Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Suarez was een Schwalbe, Rishi. Geeft ie een pingel voor.
Bij CR7 was er op z'n minst contact. Als die man consequent is...
Wat een matig team heeft Baffa trouwens. Het wordt ieder jaar minder. En Madrid lijkt beter en beter te worden, al kun je dat pas bij een betere tegenstander dan Baffa echt beoordelen.
Bij CR7 was er op z'n minst contact. Als die man consequent is...
Wat een matig team heeft Baffa trouwens. Het wordt ieder jaar minder. En Madrid lijkt beter en beter te worden, al kun je dat pas bij een betere tegenstander dan Baffa echt beoordelen.
-
Suarez was dikke schwalbe. Ronaldo was ook op zoek naar een penalty, big time. En moet dan als een man de gevolgen dragen en niet als een verwend jankjong aan de scheids zitten. Simpel.
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Suarez was dikke schwalbe. Ronaldo was ook op zoek naar een penalty, big time. En moet dan als een man de gevolgen dragen en niet als een verwend jankjong aan de scheids zitten. Simpel.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dit dus. Als hij niet om een pingel had gevraagd...Mr. Ajax schreef:brigade zuid schreef:Ik vond het absoluut geen schwalbe. Je kan toch ook gewoon een situatie hebben dat het geen penalty is maar ook geen schwalbe.
Waarom vraagt ie dan om een penalty?
@Wimpey : de TD bij Barca is de slechtste ooit. Dit is echt drama. Als Messi en Busquets geblesseerd raken is het niveau Liverpool.
IK GELOOF!!!!!!
Klopt.Lionel schreef:de TD bij Barca is de slechtste ooit. Dit is echt drama. Als Messi en Busquets geblesseerd raken is het niveau Liverpool.

Ben benieuwd hoe dat afloopt.

Baffa krijgt weer pakkie. Asensio raakte 'm aardig.
Jammer dat die gast niet voor Nederland heeft gekozen. Wat een speler.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
- AT Toto winner 15/16
Nu ook al weer 2-0, Barca wordt helemaal tureluurs gespeeld.
Poeh. Real dartelt er gewoon doorheen.
Uitgeblust Barcelona. Traag, laat, laks.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die worden met deze selectie 5e in de PL ofzo. De rot zit er al enkele jaren compleet in.zeux schreef:Poeh. Real dartelt er gewoon doorheen.
Zidane wint ook als trainer gewoon alles he. Kan wel wat meer dan sterren pleasen, want Madrid speelt heel erg goed voetbal.

Voor het eerst dat ik genoot van Real onder Zidane. De trainer van Barca is tactisch nog slechter dan Keizer trouwens.
IK GELOOF!!!!!!
Johan moest er ook zo nodig uitgezet worden in Barcelona he... Resultaat zien ze nu. Nauwelijks groot talent wat uit de jeugd doorstroomt en matige beleidsbepalers.
Dat komt doordat voorzitter Bartomeu stiekem eigenlijk een Madridista is. Hij maakt de club van binnen kapot. 
De grootste fout die ze gemaakt hebben is dat ze Thiago verpatst hebben en een stel hardlopers hebben binnengehaald op het middenveld. Van een middenveld van Xavi-Iniesta-Busquest naar Rakitic-Turan-Gomes in een paar jaar tijd.

De grootste fout die ze gemaakt hebben is dat ze Thiago verpatst hebben en een stel hardlopers hebben binnengehaald op het middenveld. Van een middenveld van Xavi-Iniesta-Busquest naar Rakitic-Turan-Gomes in een paar jaar tijd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Volgens mij stroomt er al bijna 10 jaar geen talent meer door uit die geweldige opleidingsclub. Gelet op het verschrikkelijk matige aankoopbeleid is de puf er dus nu wel uit. Eens zien of Messi het elftal op sleeptouw kan nemen of dat het een Argentinië II verhaal wordt.
Inderdaad, de laatste vaste klant die uit de opleiding komt is Busquets, en dat is ook alweer een jaar of wat geleden.Peter schreef:Volgens mij stroomt er al bijna 10 jaar geen talent meer door uit die geweldige opleidingsclub. Gelet op het verschrikkelijk matige aankoopbeleid is de puf er dus nu wel uit. Eens zien of Messi het elftal op sleeptouw kan nemen of dat het een Argentinië II verhaal wordt.
Was gisteren echt genant overigens, wanprestatie. Dat 'Riedewaldje' van Umtiti bij de 2-0...

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Treffend gevangen in een foto. De opbouw van Barcelona gisteren vs 7 jaar terug. Veel te grote afstanden. Van tiki-taka naar tiki-opdeneus...

Heb het al vaker gezegd. Barca is net zo een opleidingsclub als Feyenoord. Gewoon niet.Peter schreef:Volgens mij stroomt er al bijna 10 jaar geen talent meer door uit die geweldige opleidingsclub. Gelet op het verschrikkelijk matige aankoopbeleid is de puf er dus nu wel uit. Eens zien of Messi het elftal op sleeptouw kan nemen of dat het een Argentinië II verhaal wordt.
IK GELOOF!!!!!!
Euhm nee, verkeerde vergelijking. Ze zijn gewoon een ordinaire koopclub. Net zoals PSV dus.Lionel schreef:Heb het al vaker gezegd. Barca is net zo een opleidingsclub als Feyenoord. Gewoon niet.Peter schreef:Volgens mij stroomt er al bijna 10 jaar geen talent meer door uit die geweldige opleidingsclub. Gelet op het verschrikkelijk matige aankoopbeleid is de puf er dus nu wel uit. Eens zien of Messi het elftal op sleeptouw kan nemen of dat het een Argentinië II verhaal wordt.

Misschien kan die Pep toch wel wat. :-)beelzebub schreef:Treffend gevangen in een foto. De opbouw van Barcelona gisteren vs 7 jaar terug. Veel te grote afstanden. Van tiki-taka naar tiki-opdeneus...![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Re: Spanjea
Je zou zowaar gaan denken dat ze in Spanje fopduiken willen gaan aanpakken.
Nu Griezman met twee gele kaarten van het veld na onenigheid met de scheidsrechter over wel of geen schwalbe.
Girona hard onderweg naar eerste winst bij eerste wedstrijd in de Liga maar laten na een 2-0 voorsprong ondanks dat ze met 11 tegen 10 spelen Atlético tot 2-2 terug komen.
Nu Griezman met twee gele kaarten van het veld na onenigheid met de scheidsrechter over wel of geen schwalbe.
Girona hard onderweg naar eerste winst bij eerste wedstrijd in de Liga maar laten na een 2-0 voorsprong ondanks dat ze met 11 tegen 10 spelen Atlético tot 2-2 terug komen.
Hmmm, het 'witje' in de muziek was voor sommige spelers sein om de boel op te breken...
Wel prachtige muziek.
Wel prachtige muziek.
Barcelona wordt weer geholpen door de scheids..

Dit keer geen handje geholpen maar een voetje.