Davinson Sanchez
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Davinson Sanchez
Het hele probleem voor Ajax is dat ze aan het onderhandelen zijn, dan maakt het niet meer uit. Als ze hem hadden willen behouden had het enige geluid moeten zijn: not for sale. Nu gaat het alleen nog maar om de juiste prijs voor Ajax.
YNWA
-
De Telegraaf berichtte vannacht om 1 uur: "Davinson Sanchez (21) heeft persoonlijk overeenstemming bereikt met Tottenham Hotspur. De verdediger zal zijn handtekening onder een vijfjarig contract zetten, zodra Ajax en Spurs het eens zijn over de transfersom voor zijn tot 2021 lopende contract in Amsterdam."
- Ajaciedjuh
Verschil van €10M (€50M vraagprijs en €40M geboden), bron Telesport
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat doet Ajax dan over 4 jaar met nog 1 jaar te gaan? Later ze hem gewoon spelen totdat contract afloopt?Mr. Ajax schreef:Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Ben benieuwd hoe dit door een rechter zal worden beoordeelt.
Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.
Heeft er wellicht ook mee te maken met de manier waarop Sanchez zich opstelt. Ajax kan het niet maken, in tegenstelling tot clubs die hun ziel verkocht hebben aan een buitenlandse eigenaar, om een ontevreden speler op de bank te houden die een waarde vertegenwoordigd van minimaal 40 miljoen. Nu moet je gewoon het onderste uit de kan halen.InnerHarbour schreef:Het hele probleem voor Ajax is dat ze aan het onderhandelen zijn, dan maakt het niet meer uit. Als ze hem hadden willen behouden had het enige geluid moeten zijn: not for sale. Nu gaat het alleen nog maar om de juiste prijs voor Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
Davinson Sanchez
Als dat klopt, zal het wel uitmonden in 42,5 met een aantal extra incentives, zoals een percentage bij doorverkoop.Ajaciedjuh schreef:Verschil van €10M (€50M vraagprijs en €40M geboden), bron Telesport
Klotedeal. Concreet kwaliteitsverlies en met dat geld kunnen we toch geen zak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Sanchez rond met Spurs over vijfjarig contract? Arme Davinson. Hij had natuurlijk veel liever eenmaal vier miljoen getoucheerd dan vijfmaal.
Overigens zou hij zijn contract volgens mij ook kunnen afkopen. Ik lees over een uitspraak in België (het Dahmane arrest) waarbij een voetballer als afkoopsom het aantal maandlonen tot einde seizoen maal twee moest betalen (in het geval van Sanchez zouden dat dan 24 maandlonen zijn). Weet niet precies wat hij nu verdient bij Ajax en of hij dat überhaupt zou overwegen, maar just saying.Mr. Ajax schreef:Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.
Gaan spelers nou bepalen voor welke prijs ze weg mogen? Wat als Ajax 55 of 60 miljoen de juiste prijs vindt?
https://www.vi.nl/nieuws/dahmanearrest- ... fersysteem
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Geklets, Ajax het dat geld helemaal niet nodig en Sanchez is volgend jaar nog steeds een hoop geld waard. Ajax maakt een keuze om te verkopen maar niet omdat ze dat moeten.Lionel schreef:Heeft er wellicht ook mee te maken met de manier waarop Sanchez zich opstelt. Ajax kan het niet maken, in tegenstelling tot clubs die hun ziel verkocht hebben aan een buitenlandse eigenaar, om een ontevreden speler op de bank te houden die een waarde vertegenwoordigd van minimaal 40 miljoen. Nu moet je gewoon het onderste uit de kan halen.InnerHarbour schreef:Het hele probleem voor Ajax is dat ze aan het onderhandelen zijn, dan maakt het niet meer uit. Als ze hem hadden willen behouden had het enige geluid moeten zijn: not for sale. Nu gaat het alleen nog maar om de juiste prijs voor Ajax.
YNWA
Nee dan speelt hij dat jaar uit ( want ook dan bepaald Sanchez ), loopt gratis de deur uit en pakt effe een hele grote zak met tekengeld.AJAX heeft dan wel 4 jaar plezier van hem gehad en dat zou hoogstwaarschijnlijk ook de kans op prijs ( geld ) hebben vergroot.Maar leuk is het al lang niet meer.Heb je eindelijk een speler die ook echte meerwaarde heeft en AJAX sterker maakt is hij weg nog voordat zijn "leerproces" goed en wel aan de gang is.Iniesta schreef:Wat doet Ajax dan over 4 jaar met nog 1 jaar te gaan? Later ze hem gewoon spelen totdat contract afloopt?Mr. Ajax schreef:Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Maar ik wens hem veel succes toe, ik heb altijd mijn twijfels als je zo vroeg/jong de vervolg stap maakt , moet het allemaal nog zien.
