En dat terwijl Te Licht die Fransen natuurlijk had afgestopt!Lionel schreef:Omdat ze nog niet op de proef zijn gesteld. Gezien hoe Pogba langs Vilhena wandelde eergisteren?Feyenoord wordt derde.

Moderator: mods
En dat terwijl Te Licht die Fransen natuurlijk had afgestopt!Lionel schreef:Omdat ze nog niet op de proef zijn gesteld. Gezien hoe Pogba langs Vilhena wandelde eergisteren?Feyenoord wordt derde.
Volgens mij riep jij dat vorig seizoen ook steeds ...Lionel schreef:Omdat ze nog niet op de proef zijn gesteld. Gezien hoe Pogba langs Vilhena wandelde eergisteren?Feyenoord wordt derde.
Oneens. Ik ben benieuwd hoe de Kakkies de eredivisiewedstrijden na de doordeweekse CL-pot gaan verteren.Cluijffert schreef:Bij Feyenoord is op dit moment rust in de tent, vertrouwen, bij Feyenoord hebben ze in ieder geval geprobeerd het idee te wekken dat ze het momentum van afgelopen seizoen probeert uit te bouwen, Feyenoord is stabiel.
Ajax en Psv zijn dat allebei niet, vandaar dat Feyenoord op dit moment titelkandidaat 1 is.
Mwah, met Sinkgraven en Veltman als backs wordt je zelfs in de Eredivisie geen kampioen.brigade zuid schreef:Het is de eredivisie maar he, ik bedoel Sinkgraven linksback kan ook in de eredivisie.
Ik denk dat dit zo'n jaar gaat worden waarin we niet eens de top 3 halen.Sandro_Calaaabro schreef:Wij zijn kandidaat no 1.
Haps, Heijden, Botteghin en Diks is ook niet alles.Wouter schreef:Met zo'n smalle selectie en zo'n matige achterhoede? Neuh...
Ben ik met je eens, hebben een paar pittige potjes na de CL wedstrijd. Hopelijk profiteert daar AJAX van, maar kan net zo goed zijn dat dat niet gaat gebeuren.Dat is geen zekerheidje.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Oneens. Ik ben benieuwd hoe de Kakkies de eredivisiewedstrijden na de doordeweekse CL-pot gaan verteren.Cluijffert schreef:Bij Feyenoord is op dit moment rust in de tent, vertrouwen, bij Feyenoord hebben ze in ieder geval geprobeerd het idee te wekken dat ze het momentum van afgelopen seizoen probeert uit te bouwen, Feyenoord is stabiel.
Ajax en Psv zijn dat allebei niet, vandaar dat Feyenoord op dit moment titelkandidaat 1 is.
En tegen wie schat jij zo in dat ze punten gaan pakken?Javiskamp schreef:Groot gelijk hebben ze... als ze daarmee CL sucessen kunnen bereiken moeten ze dat doen...
Mmmmmmm met meer geluk dan wijsheid 1 punt, Feyenoord is volstrekt kansloos in die groep, hoe ze ook spelen.Javiskamp schreef:Tegen shaktar kunnen ze dan nog iets klaarspelen...
Keizer is gewoon een tactisch onbenul.Javiskamp schreef:Groot gelijk hebben ze... als ze daarmee CL sucessen kunnen bereiken moeten ze dat doen...
Keizer en co hun tactiek werkt niet eens voor europa league succes...
En als ze weer kampioen worden lachen ze zich rot dat Ajax zo vreselijk mooi aanvallend heeft gespeeld en niks gewonnen