Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Froome moet laten gaan. Gaat de Sky-tactiek - tempo blijven rijden - werken?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kelderman moet laten lopen bij Zakarin.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Froome toch echt niet goed.
Zakarin duidelijk sterker dan Kelderman berg op.
Nibali pakt zo'n 40 seconden op Froome.
Zakarin pakt 15 sec op Kelderman. Die houdt er 12 over voor de derde plaats.
Zakarin pakt 15 sec op Kelderman. Die houdt er 12 over voor de derde plaats.
Genoten van de zoveelste aanval van Contador. Jammer dat het niet voor de ritzege was maar Denifl hield goed stand. Misschien kan El Pistolero zaterdag dan nog één keer uitpakken.
Kelderman moet vrezen voor zijn derde plaats want dit verschil lijkt me overbrugbaar voor Zakarin gezien zijn tijdswinst vandaag.
Nibali zal ook nog stevig aan de boom gaan schudden. Eens kijken of Froome dat kan pareren.
Kortom, ik moest er zaterdag maar eens voor gaan zitten.
Kelderman moet vrezen voor zijn derde plaats want dit verschil lijkt me overbrugbaar voor Zakarin gezien zijn tijdswinst vandaag.
Nibali zal ook nog stevig aan de boom gaan schudden. Eens kijken of Froome dat kan pareren.
Kortom, ik moest er zaterdag maar eens voor gaan zitten.

Nil volentibus arduum
Fabelachtige etappe.
Wat is de Vuelta leuker dan de Tour.
Wat is de Vuelta leuker dan de Tour.
Drie Nederlanders in top tien lijkt ook een realistisch te zijn!
Dat is zeker een optie. Compliment voor Kruijswijk dat hij is blijven vechten voor de top 10. Het zag er lange tijd niet naar uit maar nu kan het gewoon.
Als ik Kelderman was zou ik kijken of er morgen wellicht nog wat seconden te pakken zijn. Het is een aankomst op een 3e categorie klim. Ik heb het profiel niet gezien maar hij kan normaal vrij aardig finishen. Misschien is er iets te halen. Veel zal het niet zijn maar met deze verschillen telt elke seconde.
Als ik Kelderman was zou ik kijken of er morgen wellicht nog wat seconden te pakken zijn. Het is een aankomst op een 3e categorie klim. Ik heb het profiel niet gezien maar hij kan normaal vrij aardig finishen. Misschien is er iets te halen. Veel zal het niet zijn maar met deze verschillen telt elke seconde.
Nil volentibus arduum
Wat denken jullie van Kelderman en de derde plaats? Hij kon op die steile puist gisteren Zakarin niet volgen en heeft nog maar 12 seconden speling. Marillion, hoe zit het met die klim zaterdag? Voor pure klimmers? Wie schat je beter in: Zakarin of Kelderman?
Ik denk dat Zakarin 'm nog pakt. Hij lijkt me de laatste week bergop net een tikje sterker. De Angliru is een beest van een klim. Net zulke percentages als eerder deze week alleen dan langer.

De laatste 6 kilometer gaat tegen 13% gemiddeld met pieken boven de 20%. Dat is echt weer iets voor hagedissen i.p.v. renners.
Wat ook nog kan is dat Contador nog één keer gaat stunten. Het gat naar de 3e plek is speelbaar als hij nog eens zo'n sterke klim kan laten zien.

De laatste 6 kilometer gaat tegen 13% gemiddeld met pieken boven de 20%. Dat is echt weer iets voor hagedissen i.p.v. renners.
Wat ook nog kan is dat Contador nog één keer gaat stunten. Het gat naar de 3e plek is speelbaar als hij nog eens zo'n sterke klim kan laten zien.
Nil volentibus arduum
Whoops! Dat wordt pittig... Spijtig genoeg zal ik het niet live zien.
Het was jammer dat Kelderman Zakarin er niet kon afrijden vandaag. Hij probeerde het wel...
Ik denk dat hij zaterdag van begin tot einde in het wiel van Zakarin moet gaan proberen te zitten. (zeker aan het einde ;) ).
Ik denk dat hij zaterdag van begin tot einde in het wiel van Zakarin moet gaan proberen te zitten. (zeker aan het einde ;) ).
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, in principe is de opdracht heel simpel.
Maar als Contador goed is dan heeft hij daar ook nog rekening mee te houden. Ik verwacht dat die weer vroeg zal aanvallen zaterdag. Alles of niets voor ritwinst én podium. Jammer dat hij in het begin zoveel tijd verloor want nu is hij bij de beste.

Maar als Contador goed is dan heeft hij daar ook nog rekening mee te houden. Ik verwacht dat die weer vroeg zal aanvallen zaterdag. Alles of niets voor ritwinst én podium. Jammer dat hij in het begin zoveel tijd verloor want nu is hij bij de beste.
Nil volentibus arduum
Ik denk dat veel te maken heeft met de vorm van de dag. Je ziet dat elke iemand anders de benen niet heeft om te volgen. Gisteren Nibali, dag ervoor Kelderman. Wordt een spannende rit.
Trouwens als klein landje mogen we best trots zijn dat we nu drie man in de top 10 hebben. Hopelijk ook op zondag. Echt een mooie lichting renners.
Trouwens als klein landje mogen we best trots zijn dat we nu drie man in de top 10 hebben. Hopelijk ook op zondag. Echt een mooie lichting renners.
Chris a.k.a Giiser
Hobbeldehobbel
Terrein voor De Gendt?
Terrein voor De Gendt?
Kan ook zomaar weer Trentin zijn. Of Alaphillipe.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Yes. De Gendt.zeux schreef:Hobbeldehobbel
Terrein voor De Gendt?
Pruttel pruttel. Ik kan niet kijken. :-(
-
Iemand het bommetje gelezen over de Nederlandse 'doping' dokter in de Volkskrant?
Whitey on the moon.