer. Rode kaart was terecht; zelfs Jamie Carragher in de Sky studio vond het terecht.
Zonde want in de 1e helft had Liverpool ook z'n kansen, maar na die kaart was het wel gedaan.
Zonde want in de 1e helft had Liverpool ook z'n kansen, maar na die kaart was het wel gedaan.
- Monkey Tonk
Bij 0-0 was het achterin bij Liverpool al een lachertje. Allebei de backs verspeelden 1 op 1 een bal aan een aanvaller, en het centrum van de verdediging lag helemaal brak. De 1-0 liet ziet hoe zwak dat centrum over de grond stond en na de rode kaart waren er nog acht minuten waarin bij Liverpool de nadruk moest liggen om de rust te halen met een 1-0 achterstand. Er waren tijdens de blessurebehandeling zeeen van tijd om het team neer te zetten, maar van enige organizatie was geen sprake. Een afgekeurde goal, vogelvrij maar net buitenspel ingekopt in het centrum uit een voorzet vanaf de flank, was niet genoeg als waarschuwing, en de Bruyne mocht het rustig aan nog eens overdoen voor nog een voorzet die het centrum van de verdediging blootlegde. Na de ingekopte 2-0 was het afgelopen. Maar het kwam niet door de kaart. Er klopte niets van bij Liverpool.
-
Ik ben er nog niet uit of jij je nu gedraagt als een kakkie, of een barcelonaspeler die zojuist een schwalbe gemaakt heeft...InnerHarbour schreef:Weer genaait door zo'n klote ref geen enkele opzet Mané heeft hem nooit zien aankomen geel ten hoogste. Verbrand maar Mancester maffia van de Fa het is weer duidelijk uit welke stad de kampioen moet komen. Ik neem nog en pint. Dinsdag kijken we wel verder.
- Monkey Tonk
Klopp zorgt voor leuker voetbal, maar hij haalt niet meer punten met dit team dan Frank de Boer zou halen. Arsene Wenger is net zo'n voetbaltheoreticus die jaar in jaar uit laat zien dat hij niet weet war ervoor komt kijken om aanvallend te spelen vanuit een gesloten verdediging.
-
Liverpool had Sanchez ook goed kunnen gebruiken, of was daar geen budget voor?
- InnerHarbour
en nu is Guardiola zeker wel iemand die er kijk op heeft? 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Liverpool is een subtopper. Klopp past daar dus wel.Monkey Tonk schreef:Klopp zorgt voor leuker voetbal, maar hij haalt niet meer punten met dit team dan Frank de Boer zou halen.
- InnerHarbour
Dit is een rode kaart voor onkunde. Een terechte rode kaart. Als je zo inkomt moet je weten waar de tegenstander is, anders loop je het risico dat je hem hard raakt en rood krijgt. Mane is geen smeerlap, alleen onkundig. Daarom speelt hij ook nog in de subtop.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Hoog geheven been, voetbalschoen vol in gezicht geramd. Moet daar nog discussie over zijn?