Dankjewel! Het is even wennen hoor. Natuurlijk een tijdje weggeweest.Peter schreef:Goed om je hier weer eens te zien D!
Maximilian Wöber
Moderator: mods
Re: Maximilian Wöber
Inderdaad, het is een tijd geleden. Goed dat je terug bent.
Over Wöber: uit de beschrijvingen kreeg ik het idee dat hij een linksbenige De Ligt is: groot, sterk in de lucht, goede verdediger maar niet heel snel, sterk in de opbouw. Klopt dat?
Omschrijving is bijvoorbeeld:

Over Wöber: uit de beschrijvingen kreeg ik het idee dat hij een linksbenige De Ligt is: groot, sterk in de lucht, goede verdediger maar niet heel snel, sterk in de opbouw. Klopt dat?
Omschrijving is bijvoorbeeld:
van het forum van transfermarkt.atVergleichen finde ich schwierig.
Wöber ist ein Linksfuß, körperlich sehr stark für seine 19 Jahre, Spieleröffnung ist auch schon sehr ansehnlich. Er ist nicht der Schnellste, aber auch nicht langsam. Nach meinem Geschmack dürfte er noch ein wenig mehr Torgefahr bei Standards entwickeln. Er wurde letztes Jahr notgedrungen ins kalte Wasser geworfen und hat eigentlich von Anfang an überzeugt. Mittlerweile ist er der verlässlichste Innenverteidiger Rapids und hält den Laden hinten zusammen.
Btw ist er bereits seit fast 2 Jahren Teil der Profiabteilung, zumindest im Training.
Mit Wöber sichert sich Ajax einen jetzt schon guten Innenverteidiger, bei dem ich noch viel Entwicklungspotential sehe
Laatst gewijzigd door Yopii op ma aug 21, 2017 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, hij lijkt niet op De Ligt. Wober is soepeler, wendbaarder en sneller. En hij is voetballend heel sterk.Yopii schreef:Inderdaad, het is een tijd geleden. Goed dat je terug bent.![]()
Gelukkig maar, want twee spelers van hetzelfde type schiet niet op.
Denk je dat Wöber zich meteen in de basis zal kunnen spelen?
-
- AT Toto winner 15/16
Ik begin voorzichtig enthousiast te worden.
- InnerHarbour
Mmmmmm, de concurrentiestrijd niet aandurven.Maximillian Wöber meldt zich dinsdag of uiterlijk woensdag in Amsterdam voor zijn medische keuring. Ajax heeft een akkoord bereikt met Rapid Wien over een transfersom van naar verluidt 7,5 miljoen euro voor de linksbenige centrumverdediger.
Drie maanden geleden deed Ajax ook al een poging Wöber (links op de foto) in te lijven. Toen gaf hij aan speeltijd bij zijn Oostenrijkse club te prefereren boven een concurrentiestrijd met onder anderen Davinson Sánchez en Jairo Riedewald. Nu die zijn vertrokken ziet Wöber alsnog perspectief in Amsterdam.
Wöber brak vorig seizoen door bij Rapid Wien en speelde toen elf wedstrijden in de Oostenrijkse competitie. De 1.88 meter lange verdediger is de tweede defensieve versterking bij Ajax. Vorige week tekende de Colombiaanse rechtsback Luis Manuel Orejuela een vijfjarig contract.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma aug 21, 2017 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Honderd procent. Die jongen heeft te veel talent om niet te starten. Viergever kan dan weer terug op linksback.Yopii schreef:Gelukkig maar, want twee spelers van hetzelfde type schiet niet op.
Voorzichtig, BZ.
Maar serieus, je hoeft je geen zorgen te maken. Die jongen kan onmogelijk slechter zijn dan Dijks.