Blij met de punten ...
Bij veel jongens denk ik precies hetzelfde, maar ik denk dat Sanchez die overstap prima zal verteren.999 schreef:
Maar ik wens hem veel succes toe, ik heb altijd mijn twijfels als je zo vroeg/jong de vervolg stap maakt , moet het allemaal nog zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ajax is contractueel niet verplicht om hem ten alle tijden per se te laten spelen. Ajax is contractueel verplicht om hem salaris te betalen, en dat doen ze en zullen ze blijven doen.Iniesta schreef:Wat doet Ajax dan over 4 jaar met nog 1 jaar te gaan? Later ze hem gewoon spelen totdat contract afloopt?Mr. Ajax schreef:Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op wo aug 16, 2017 9:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Haha, het wordt steeds lager daaro, terwijl het hier steeds hoger lijkt te gaan.InnerHarbour schreef:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Marc moet die deal wel in euro's afsluiten, want de Britse pond blijft maar dalen. 27 miljoen ponden 10 jaar geleden (1 pond was 1,50 euro) een mooie deal, maar nu niet meer. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
En bij veel jongens komt het ook uit Zeux, niet dat dat van mij moet maar toch.Heb Sanchez nog veel fouten zien maken, dat herstelt ie dan wel weer door zijn kracht/snelheid t.o.v. zijn tegenstander, maar de PL is wat dat betreft toch iets andere koek.zeux schreef:Bij veel jongens denk ik precies hetzelfde, maar ik denk dat Sanchez die overstap prima zal verteren.999 schreef:
Blij met de punten ...
Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
IK GELOOF!!!!!!
Dit inderdaad.Lionel schreef:Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
In het rampestampekrachtvoetbal van de PL moet Sanchez toch overeind kunnen blijven.
Net als al die anderen, b.v. Riedewald of de stamper aller tijden Dijks ?.Niet dus. Ik moet het nog allemaal zien, hoop van wel want dat is natuurlijk alleen maar goed voor AJAX.
Blij met de punten ...
Hmmm weet niet. Het spel gaat een stuk sneller. Foutjes worden eerder afgestraft. We shall see.zeux schreef:Dit inderdaad.Lionel schreef:Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.
In het rampestampekrachtvoetbal van de PL moet Sanchez toch overeind kunnen blijven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt wel of ik in de Engelse media steeds lagere bedragen hoor dan hier in de Nederlandse media.
- InnerHarbour
Nou moet jij niet gaan happen op dat soort opmerkingen, dat is niet hun bedoeling hoor.Sandro_Calaaabro schreef:Hmmm weet niet. Het spel gaat een stuk sneller. Foutjes worden eerder afgestraft. We shall see.zeux schreef:Dit inderdaad.Lionel schreef:Daar wordt voetballend ook minder verwacht dus is het verdedigen ook makkelijker.

YNWA
- Jinne
- Site Admin
Met Propper zaten de Engelsen ook veel lager dan de echte prijs.brigade zuid schreef:Het lijkt wel of ik in de Engelse media steeds lagere bedragen hoor dan hier in de Nederlandse media.
Spurs moet gewoon dokken als ze sanchez willen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Of edsv zat veel hoger. Die liegen steevast over bedragen, in hun voordeel.Jinne schreef:Met Propper zaten de Engelsen ook veel lager dan de echte prijs.brigade zuid schreef:Het lijkt wel of ik in de Engelse media steeds lagere bedragen hoor dan hier in de Nederlandse media.
- Giacomo Puccini
Dat die bedragen zo uiteenlopen, is denk ik ook een kwestie van manipulatie via de pers. Nederlandse kranten hebben Nederlandse bronnen en Engelse kranten hebben Engelse bronnen. Bronnen die verbonden zijn aan betreffende clubs, hebben belangen. De verkopende club heeft belang bij het in de wereld helpen van zo hoog mogelijke bedragen, die dienen als een indicatie voor wat de waarde van de speler zou moeten zijn. Andere eventueel geïnteresseerde clubs moeten een hoog bod doen, om nog een kans te maken, en dat drijft de prijs weer verder op. De kopende club slingert veel lagere bedragen de wereld in, om de marktprijs te drukken. Doorzichtig allemaal.
Ajax!