Shit op dit moment Bulgarije voor....zeux schreef:Mooi. Klaar. Geen WK. Ook echt geen zak te zoeken.
Mocht dit zo blijven dan kan het zo zijn dat NL wint van de Bulgaren
Moderator: mods
Shit op dit moment Bulgarije voor....zeux schreef:Mooi. Klaar. Geen WK. Ook echt geen zak te zoeken.
Blind was ook niet slecht.wimpey schreef:TFM prima, de rest een 3, Strootman een 1.
Exact.Alexander schreef:Opleiding in NL is ziek. Maar diegene die het signaleren en proberen te verbeteren worden weggestuurd.
Ik volg het Nederlandse elftal niet, maar mijn god als dat het beste is wat Nederland heeft... Ik snap wel dat ze totaal weggespeeld worden..Alexander schreef:Vilhena viel inderdaad prima in. Blind was ook niet zo slecht. De Vrij en Hoedt kunnen er niet veel van. Is wel lekker als je gewoon met je beste 11 speelt.
Cilissen
Tete
Mensah
de Ligt/Denswil
Pieters
Blind
Vilhena
Wijnaldum/Bazoer
Klaassen/Ginkel
Robben
Persie/Babel
In Bulgarije en Zweden hebben ze niet meer geld dan wel talent. In Tsjechië en IJsland ook niet.Yopii schreef: Vandaag hoorde ik weer dat er nu eenmaal niets aan te doen is dat het Nederlands voetbal in het slop zit, want het verschil in financiële mogelijkheden is zo groot.
Wolfsburg 0 - BVB 3. 1e speeldag BuLi. Was in de samenvatting extreem slecht. Liet alles lopen. Prima deal gemaakt door Ajax.Giacomo Puccini schreef: Evt Bazoer, moet bekennen dat ik hem wat uit het oog ben verloren. Halen we het WK dan zou ik dit soort spelers toch een hoofdrol geven op zo'n toernooi.
Wat moet hij dan zeggen? We zijn kansloos maar ik ben nu eenmaal opgeroepen dus ik kom wel even langs om een pak slaag op te halen?Yopii schreef: .....Drie keer winnen, bedacht Robben. Hoe komt hij erop dat Nederland dat zou kunnen?![]()
Maar dat doen jongens uit Bulgarije, IJsland enzo ook. Zwitserland heeft na 7 wedstrijden nog geen punt verspeeld.Peter schreef: Veel van die jonge talenten gaan nu naar het buitenland, want daar is de kans op miljonair worden het grootst. Ook dat snap ik wel weer.
Maar er gaat geen speler meer direct naar de echte top. Zelfs Klaassen niet. Ik zie niet welke talenten dat wel zouden kunnen. Vergelijk dat eens met talenten uit Frankrijk of Duitsland.... talenten die wij hier op een voetstuk plaatsen zijn dus objectief gezien niet goed genoeg: Bazoer, AEG, Riedewald en dat zijn alleen de Ajacieden. Heb geen zicht op psv en Feyenoord maar die leveren ook al jarenlang b-garnituur. Clasie redt het bijvoorbeeld niet eens bij Southampton. Het is zowel technisch als mentaal heel heel pover.Giacomo Puccini schreef:Zonde, was ooit het grootste talent van allemaal. Dat hij als 16-jarige ten koste van speeltijd een vertrek naar Ajax forceerde was achteraf mischien al een veeg teken. Ben je dan wel uit het juiste hout gesneden?
Gelukkig hebben we qua middenvelders best veel talent nog. Naast Wijnaldum en Klaassen, komen Vilhena, Van de Beek en De Jong eraan. Alleen voordat die top zijn ben je wel weer een paar jaar verder. Het mislopen van Europaleague stagneert de ontwikkeling van de Ajaxtalenten...