Maar serieus, je hoeft je geen zorgen te maken. Die jongen kan onmogelijk slechter zijn dan Dijks.
Oeee genieten!D_skilled schreef:Nee, hij lijkt niet op De Ligt. Wober is soepeler, wendbaarder en sneller. En hij is voetballend heel sterk.Yopii schreef:Inderdaad, het is een tijd geleden. Goed dat je terug bent.![]()
IK GELOOF!!!!!!
Toch logisch?InnerHarbour schreef:Mmmmmm, de concurrentiestrijd niet aandurven.Maximillian Wöber meldt zich dinsdag of uiterlijk woensdag in Amsterdam voor zijn medische keuring. Ajax heeft een akkoord bereikt met Rapid Wien over een transfersom van naar verluidt 7,5 miljoen euro voor de linksbenige centrumverdediger.
Drie maanden geleden deed Ajax ook al een poging Wöber (links op de foto) in te lijven. Toen gaf hij aan speeltijd bij zijn Oostenrijkse club te prefereren boven een concurrentiestrijd met onder anderen Davinson Sánchez en Jairo Riedewald. Nu die zijn vertrokken ziet Wöber alsnog perspectief in Amsterdam.
Wöber brak vorig seizoen door bij Rapid Wien en speelde toen elf wedstrijden in de Oostenrijkse competitie. De 1.88 meter lange verdediger is de tweede defensieve versterking bij Ajax. Vorige week tekende de Colombiaanse rechtsback Luis Manuel Orejuela een vijfjarig contract.
IK GELOOF!!!!!!
Je weet niet wat Ajax hem destijds voorspiegelde. Wellicht de langzame weg (wennen, Jong Ajax, enz).
http://www.weltfussball.de/news/_n28565 ... uer-rapid/
Interviews (ook video).
http://www.weltfussball.de/news/_n28565 ... uer-rapid/
Interviews (ook video).
Lijkt mij ook. Niet aandurven is maar een perceptie. Kan goed zijn dat Ajax hem een rol achter Sanchez aanbood. En dat hij daar geen zin in had omdat hij wilde spelen.Yopii schreef:Je weet niet wat Ajax hem destijds voorspiegelde. .
Hoe vaak zeggen wij hier niet dat het voor sommige jonge Nederlandse spelers niet slim is om in een 'tweederangs rol' te gaan ballen in de PL of zo. Dat ze moeten spelen om ervaring op te doen. Dat geldt dan net zo goed voor Wöber op zijn 19de. Wil (moet) spelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Opgeroepen voor de nationale selectie.
Tim Armitage
@FRfussballTim
Ajax fans maybe interested to see Maximilian #Wöber is in the latest Austrian NT squad! No other surprises apart from maybe #Bauer. #oefb
-
Staat het persbericht klaar, Thijs? 

All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
- AT Toto winner 15/16
Hoe zou het met Thomas zijn, zou die nog steeds bij Psv werken? En Steef bij fnoord?
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ja, allebei nog steeds.brigade zuid schreef:Hoe zou het met Thomas zijn, zou die nog steeds bij Psv werken? En Steef bij fnoord?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mit Maximilian Wöber ist allerdings ein gelernter Innenverteidiger nicht mehr beim Rapid-Training mit dabei. Der 19jährige absolviert in Absprache mit dem SK Rapid heute diverse Tests und wohl finale Vertragsgespräche bei Ajax Amsterdam. Zudem werden auch zwischen den beiden Klubs noch Detailgespräche über etwaige Wechselmodalitäten geführt.
(Uit de website van Rapid; zolang het niet door Ajax bevestigd wordt, geloof ik het niet).
(Uit de website van Rapid; zolang het niet door Ajax bevestigd wordt, geloof ik het niet).
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Is door de keuring. Ik neem aan dat zijn transfer vandaag afgerond wordt.
D_Skilled heeft me warempel enthousiast gemaakt. Zeer benieuwd naar deze jongen.
D_Skilled heeft me warempel enthousiast gemaakt. Zeer benieuwd naar deze jongen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha dat heb ik dus ook. Heb opeens hoge(re) verwachtingen. 

Waarom duurt dit nou zo lang?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Zal wel na 17.00 worden ivm de beurs.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ga jij eens snel iets kritisch over Siem posten! Dat positieve kunnen we hier niet hebben hoor.Yopii schreef:Is door de keuring. Ik neem aan dat zijn transfer vandaag afgerond wordt.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voor 09/09 zullen we hem niet mee mogen maken in ieder geval neem ik aan. Kan me niet voorstellen dat ie zondag er al bij zit.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini