Spanje
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Spanje
Die Catalaanse selling-club heeft hun grootste naaier zien vertrekken dus dat moet door andere gecompenseerd worden, dat is logisch. Mooie uitslag met weer een goal van het fenomeen die er natuurlijk volkomen ten onrechte uitgestuurd wordt. Maar ja de bond moet wat om de boel nog een beetje spannend te houden.brigade zuid schreef:Suarez weer eens met een fopduik
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma aug 14, 2017 8:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Hoezo volkomen onterecht? Lees je alleen de kranten of kijk je ook eens een wedstrijd?
Selectie van Madrid mijlenver voor op Barca. En dan gaan ze Paulinho halen. Als je denkt dat het bij Ajax niet erger kan.
Selectie van Madrid mijlenver voor op Barca. En dan gaan ze Paulinho halen. Als je denkt dat het bij Ajax niet erger kan.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Die tweede gele kaart was echt volkomen onterecht hoor, het was geen penalty maar ook geen schwalbe.
Wat een maf, die ref. Suarez met fopduik: penalty. CR7 met een 50/50: geel.
Die duw was dom.

Die duw was dom.
- InnerHarbour
brigade zuid schreef:Die tweede gele kaart was echt volkomen onterecht hoor, het was geen penalty maar ook geen schwalbe.

Symbolisch
YNWA
Maar Swiebertje Messi is echt beter, hoor. 

Barcelona in jaren niet zo slecht zien spelen als gisteren. Die zijn even op. En Messi helemaal hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Barcelona heeft ook een dramatisch transferbeleid. Halen de afgelopen jaren ook alleen maar prutsers op. Die jongen die gisteren als linksbuiten acteerde. Dat kan toch helemaal niet op dat niveau?
Barcelona moet ZSM Erikssen en Vertonghen ophalen bij Tottenham. Sanchez bij Ajax en Hazard bij Chelsea.
Barcelona moet ZSM Erikssen en Vertonghen ophalen bij Tottenham. Sanchez bij Ajax en Hazard bij Chelsea.
- InnerHarbour
Alexander schreef:Barcelona moet ZSM Erikssen en Vertonghen ophalen bij Tottenham. Sanchez bij Ajax en Hazard bij Chelsea.

YNWA
Het gaat prima met Baffa, niks aan doen. Ik lees dat ze Paulinho gaan halen: die hebben de Spurs lachend naar de Chinezen laten gaan.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Messi fanboys en de media roepen altijd dat "Messi zoveel beter is", maar gelet op zijn prestaties van de afgelopen 2-3 jaar moet je toch echt concluderen dat hij het niet (meer?) heeft. Het geniale is er al tijden af en tegen topploegen kan hij zijn ploeg niet meer bij de hand nemen. Hij was natuurlijk ook deels zo geniaal door de mensen om hem heen. Mensen als Iniesta en Xavi maken het zo'n jongen ook wat makkelijker. Nu heb je dat toch minder met al die 'middelmaat' om hem heen. Nu weer Paulinho? Vergelijk dat eens met de Xavi van weleer. 

- InnerHarbour
Tis zelfs al rond.wimpey schreef:Het gaat prima met Baffa, niks aan doen. Ik lees dat ze Paulinho gaan halen: die hebben de Spurs lachend naar de Chinezen laten gaan.
BREAKING NEWS
Barcelona have confirmed the signing of Paulinho for 40m euros from Guangzhou Evergrande.
The former Tottenham midfielder has a buyout clause of 120m euros and will undergo his medical and be presented as a Barca player on Thursday.
YNWA
-
De zoveelste matige aanwinst. Real streeft ze op alle vlakken voorbij.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Peter schreef:De Messi fanboys en de media roepen altijd dat "Messi zoveel beter is", maar gelet op zijn prestaties van de afgelopen 2-3 jaar moet je toch echt concluderen dat hij het niet (meer?) heeft. Het geniale is er al tijden af en tegen topploegen kan hij zijn ploeg niet meer bij de hand nemen.
Als je het verschil ziet tussen hoe CR7 met zijn lichaam bezig is en Messi, dan kan het niemand verbazen dat Messi's periode aan de top uiteindelijk een stuk korter zal zijn geweest.
Ongelooflijk toch?wimpey schreef:Het gaat prima met Baffa, niks aan doen. Ik lees dat ze Paulinho gaan halen: die hebben de Spurs lachend naar de Chinezen laten gaan.
IK GELOOF!!!!!!
Net een stukje in de Israelische media gelezen dat er veel meer dan puur sportieve afwegingen achter deze transfer zitten. Barthomeu is partner en CEO bij ADELTE Group die de laatste tijd heel actief is in China. Dat bedrijf gaat samenwerken met Evergrande, maar krijgt daarbij concurrentie van ACS Group (eigendom van...Florentino Perez). 40 miljoen euri's voor Paulinho moeten Barthomeu dus helpen om Perez af te troeven bij een bepaalde project waar ze mee bezig zijn (Ocean Flower Island o.i.d.). Voor wat het waard is...
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op ma aug 14, 2017 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Terecht. Het was misschien geen mega fopduik maar hij vraagt wel om een pingel. Terechte kaart dan toch?
5 wedstrijden is prima. Van de scheidsrechter blijf je af. Ik las ergens iets over 12 wedstrijden maar dat is overdreven.
5 wedstrijden is prima. Van de scheidsrechter blijf je af. Ik las ergens iets over 12 wedstrijden maar dat is overdreven.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Echt jij hebt zo'n bord voor je kop, onbeschrijfelijk.Lionel schreef:Terecht. Het was misschien geen mega fopduik maar hij vraagt wel om een pingel. Terechte kaart dan toch?
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vond het absoluut geen schwalbe. Je kan toch ook gewoon een situatie hebben dat het geen penalty is maar ook geen schwalbe.
IK GELOOF!!!!!!
brigade zuid schreef:Ik vond het absoluut geen schwalbe. Je kan toch ook gewoon een situatie hebben dat het geen penalty is maar ook geen schwalbe.
Waarom vraagt ie dan om een penalty?