Dat zou wel in elke competitie mogen worden ingevoerd.InnerHarbour schreef:Als hij naar een betere, zwaardere en mooiere competitie had willen overstappen had hij naar de EPL moeten komen, City had mij wel wat voor hem geleken die hebben al een hoog duikers gehalte ofschoon het wel erg lastig voor hem zou zijn geworden, vanaf dit seizoen krijg je 2 wedstrijden schorsing voor een dive, dus om na elke wedstrijd die je speelt automatisch geschorst te zijn lijkt mij ook niet ideaal.
Spanje
Moderator: mods
-
Re: Spanje
Mooi dat clubs als FC Barcelona het nu ook afleggen tegen de poenerigheid. Hopelijk wordt Real Madrid volgend jaar leeggekocht door Manchester City.
Het zou nog mooier zijn als op termijn clubs uit Qatar de grote Europese competities, bijvoorbeeld de Premier League, gaan leegkopen. Dan barst waarschijnlijk de bom en gaat er wellicht eens wat gebeuren.
Het zou nog mooier zijn als op termijn clubs uit Qatar de grote Europese competities, bijvoorbeeld de Premier League, gaan leegkopen. Dan barst waarschijnlijk de bom en gaat er wellicht eens wat gebeuren.
-
Of ze kopen de hele PL op en verplaatsen die als franchise naar een ander land; Qatar zelf of China bijvoorbeeld.
Neymar is top 3 hé. Geef hem een vrije rol en hij is zelfs nog beter. Snap de aankoop wel. Neymar moet ook het WK gaan promoten. En PSG is toch een boegbeeld kwijt sinds het vertrek van Zlatan. Al waren ze daar niet perse slechter van geworden.zeux schreef:Het gaat ook helemaal niet meer over prestaties. Vorig jaar voor Barcelona: 45 wedstrijden, 20 goals (4 in CL in 9 wedstrijden). Jaar daarvoor 49 wedstrijden, 31 goals (3 in CL in 9 wedstrijden).
Aardige cijfers, prima aanvaller om er bij te hebben, maar om daar nou in totaal ruim een half miljard euro over vijf jaar voor te betalen... Zijn beste jaar was 14/15: 51/39 (10 CL).
Beter zal hij niet worden de komende jaren. Dit wordt zijn laatste contract en hij hoeft eigenlijk niets meer te presteren. Vraag me af of hij PSG de CL gaat leveren (mocht dat de ambitie zijn). Of zouden ze nou echt zoveel shirtjes gaan verkopen, dat ze er marketing-wise iets uit gaan slepen? Ik zie eigenlijk geen enkele incentive die het bedrag rechtvaardigt, los van 'gewoon omdat het kan en we zin hadden om wat rond te klooien in de spelersmarkt'.
Een 'albatros contract' noemen ze dit in de MLB.
Bij Barca moeten ze niet zo janken. Coutinho en Verratti halen van dat geld.
IK GELOOF!!!!!!
Ik denk niet dat dat zal gebeuren, maar het zou me niets verbazen als er in de toekomst een aantal rondes van de PL op vreemde bodem zal worden gespeeld.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Of ze kopen de hele PL op en verplaatsen die als franchise naar een ander land; Qatar zelf of China bijvoorbeeld.
Van dat geld kan Barcelona Mbappe ophalen voor 180 miljoen bij Monaco en op hun beurt komt Monaco voor 60 miljoen shoppen bij ons voor Dolberg. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Lionel schreef: Neymar is top 3 hé. Geef hem een vrije rol en hij is zelfs nog beter. Snap de aankoop wel. Neymar moet ook het WK gaan promoten.
Oh ja, de ambassadeursrol is 300 miljoen waard...
Zijn voetbalkwaliteiten 'slechts' 200 of zo.
Top 3? Tja. Laat het maar zien. Straks is het MSC, zou Countinho er dan ook niet - in de context van een ploeg als Barcelona en een competitie als de Spaanse - twintig per veertig wedstrijden in gaan schoppen?
Ik beweer niet dat het een slechte speler is. Ik vraag mij af of zijn voetbalkwaliteiten nu zò uitzonderlijk zijn dat ze de investering van een half miljard waard zijn.
De enige speler die min of meer in zijn eentje een club kampioen maakt - en in die categorie moet je dan echt gaan denken - is Ronaldo en was Messi.
