Davinson Sanchez
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Davinson Sanchez
Goh Sansez niet de wedstrijdselectie, hoe lang roep ik al dat Ajax blij mag zijn als hij nog een jaatrtje blijft.. 

YNWA
Lol.. :)999 schreef:AJAX wijst bod af ...
Ben je een beetje zenuwachtig jongen ?Javiskamp schreef:Lol.. :)999 schreef:AJAX wijst bod af ...
Blij met de punten ...
Nee hoor... valt reuze mee...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jammer voor Sanchez ... je werk doen.. gewoon nogmaals opstellen als Liverpool.. bevalt het je niet, dan lekker voetballen in de jupiler league...Ajax bepaald en niet Sanchez
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad psv is teveel verzwakt.. F lacht zich rot..Javiskamp schreef:Precies... voor Feyenoord niks om jaloers op te zijn... die vinden het allemaal wel best... geld bij Ajax op de bank... zij op de Coolsingelbrigade zuid schreef:Ja Veltman.Yopii schreef:Doe je niets aan.
'Hij is met zijn gedachten al bij een transfer...
Volgende.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

En dan 40 miljoen mislopen...mattie schreef:Jammer voor Sanchez ... je werk doen.. gewoon nogmaals opstellen als Liverpool.. bevalt het je niet, dan lekker voetballen in de jupiler league...Ajax bepaald en niet Sanchez
Gewoon... DOEN
- Cluijffert
Natuurlijk zijn Zuidamerikanen en Afrikanen wellicht nog meer dan Europeanen broodvoetballers, dus als een topclub zich meldt ben je kansloos. Maar als je ziet hoe weinig ambitie Ajax toont, hoe een lichtgewicht coach wordt aangesteld, en hoe makkelijker CL voetbal wordt verspeeld... iedere speler met ambitie trekt dan toch zijn conclusies?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 15/16
Tja wat moeten jongens als Onana en Dolberg van de huidige selectie vinden, ook naar hen toe ben je het moreel verplicht om je elftal te versterken.
Huh? Die kunnen toch ook nog verpatst worden voor 1 september? Ik zie het probleem niet.brigade zuid schreef:Tja wat moeten jongens als Onana en Dolberg van de huidige selectie vinden, ook naar hen toe ben je het moreel verplicht om je elftal te versterken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
De site van de Telegraaf:
Keizer hield Davinson Sánchez buiten de selectie. "Davinson heeft te veel aan zijn hoofd'', doelde de coach op de belangstelling die Tottenham Hotspur voor de verdediger heeft. "Hij vond zichzelf niet gemotiveerd genoeg. Van mij hoeft hij niet weg. Er moeten een aantal dingen worden uitgesproken en ik hoop dat hij er dan weer bij is.''
Keizer hield Davinson Sánchez buiten de selectie. "Davinson heeft te veel aan zijn hoofd'', doelde de coach op de belangstelling die Tottenham Hotspur voor de verdediger heeft. "Hij vond zichzelf niet gemotiveerd genoeg. Van mij hoeft hij niet weg. Er moeten een aantal dingen worden uitgesproken en ik hoop dat hij er dan weer bij is.''
-
Er moeten wat dingen worden uitgesproken? Dan gaat het niet om de transfer naar TH, want dat is en kwestie van onderhandelen en daar heeft Keizer niets mee te maken. Geeft De T. aan over welke "dingen' het gaat, anders krijg je alleen maar speculeren.Er moeten een aantal dingen worden uitgesproken en ik hoop dat hij er dan weer bij is
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Zou dom van hem zijn. Slecht voor zijn reputatie.
Maar ach, de tabloids...
Maar ach, de tabloids...

Het is wel de nieuwste mode onder voetballers 

Laatst gewijzigd door LucaS op zo aug 13, 2017 1:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
-
Volgens mij is het gelul.
-
Volgens Valentijn Driesen wil Ajax meer dan 40 miljoen en ze schermen tegenover Spurs dat er meerdere kapers op de kust zijn. Maar dat Sanchez onhoudbaar is lijkt inmiddels wel duidelijk....
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Zou het wat zijn om Vincent Janssen in de deal te betrekken? Bijv 40 miljioen + Vincent Janssen.
Nee, dat is niets.
Inderdaad, is niks. Ajax heeft 2 prima centrumspitsen. Probleem zit op de vleugels.
- Ajaciedjuh
Via Sky komt nu naar buiten dat Ajax heeft aangegeven dat Sánchez niet te koop is..... onderhandelingstechniek of ....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is toch geen nieuws, las ik gisteren ook al.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
En dat Sanchez bij de hersteltraining was. Zoals we eigenlijk al wisten, bericht dat hij in staking is is nonsens
I think I lost my fucking headache
-
Was hij in staking? Moest Keizer daar met hem over praten? Staat niet op AS en op AT heb ik het ook niet gelezen.LucaS schreef:En dat Sanchez bij de hersteltraining was. Zoals we eigenlijk al wisten, bericht dat hij in staking is is nonsens
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".