Kom op Ajax!

Moderator: mods
Precies, niks aan toe te voegen. Kunnen we dit niet gewoon in een sjabloon zetten? Dan komt het automatisch mee in elk nieuw fluitsignaal topicWe willen drie punten en verbetering in het spel. Zo simpel is het eigenlijk wel.
Dat treft want ik ben ook geen gratis kaarten aan het uitdelen en zelf nog ff ruim een week op vakantie.InnerHarbour schreef:Ik wil er nog niet voor niks heen.
In het Feyenoord topic haalde iemand (weet ff niet meer welke AT-er, misschien Marillion of Arthur) de anekdote op dat fey in de jaren 80 en begin jaren 90 dusdanig impopulair was dat er geen kip naar de Kuip kwam.InnerHarbour schreef:Was het niet ergens begin jaren 90 dat een journalist naar naar de Kuip belde voor een extra kaartje voor zijn zoon en de telefoniste aan hem vroeg, "hoezo heeft hij straf?" Hoe lang nog voordat ze dat ook voor een wedstrijd van Ajax zeggen?
Dat is wel een ideetje ja.Sandro_Calaaabro schreef:Precies, niks aan toe te voegen. Kunnen we dit niet gewoon in een sjabloon zetten? Dan komt het automatisch mee in elk nieuw fluitsignaal topicWe willen drie punten en verbetering in het spel. Zo simpel is het eigenlijk wel.
Ho, ho ik reageerde alleen maar op Rishi die zijn gebruikelijke 'uit de hoogte' act weer eens opvoerde.Cruijff schreef:Hehe laat mij maar ff 'n beetje stoken, we tolereerden jou immers ook toen je binnen 24 uur na Ajax Europese uitschakeling liep te prikken.![]()
In het Feyenoord topic haalde iemand (weet ff niet meer welke AT-er, misschien Marillion of Arthur) de anekdote op dat fey in de jaren 80 en begin jaren 90 dusdanig impopulair was dat er geen kip naar de Kuip kwam.
één supporter belde en vroeg hoe laat de wedstrijd begon.
Antwoordde de telefoniste 'hoe laat schikt het u?' ;)
Ja klopt geheel terecht Rishi had gewoon z'n grote muil moeten houden, alles wat die jongen doet mislukt tot nu toe hopeloos in zijn leven, bij alles bij wat die jongen roept gaat ie plat op z'n bek.InnerHarbour schreef:Ho, ho ik reageerde alleen maar op Rishi die zijn gebruikelijke 'uit de hoogte' act weer eens opvoerde.Cruijff schreef:Hehe laat mij maar ff 'n beetje stoken, we tolereerden jou immers ook toen je binnen 24 uur na Ajax Europese uitschakeling liep te prikken.![]()
![]()
Ja, daar confronteer, niet dat ik daarvan hou natuurlijkMarillion schreef:Ja, de prachtige HCS jaren.![]()
Overigens heb ik de Kuip in de jaren daarna nog zeer regelmatig vrijwel leeg gezien. Alleen was het dan aan het begin van de wedstrijd vaak nog wel wat drukker.
hebben we eigenlijk nog de ajax kaartenmarkt ?Cruijff schreef:Dat treft want ik ben ook geen gratis kaarten aan het uitdelen en zelf nog ff ruim een week op vakantie.InnerHarbour schreef:Ik wil er nog niet voor niks heen.
Goedkoopste Arena kaartje is 12,50maar naar Liverpool wordt nog wel wat afgereisd dus? Kost niet bepaald niets, maar 8 van de 10 keer is het wel nog minder dan niets
*zucht*elliquido schreef: Menzo;
Blind, Rijkaard, Spelbos, Silooy;
Wouters, Mühren,
Van ’t Schip, Van Basten en Bosman Rob Witschge
In die tijd was De Meer ook hooguit met 10.000 man gevuld. Pas vanaf we weer Europees succes boekten in 1992, zat alles weer vol.Marillion schreef:Ja, de prachtige HCS jaren.![]()
Overigens heb ik de Kuip in de jaren daarna nog zeer regelmatig vrijwel leeg gezien. Alleen was het dan aan het begin van de wedstrijd vaak nog wel wat drukker.