Ik wil nog wel eens zien hoe we aan het einde van het seizoen tegen dit lijstje aankijken. Nu komt het wellicht slagvaardig over maar het zijn in mijn ogen allemaal twijfelgevallen. Dat kan natuurlijk in sommige gevallen goed uitpakken maar ik geloof er niets van dat dit allemaal succesvolle aankopen zullen blijken te zijn.WP_Legend schreef:Samba Sam voor zo'n 7 Miljoen aangetrokken nu...
Met:
Steven Berghuis (Watford, 6,5 miljoen), Ridgeciano Haps (AZ, 6 miljoen), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen, 4,8 miljoen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht, 4 miljoen), Jean-Paul Boëtius (FC Basel, 1,5 miljoen)
ligt de totale som dus op zo'n 30 Miljoen... tjonge dat heb ik Feyenoord nog niet eerder zien doen! Ze zijn in ieder geval wel slag vaardig. Sam Larsson is trouwens wel de enige in dat rijtje die echt van meerwaarde kan zijn.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Nil volentibus arduum
-
Haps kostte volgens Van Geel meer, want het salaris van Vejinovic wordt grotendeels door Feyenoord betaalt, volgens Van Geel € 1.000.000 (Hij was transfervrij en dan krijg je een salaris boven het miljoen, net als Van der Heijden)
Hei zei dat Haps twee keer Jorgensen had gekost, € 7.000.000
Hei zei dat Haps twee keer Jorgensen had gekost, € 7.000.000
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Giacomo Puccini
1-2 Spelers zullen hun meerwaarde vast gaan bewijzen, maar de lof voor het aankoopbeleid van Feyenoord lijkt me verder wat overdreven. Boëtius is gezien het transferbedrag een koopje, Amrabat ken ik niet. De rest lijkt me zwaar overpriced en maar zeer de vraag of het het niveau van de Nederlandss top aankan, dan heb ik het nog niet eens over Champions League of Europa League.Marillion schreef:Ik wil nog wel eens zien hoe we aan het einde van het seizoen tegen dit lijstje aankijken. Nu komt het wellicht slagvaardig over maar het zijn in mijn ogen allemaal twijfelgevallen. Dat kan natuurlijk in sommige gevallen goed uitpakken maar ik geloof er niets van dat dit allemaal succesvolle aankopen zullen blijken te zijn.WP_Legend schreef:Samba Sam voor zo'n 7 Miljoen aangetrokken nu...
Met:
Steven Berghuis (Watford, 6,5 miljoen), Ridgeciano Haps (AZ, 6 miljoen), Jeremiah St. Juste (sc Heerenveen, 4,8 miljoen), Sofyan Amrabat (FC Utrecht, 4 miljoen), Jean-Paul Boëtius (FC Basel, 1,5 miljoen)
ligt de totale som dus op zo'n 30 Miljoen... tjonge dat heb ik Feyenoord nog niet eerder zien doen! Ze zijn in ieder geval wel slag vaardig. Sam Larsson is trouwens wel de enige in dat rijtje die echt van meerwaarde kan zijn.
Ajax!
Tja... zullen ze nu blij zijn met de loting?
Napoli, shaktar en man city
Napoli, shaktar en man city
Kon in mijn ogen slechter voor ze.
Je had ook in poule H kunnen zitten. Wat een poule is dat hey.
Je had ook in poule H kunnen zitten. Wat een poule is dat hey.
Laatst gewijzigd door Sandro op do aug 24, 2017 5:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ajaciedjuh
Kansloos.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ajaciedjuh schreef:Kansloos.
Zo daar gaan alle punten die Ajax vergaard heeft...
Ik voorspel 6 gespeeld en hooguit 1 punt..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Als je dan toch kansloos bent... zijn dit dan die aansprekendeteams waar je kansloos tegen wil zijn?
