Ik lees nergens dat hij geen tijd moet krijgen enz. enz. . Alleen dat ie het nu niet brengt wat hij zou kunnen/moeten brengen ..
Moderator: mods
Het is een vreemde vergelijking, maar op AT is die vergelijking toch echt een paar keer gemaakt (Ik kan de keer dat er stond dat hij augustus 2016 al beter was dan die twee niet meer kunnen vinden, wel die dat hij beter was dan die twee op dezelfde leeftijd, wat ook weer onzin was, want toen voetbalden die twee niet in Nederland/Ajax) Ik heb er alleen maar op gereageerd.Dolberg beter/slechter dan Suárez? Wat een merkwaardige vergelijking.![]()
Het lijkt me dat Ajax Dolberg niet kan missen. Straks moeten ze Cassierra nog gaan opstellen.
Yopii schreef:Wat hebben Zlatan, Bergkamp en Rijkaard gemeen? Ze werden alle drie bijna door Ajax verpatst omdat de supporters geen geduld hadden.
Geef hem tijd, hij bulkt van het talent.
Vreemd dat veel Ajax-fans / volgers dat niet kunnen vaststellen. Zijn vaak dezelfden die cummen op huis, tuin en keuken spelers.Yopii schreef: Geef hem tijd, hij bulkt van het talent.
Laat hij dan Ajax naar de EL schieten, er zal geen Ajacied zijn die dat niet wil. Rosenborg is niveau Groningen volgens de Europese ranglijst, geen MU of Nice.hij is veel meer de koele afmaker.
Als ze er morgen uitliggen moeten ze het gewoon doen hoor, voor die paar wedstrijdjes tegen Zwolle en Vvv moet je het ook wel redden met KJH en Cassiera.LucaS schreef:Bizar. Huntelaar is (nog) net zo goed.
Hebben jullie wel eens goed gelet op onze buiten spelers? Kluivert zwerft op rechts.. Younes komt de bal halen op het middenveld.. Mijn god wat een buitenspelers zijn dit.. Younes komt altijd naar binnen en moet het inderdaad doen met pijlen van Dijks.. Kijkend naar Cerny die houd het veld breed en staat veel dieper.. Is altijd voor een spits beter.. Ook Dolberg laat zich veel veel te veel zakken naar het middenveld om daar in de bal te komen.. Daarnaast mist hij een "10" naast zich dus heeft hij altijd 2 centrale verdedigers tegen over zich..Marillion schreef:Ik pleit Dolberg zeker niet vrij maar het is toch helder dat hij weinig bruikbaar materiaal krijgt? De buitenspelers gaan continu naar binnen en leveren nauwelijks echt goede voorzetten af. En als je dan ziet wat er bijvoorbeeld voor een vuurpijlen van Dijks afkomen. Daar kan niemand iets mee.
Af en toe heeft Dolberg al uit het niets kansen gecreëerd. Naarmate hij ouder en meer ervaren zal worden zal hij dat wellicht iets vaker doen. Maar je kunt niet van hem verwachten dat hij alles zelf doet. Sowieso is iedere spits natuurlijk in meer of mindere mate afhankelijk van de ballen die hij krijgt. Of je moet categorie Messi/Ronaldo zijn.
Die jongen barst van het talent. Hij is zeker niet foutloos maar wat mij betreft wel één van de spelers die het verschil kan maken voor Ajax mits we hem in stelling brengen en vertrouwen geven.
Wie is zijn zaakwaarnemer? maar 19 jaar en naar Monaco.. Speelt CL zou na morgen avond maar zo waarheid kunnen worden..Ajaciedjuh schreef:Telesport: Monaco biedt meer dan €50M, bod afgewezen.
Oh. Huntelaar had die goals tegen Lyon ook wel effe gemaakt?LucaS schreef:Bizar. Huntelaar is (nog) net zo goed.