Ik zou er 3 kopen, dan heb je in je uppie plek zat voor vrijwel niks in de GhostDome.Wouter schreef:Mwah, de verkoop is pas een paar dagen geleden gestart. Overigens noem je wel de laagst mogelijke prijs.

Moderator: mods
Ik zou er 3 kopen, dan heb je in je uppie plek zat voor vrijwel niks in de GhostDome.Wouter schreef:Mwah, de verkoop is pas een paar dagen geleden gestart. Overigens noem je wel de laagst mogelijke prijs.
Wat moet ik bij wedstrijden van Vitesse doen?Wouter schreef:Ben jij zo dik dan?
Er valt genoeg te eten en te drinken in ieder geval.wimpey schreef:Wat moet ik bij wedstrijden van Vitesse doen?Wouter schreef:Ben jij zo dik dan?![]()
Milan (voor de leuk), ... en verder Nice en Rosenborg... die moeten te doen zijn lijkt me... ;)Wouter schreef:Eens kijken of Vitesse een loting krijgt waarmee de club enige kans maakt.
En Vites kan dat wel? Laat ze eerst maar eens 1 puntje pakken tegen Ajax. It's been a long timeWouter schreef:Helemaal niet kansloos. Zulte Waregem is te pakken en Nice kan niet eens van dit Ajax winnen.
Nice is zijn spits kwijt geraakt aan Arsenal en mogelijk Seri ook nog. Ik weet niet wie Abramovitsj naar zijn filiaal Stamford Bridge East heeft gezonden maar een puntje zit er misschien wel in.Sandro_Calaaabro schreef:Het zijn Lazio, Nice en Zulte Waregem geworden...kansloos.