De belangrijkste spelers van JA trainden met de selectie, dus wat zegt het dat ze het goed deden bij JA?Ik neem aan dat Blind wordt bedoeld, maar die vergelijking vind ik mank gaan. Ik vond Blind ook mislukt als trainer van de A1, Keizer is niet mislukt als trainer van JA.
JA kon wekelijks een zeer getalenteerde ploeg op de been brengen. Wellicht niet zo vreemd dat er gewonnen werd van modale JL-teams.
O, ik geloof direct dat Keizer het niet zo hoog in de bol heeft als Blind, maar dat kan al snel. Overtuigd zijn van je kwaliteiten hoeft trouwens niet verkeerd te zijn, vooropgesteld dat je die kwaliteiten ook hebt.Blind solliciteerde zelf naar een functie in de Ajaxtop, waar Keizer eerlijk (en slim?) zei dat hij liever eerst een jaar als assistent bij het eerste zou zijn betrokken. Voor mij een duidelijk verschil qua persoon.

Dat gaat héél lang duren. De geloofwaardigheid van met name Bergkamp is in het geding, dus Keizer krijgt tot St. Juttemis de kans.1 1/2 maand onderweg, klopt maar wanneer wordt de knoop doorgehakt?