Davinson Sanchez
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Davinson Sanchez
Ik lees dat hij binnen trainde vanwege problemen met de knie
I think I lost my fucking headache
Zoals Virgil van Dijk een virus heeft.LucaS schreef:Ik lees dat hij binnen trainde vanwege problemen met de knie

- InnerHarbour
Hoe je het ook went of keert een contract is niks meer waard dus voortaan hogere clausules in al die contracten kunnen alleen voor die prijs weg
En als club sta je met een manco voorbereiding das Ajax 
En die transferperiode verkleinen na de eerste competitie wedstrijden stoppen

Wat ik me altijd afvraag als ik een post van je lees: is de naam 'toppie' cynisch bedoeld?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Het is betaald voetbal, het is een beroep waarin je in tien jaar tijd meer dan genoeg kunt verdienen om je hele familie te onderhouden, als je er goed genoeg in bent. Sanchez krijgt nu de kans om een mooie toekomst voor zijn naasten te creëren, dus doet hij dat. Volgende week kruisband gescheurd, nauwelijks gevoetbald en hij kan in Engeland 20% meer verdienen dan bij Ajax, nu een veelvoud ervan, denk ik.Toppie schreef:Hoe je het ook went of keert een contract is niks meer waard dus voortaan hogere clausules in al die contracten kunnen alleen voor die prijs wegEn als club sta je met een manco voorbereiding das Ajax
Transferperiode verkleinen, ik zie eerder twaalf maanden per jaar transfers als UEFA-idee, want stel dat Arsenal ineens vijf punten voor staat, dan kunnen MC, Chelsea en MU nog snel voor € 300 miljoen inkopen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Eigenlijk hoop ik dat Ajax Sanchez aan zijn contract houdt. Ik zou het vreselijk vinden als dergelijk gedrag wordt beloond. En TH lijkt dat ook nog eens geen enkel punt te vinden
Gedrag dat hij de toekomst van zn familie eb nakomelingen kan veilig stellen?
Dat lezen we wel vaker ja. Bij Ajax spelen je hele carriere en hij is ook multi-miljonair.
And be that as it may, hij heeft een contract getekend.
Ja en als het contract nog 1 jaar duurt wordt ie voor het blok gezet, bijtekenen of je speelt niet.
Contracten in het voetbal zijn slechts bedoeld om de effecten van Bosman arrest op te vangen en Mn ter bescherming van de clubs.
Als Sanchez volgende week zn knie onherstelbaar beschadigd krijgt ie een heel leuk Ajax salaris doorbetaald maar uiteraard niet in verhouding tot wat ie garant kan stellen.
Contracten in het voetbal zijn slechts bedoeld om de effecten van Bosman arrest op te vangen en Mn ter bescherming van de clubs.
Als Sanchez volgende week zn knie onherstelbaar beschadigd krijgt ie een heel leuk Ajax salaris doorbetaald maar uiteraard niet in verhouding tot wat ie garant kan stellen.
-
Niet als hij zwaar geblesseerd raakt.LucaS schreef:Dat lezen we wel vaker ja. Bij Ajax spelen je hele carriere en hij is ook multi-miljonair.
Spelen bij Ajax levert toch echt veel minder op dan in de PL spelen, of denk je dat Riedewald erop is achteruitgegaan; volgens mij wordt in de Championship al beter betaald dan bij Ajax.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
5 jaar met zijn Ajaxsalaris en hij en zijn familie in Colombia werken nooit meer. Maar goed ik begrijp dat het normaal is om voor 5 jaar een contract te tekenen en na 1 jaar werk te weigeren omdat je weg wil.
Voor wie is die 5 jaar nu vooral vastgezet? Voor de speler of Mn voor Ajax om zo de transfersom te garanderen?
Voor allebei de partijen. Zo komt een overeenkomst tot stand.
Het is een hardnekkig misverstand dat voetballers geen langdurige contracten willen. Dat willen ze juist wel. Hoe langer, hoe meer geld, hoe beter.
Het is een hardnekkig misverstand dat voetballers geen langdurige contracten willen. Dat willen ze juist wel. Hoe langer, hoe meer geld, hoe beter.
Of hij nou een contract voor 3 of 5 jaar heeft getekend, doet er voor mij niet toe. Die lange contracten zijn er ook in het belang van de club.
Als hij compleet tegengevallen zou zijn dan mag je ook niet van Ajax verwachten dat ze hem vijf jaar in dienst houden zonder hem te willen verkopen.
Hij wil persé weg, geef hem dan die ruimte. Helaas, er zijn aantrekkelijkere werkgevers dan Ajax.
Ik baal wel elke keer bij dit soort dingen. Zou hem zo graag willen behouden.
Als hij compleet tegengevallen zou zijn dan mag je ook niet van Ajax verwachten dat ze hem vijf jaar in dienst houden zonder hem te willen verkopen.
Hij wil persé weg, geef hem dan die ruimte. Helaas, er zijn aantrekkelijkere werkgevers dan Ajax.
Ik baal wel elke keer bij dit soort dingen. Zou hem zo graag willen behouden.
Als hij in die 5 jaar niet weg wil, dan kan Ajax ook niet van hem af (zonder zijn contract af te kopen tegen een prijs waar HIJ mee akkoord gaat)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Precies.Khraa schreef:Als hij in die 5 jaar niet weg wil, dan kan Ajax ook niet van hem af (zonder zijn contract af te kopen tegen een prijs waar HIJ mee akkoord gaat)

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Davinson Sanchez
Nee, dan plaatsen ze hem op de tribune, de zogenaamde werkweigering mag afgestreept worden tegen dit gedrag van de clubs
Zelfs een trouwe kracht als serero kon het doen met een dergelijke behandeling
Zelfs een trouwe kracht als serero kon het doen met een dergelijke behandeling
Andersom moet Ajax akkoord zijn met de transferprijsKhraa schreef:Als hij in die 5 jaar niet weg wil, dan kan Ajax ook niet van hem af (zonder zijn contract af te kopen tegen een prijs waar HIJ mee akkoord gaat)
als voorwaarde voor hem om te mogen transfereren.
Als Ajax 20 mln geboden zou krijgen en ze weigeren dan moet Sanchez zich er in mijn ogen overheen zetten en zich vermannen. Maar bij 40 mln zo'n beetje zou ik zijn frustratie heel goed begrijpen.
Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Ben benieuwd hoe dit door een rechter zal worden beoordeelt.
- InnerHarbour
Iniesta schreef:Ja dat is een bedrag waar je er als speler vanuit mag gaan dat de club medewerking verleent.
Hoezo? Had ie maar een clausule in zijn contact moeten laten opnemen. Die jongen heeft nog geen jaar geleden een contract voor vijf jaar getekend, met zijn volle verstand.
Gaan spelers nou bepalen voor welke prijs ze weg mogen? Wat als Ajax 55 of 60 miljoen de juiste prijs vindt?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -