Fair financial play my ass

Moderator: mods
Die komt dus niet... :)Historicus schreef:Marcel Keizer heeft met Siem de Jong gesproken over een terugkeer naar Ajax.
Benieuwd of de neergaande lijn in zijn loopbaan, ingezet in 2013, nog omgebogen kan worden.Ajaciedjuh schreef:Rond volgens Telesport: Siem tekent voor 3 jaar.
Na één kan dat al gebeuren wanneer hij als middenvelder er niet onmiddelijk 3 inschopt, hij houdt dan namelijk die GEWELDIGE jeugdspelers uit de basis.Ajaciedjuh schreef:Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Siem bij het rijtje pispalen wordt toegevoegd.
Ik bewonder na Nice, Rosenberg, Heracles plus het gestoethaspel door directie en technische staf oprecht je eeuwige optimisme. Persoonlijk ben ik meer van het realisme.Ajaciedjuh schreef:Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Siem bij het rijtje pispalen wordt toegevoegd.
Siem de Jong keert terug bij Ajax
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Siem de Jong en Newcastle United over de overgang van de speler naar Amsterdam. Hij tekende in Amsterdam een contract voor drie seizoenen, tot en met 30 juni 2020.
De Jong werd op 28 januari 1989 geboren in Aigle, Zwitserland. De aanvallende middenvelder speelde in de periode 2005 tot en met 2014 ook al bij Ajax. Hij maakte op 26 september 2007 zijn debuut in het eerste elftal tijdens de KNVB Bekerwedstrijd Kozakken Boys – Ajax (1-2).
Vier keer kampioen, de KNVB Beker én de Johan Cruijff Schaal
De Jong speelde destijds 244 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en maakte daarin 78 doelpunten. Hij won met de club in 2010 de KNVB Beker en werd met Ajax vier keer landskampioen (2011, 2012, 2013, 2014). In 2013 won hij tevens de Johan Cruijff Schaal. Voor Newcastle United speelde De Jong 21 wedstrijden waarin hij één keer scoorde. Vorig seizoen kwam hij op huurbasis uit voor PSV.
Ziet er afgetrainder uit dan Overmars. Die moet effe met de afdeling Photoshop gaan praten.Marillion schreef:Nou, welkom terug in de rubriek Ajax spelers Siem!
Siem , Hakim en....De Jong/Beek/Schone... mogen het uitzoeken als laatste.. Siem gaat duidelijk op de plaats van Klaassen spelen..Peter schreef:Siem heeft wel iets wat we nu kwijt zijn met het vertrek van Klaassen. Het spelen tussen de linies en het op de juiste momenten positie kiezen in de 16. Wat dat betreft heeft hij zeker iets van toegevoegde waarde. Mits fit.