Dus nog los van überhaupt absurde bedrag, lijkt het mij ook nog naar de verkeerde speler te gaan.
Hij mag het bij PSG gaan laten zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Lionel schreef:
Bij Barca moeten ze niet zo janken. Coutinho en Verratti halen van dat geld.

YNWA
-
Juist, dat gevoel heb ik ook bij deze transfer. Lekker voor ze.Jöhnk schreef:Mooi dat clubs als FC Barcelona het nu ook afleggen tegen de poenerigheid. Hopelijk wordt Real Madrid volgend jaar leeggekocht door Manchester City.
Helemaal mee eens. Goede speler, maar niet de man die ze de CL gaat bezorgen. Geen niveau Messi, Ronaldo.zeux schreef:Lionel schreef: Neymar is top 3 hé. Geef hem een vrije rol en hij is zelfs nog beter. Snap de aankoop wel. Neymar moet ook het WK gaan promoten.
Oh ja, de ambassadeursrol is 300 miljoen waard...
Zijn voetbalkwaliteiten 'slechts' 200 of zo.
Top 3? Tja. Laat het maar zien. Straks is het MSC, zou Countinho er dan ook niet - in de context van een ploeg als Barcelona en een competitie als de Spaanse - twintig per veertig wedstrijden in gaan schoppen?
Ik beweer niet dat het een slechte speler is. Ik vraag mij af of zijn voetbalkwaliteiten nu zò uitzonderlijk zijn dat ze de investering van een half miljard waard zijn.
De enige speler die min of meer in zijn eentje een club kampioen maakt - en in die categorie moet je dan echt gaan denken - is Ronaldo en was Messi.
Dus nog los van überhaupt absurde bedrag, lijkt het mij ook nog naar de verkeerde speler te gaan.
Hij mag het bij PSG gaan laten zien.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
En dan?beelzebub schreef:Van dat geld kan Barcelona Mbappe ophalen voor 180 miljoen bij Monaco en op hun beurt komt Monaco voor 60 miljoen shoppen bij ons voor Dolberg.

-
Hebben wij Sierhuis!
- Jinne
- Site Admin
Als ze Neymar als ambassadeur voor 2022 willen gebruiken verwacht je eigenlijk wel dat ze dan ook 2022 M aftikken ipv 222 nu. Het is nu wachten op het moment dat ze wat Brazilianen gaan kopen voor het nationale team van Qatar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Liga Spanje weigert cheque Neymar
------------------------------------------------------------------
LFP,de organisator van de Spaanse
voetbalcompetitie,heeft de cheque van
222 miljoen euro voor het vertrek van
Neymar bij FC Barcelona geweigerd.De
Braziliaan (25) wil zich uitkopen en
naar Paris Saint-Germain overstappen.
Volgens de reglementen moet Neymar de
afkoopsom zelf betalen.Het bedrag is
echter afkomstig van Qatar Investment
Authority,de eigenaar van PSG,en maakt
deel uit van de 300 miljoen euro die
dat bedrijf aan Neymar betaalt voor
zijn toekomstige werk als ambassadeur
van het WK van 2022 in Qatar.
De profliga vindt het hele verhaal te
vaag.Het is onduidelijk of de transfer
van Neymar nu nog doorgaat.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ook dit jaar heeft Real weer een aardig ploegje ze moeten alleen De Gea kopen om die ballenvanger die er nu instaat te vervangen.
YNWA
Welnee joh, PSG heeft nog een klein zakje geld gevonden van 155 mln om ook Mbappé te kopen...beelzebub schreef:Van dat geld kan Barcelona Mbappe ophalen voor 180 miljoen bij Monaco en op hun beurt komt Monaco voor 60 miljoen shoppen bij ons voor Dolberg.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hier maar. Rafael Marquez lijkt niet helemaal zuiver op de graat te zijn...
http://www.nu.nl/voetbal/4874636/mexica ... artel.html
http://www.nu.nl/voetbal/4874636/mexica ... artel.html
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
En de zoveelste Barcelona crimineel, deze maal weer eens wat anders dan belastingontduiking.
YNWA
Rishi en de niet gegeven kaarten in het nadeel van Baffa show gaat een nieuw seizoen in.
-
- AT Toto winner 15/16
Suarez weer eens met een fopduik
-
- AT Toto winner 15/16
Haha Ronaldo! Wat een goal
-
- AT Toto winner 15/16
Die scheids is helemaal van het padje.