Kasper Dolberg
Moderator: mods
Re: Kasper Dolberg
Schijnt dat Bosz heeft gezegd achter Dolberg aan te gaan. 70 miljoen vragen.
IK GELOOF!!!!!!
Opvolger Siem staat al klaar.
Zoals ik Bosz BVB gunde, gun ik het Dolberg ook. Toppers moeten zich met toppers meten.
Ziyech zie ik ook nog wel gaan. Laat de middelmaat het maar opknappen.

Zoals ik Bosz BVB gunde, gun ik het Dolberg ook. Toppers moeten zich met toppers meten.
Ziyech zie ik ook nog wel gaan. Laat de middelmaat het maar opknappen.
- Ajaciedjuh
Ongelooflijk, ik wil deze spelers die wat extra hebben, gewoon bij Ajax zien voetballen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Natuurlijk ziet Wimpey toppers ook het liefst bij Ajax.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Ajax moet het wel even hard spelen en de hoofdprijs voor deze twee gaan vangen maar het heeft weinig zin om ze nu nog tegen te houden. Ik zat te denken aan 50-70 miljoen voor Dolberg en 15-20 miljoen voor Zyech. Gedurende het seizoen zul je binnen het TH schoon schip moeten maken en dan kun je met nieuwe mensen en een banksaldo van 200 mljoen weer voor nieuwe ronde, nieuwe kansen gaan.
15 tot 20 voor Ziyech? Hij is toch pas 23 ofzo? Voor Neres betaalden we 12. Voor 100 miljoen ze Ziyech, Dolberg en Dijks.
IK GELOOF!!!!!!
Het vertrek van nog meer van onze beste spelers is toch niet in het belang van Ajax? Wat mij betreft is een vertrek van Dolberg onbespreekbaar. We krijgen de landstitel niet kado hoor.
Nil volentibus arduum
Hij zal wel weg willen. Dan kan je hem beter meteen verkopen dan op 31 augustus.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Heeft hij dit seizoen al een doelpunt gemaakt?Marillion schreef:Het vertrek van nog meer van onze beste spelers is toch niet in het belang van Ajax? Wat mij betreft is een vertrek van Dolberg onbespreekbaar. We krijgen de landstitel niet kado hoor.
YNWA
Nee, maar het lijkt me helder dat hij wel tot de betere spelers hoort.
Geld is het probleem niet voor Ajax. Gebrek aan prijzen wel. Alles minder dan de titel is te weinig. En dat zal nog een hele klus worden zonder verdere uitgaande transfers. Laat staan met.
Geld is het probleem niet voor Ajax. Gebrek aan prijzen wel. Alles minder dan de titel is te weinig. En dat zal nog een hele klus worden zonder verdere uitgaande transfers. Laat staan met.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Lijkt mij handig woor een spits dat hij af en toe een goal maakt, tenzij hij Firmino heet en andere beter laat spelen of scoren. Ik geef toe dat ik allen Europese wedstrijden van Ajax heb gezien dit seizoen maar hij heeft op mij 0,0 indruk gemaakt.Marillion schreef:Nee, maar het lijkt me helder dat hij wel tot de betere spelers hoort
YNWA
Afgelopen seizoen is het ook niet opgevallen dat hij wel het één en ander kan?
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ja hij kan het een of ander maar tot op heden niet meer. Het is IMO echt geen supertalent. Aardig kan wat worden maar tot op heden niveau zwakke Nederlandse competitie, nou vooruit, laat ik aardig zijn, iets erboven. 

YNWA
- InnerHarbour
-
Dolberg naar Dortmund? Bosz schijnt zoiets te hebben gezegd, maar volgend de perschef van Dortmund bedoelde hij iets anders. Heeft Bosz te veel over het aantrekken van Dolberg gezegd, of blijkt het nepnieuws te zijn?
https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... isverstandDe perschef van Dortmund stelt nu echter dat de uitspraken van Bosz op een misverstand berusten. De trainer zou het over Ousmane Dembele hebben gehad in plaats van Dolberg. Dat is echter opvallend, omdat laatstgenoemde al bij FC Barcelona is gepresenteerd. 'We moeten eerst even afwachten of het allemaal lukt. Maar ik denk het wel. Het is alleen nog niet 100 procent zeker', zei Bosz eerder tijdens de persconferentie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Afwachten of het lukt is niet hoe ik zou spreken over het verkopen van één van mijn beste aanvallers. Het zal dus wel degelijk over Dolberg gaan schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
-
Opvolgers dan maar. Reeds aan boord zijn KJH en Cassiera, inkomend is Siem de Jong. Is dat voldoende of moet er nog iemand als Vincent Janssen bij?
Hamvraag hier lijkt me: is Cassiera goed genoeg voor Ajax 1? Op basis van vorig seizoen zeg ik nee. Vooralsnog kent hij een uitstekende start in Jong Ajax dit seizoen echter. Lastig te beoordelen.
Hamvraag hier lijkt me: is Cassiera goed genoeg voor Ajax 1? Op basis van vorig seizoen zeg ik nee. Vooralsnog kent hij een uitstekende start in Jong Ajax dit seizoen echter. Lastig te beoordelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Keizer geeft bij de VI toe dat hij ervan uitgaat dat er niemand bij of weggaat
Weer op zoek naar een Interim coach..
De Dominee schreef:
Uitstekende start vind ik ook niet kloppen. Twee goaltjes uit twee wedstrijden is prima, maar verder was het niet veel qua spel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ajax Showtime meldt dat ie gisteren heeft aangegeven 100% te blijven... Voor wat het waard is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dolberg is toch gewoon uit vorm lusteloos zoals die over het veld sjokt
Verlossende woorden van Dolberg: 'Ben voor mezelf tot die conclusie gekomen'
Dinsdag 29 augustus 2017 om 08:20
Borussia Dortmund, AS Monaco en andere Europese topclubs hoeven deze zomer niet meer te rekenen op de komst van Kasper Dolberg. De Deense spits van Ajax heeft voor zichzelf besloten dat het beter is om voorlopig in Amsterdam te blijven.
Dat zegt de negentienjarige Dolberg in een interview met BT Sport. "Ik denk dat ik nog veel kan leren in de Eredivisie. Ik kan mezelf hier ontwikkelen", laat de international weten. "Ik heb het naar mijn zin bij Ajax, ik ben hier gelukkig."
De uitschakeling in Europa is ook voor Dolberg een grote tegenvaller, erkent hij. "Het bereiken en spelen van de Europa League-finale was cool, een hoogtepunt in mijn carrière. Dus natuurlijk is het jammer dat we dit seizoen geen Europees voetbal spelen. Het klopt dat andere clubs mij dat wél kunnen bieden."
"Toch ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen dat het goed is om bij Ajax te blijven."
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-