Als supporter zou ik er niet blij mee zijn. Die ene keer dat ze CL spelen wil je dan toch tenminste één echt grote club en die zit er niet bij. Maar het is wel sterk genoeg om kansloos laatste te worden.
Napoli ben ik als uitzondering wel jaloers op. Zit al een tijdje te azen op een potje daar omwille van de Maradona nostalgie.
Napoli ben ik als uitzondering wel jaloers op. Zit al een tijdje te azen op een potje daar omwille van de Maradona nostalgie.
Nil volentibus arduum
-
Als zij nou derde in de poule worden en wij vanavond een wondertje verrichten door ons te kwalificeren voor de EL en daarna doorstomen tot de kwartfinale en daarin Napoli loten, dan staat deze jongen naast je in het uitvak Marillion!
-
En in de tussentijd kijk ik even of de bookies een beetje leuke odds geven op de bet dat de kakkies 0 uit 6 gaan halen in deze jaargang van de CL, al ben ik bang dat die laag zullen zijn.
Vooral zo'n Shaktar Donetsk is klote.
Maar goed, Nederlandse clubs zijn sowieso kansloos in de CL. De enige manier om over een jaartje of twintig weer eens iets te bereiken als NL, is om Robben meteen Lieke Martens te laten bevruchten.
Maar goed, Nederlandse clubs zijn sowieso kansloos in de CL. De enige manier om over een jaartje of twintig weer eens iets te bereiken als NL, is om Robben meteen Lieke Martens te laten bevruchten.
-
En dan maar hopen dat het een drieling van jongetjes wordt.
Die baby's worden waarschijnlijk bij de geboorte meteen vastgelegd door Qatar om bij PSG te gaan voetballen.
Dat heeft Ajax volledig en alleen aan zichzelf te wijten dat ze die punten binnen 3 maanden weer wegflikkeren... daar kan Feyenoord niks aan doen...mattie schreef:Ajaciedjuh schreef:Kansloos.
Zo daar gaan alle punten die Ajax vergaard heeft...
Ik voorspel 6 gespeeld en hooguit 1 punt..
- Cluijffert
Daarom... Ajacieden moeten één ding doen en dat is hun bek houden. Schaamrood, hoekje zitten en in stilte schoon schip maken en keihard werken aan herstel.
Iedere sneer na de gebeurtenissen van de afgelopen weken richting Eindhoven, Feyenoord of welke andere club ook onderstreept alleen maar hoe ontzettend dom je wel niet bent.
Iedere sneer na de gebeurtenissen van de afgelopen weken richting Eindhoven, Feyenoord of welke andere club ook onderstreept alleen maar hoe ontzettend dom je wel niet bent.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ik mag het zeker niet zeggen, maar ik vind Haps en Diks nog steeds waardeloze spelers. 

-
En dat zijn het ook, dat zal nog wel blijken. Niet beter dan Veltman en Dijks.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Zegt vGelder gisteren nog dat Ajax Haps en Luckassen had moeten halen. Hahahhaa. Grapjas.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Napoli hadden we ook niet overleeft na Nice dus we gaan genieten op dinsdag en woensdag avond als de sterrenclub uit zuid gaat spelen op CL nivo comedy
capers

-
Wij hadden niet tegen Napoli kunnen loten volgens mij...Toppie schreef:Napoli hadden we ook niet overleeft na Nice dus we gaan genieten op dinsdag en woensdag avond als de sterrenclub uit zuid gaat spelen op CL nivo comedycapers
Klopt, dat had omdat we tot de geplaatste teams van de CL play-offs zouden hebben behoord inderdaad niet gekund.
Tja, ze zijn geen wereldtop, maar wel beter dan Dijks.Raymon schreef:Zegt vGelder gisteren nog dat Ajax Haps en Luckassen had moeten halen. Hahahhaa. Grapjas.
- InnerHarbour
Sprak vandaag de eigenaar van mijn local, Feyenoord fan, en die denkt dat ze wel boven Shaktar gaan eindigen.
YNWA