Heracles Almelo - Ajax 12-8-2017
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Heracles Almelo - Ajax 12-8-2017
Je moet dik winnen en dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Ook ik ben zwaar teleurgesteld, maar de wedstrijd had ruim gewonnen moeten worden gezien de verhoudingen op het veld en kansrn
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
- AT Toto winner 15/16
Die Keizer lijkt me een kloon van Danny Blind.
- Cluijffert
En toch waren er hier genoeg mensen die de keuze voor Keizer rechtvaardigden...
ach ja... het technisch hart... wat blijkt dat toch weer een meesterlijk idee van de Maestro himself.
ach ja... het technisch hart... wat blijkt dat toch weer een meesterlijk idee van de Maestro himself.

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ik hoor hem nu op de radio...
Bij NEK hoef ik hem niet te zien i.i.g.
Kweet niet of hij nou snapt wat er gebeurd is
Bij NEK hoef ik hem niet te zien i.i.g.
Kweet niet of hij nou snapt wat er gebeurd is
Maar dat gebeurt dus niet, integendeel tegen fucking Heracles wat notabene ook nog eens flink gemankeerd was en zijn beste aanvaller mist ga je gewoon heel SIMPEL ten onder.Kon jij enig lijn ontdekken in het spel van AJAX ?.Veel gebrei, veel onsamenhangend aktie die stranden.Bij elke aanval van Heracles hield je je hart vast.De kansen beperkte zich grotendeels door schoten.Maar droom maar lekker door dit zooitje gaat echt niet meedoen om het kampioenschap, geloof er niks van ...Ajaciedjuh schreef:Je moet dik winnen en dit mag natuurlijk nooit gebeuren. Ook ik ben zwaar teleurgesteld, maar de wedstrijd had ruim gewonnen moeten worden gezien de verhoudingen op het veld en kansrn
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Geweldige ploeg hoor dat AjaxWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat een zieke shit zeg.

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Veltman schijnt voor de wedstrijd al tegen Overmars gezegd te hebben dat er versterkingen mpeten komen. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wel apart dat een speler zich uitlaat over de kwaliteit van de selectie. Zie je niet vaak gebeuren toch?
Ik vind het ook wel weer bijzonder dat Neres nu geen minuten mocht maken en Cerny wel. Younes en Kluivert gaven overigens weer niet thuis. Kluivert is veel te wisselvallig en Younes moet je nog zien te verkopen. Daar word iedereen blij van.
Ik vind het ook wel weer bijzonder dat Neres nu geen minuten mocht maken en Cerny wel. Younes en Kluivert gaven overigens weer niet thuis. Kluivert is veel te wisselvallig en Younes moet je nog zien te verkopen. Daar word iedereen blij van.
Rosenberg next! Goed moment om je selectie op orde te hebben mid-augustus...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Treffende vergelijking. Dat is ook al zo'n chaoot.brigade zuid schreef:Die Keizer lijkt me een kloon van Danny Blind.
Aanvallers lopen vooruit, verdedigers lopen achteruit. Resultaat: een gapend gat op het middenveld. Niet alleen na de 1-1 trouwens.
En dan mogen ze a.s donderdag weer hun kunstjes vertonen ..De klasbakken ..
Blij met de punten ...
Tja, je mag het niet zeggen, maar als je bijna de complete voorbereiding besteedt aan collectieve rouw, dan moet je er niet van staan te kijken als de prestaties tegenvallen. Volgens Keizer was de lach weer terug. Dat is dan van korte duur geweest. Juist in zulke situaties zie je of een trainer een groep kan managen of niet.
Ajax heeft ook zonder Sanchez veel betere spelers dan Heracles, is bovendien in het voordeel op kunstgras. Deze wedstrijd had het dus nooit mogen verliezen.
Ajax heeft ook zonder Sanchez veel betere spelers dan Heracles, is bovendien in het voordeel op kunstgras. Deze wedstrijd had het dus nooit mogen verliezen.
Kan ik de nummers 1 en 3 uit mijn eindstandvoorspelling nog omdraaien?
God, we hebben nu een trainer in huis die er tactisch nog een grotere bende van maakt dan Danny Blind. Wat een ellende dit zeg.
Het wordt niks met Ajax. Zit niet goed in de top, en dat vertaald zich door. Er zit een trainer die er alleen zit omdat hij een vriendje van de leiding is. Je laat Tete en Riedewald gaan, en zit nu weer opgescheept met Dijks en Veltman.
Iedereen was slecht vandaag. Maar wat deed Younes?
Het wordt niks met Ajax. Zit niet goed in de top, en dat vertaald zich door. Er zit een trainer die er alleen zit omdat hij een vriendje van de leiding is. Je laat Tete en Riedewald gaan, en zit nu weer opgescheept met Dijks en Veltman.
Iedereen was slecht vandaag. Maar wat deed Younes?
- Giacomo Puccini
Bosz weg
Traore weg
Tete weg
Klaassen weg
Sanchez weg
Daar stond vandaag tegenover:
Keizer erbij
Dijks erbij
Huntelaar erbij
De 3 beste spelers weg, zwakkere spelers ervoor terug. Tja, wat verwacht je dan?
Neres op de bank en Veltman aanvoerder. Keizer maakt op mij een zwakke eerste indruk, maar dat kan gezien zijn CV geen verrassing zijn.
Traore weg
Tete weg
Klaassen weg
Sanchez weg
Daar stond vandaag tegenover:
Keizer erbij
Dijks erbij
Huntelaar erbij
De 3 beste spelers weg, zwakkere spelers ervoor terug. Tja, wat verwacht je dan?

Neres op de bank en Veltman aanvoerder. Keizer maakt op mij een zwakke eerste indruk, maar dat kan gezien zijn CV geen verrassing zijn.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op za aug 12, 2017 11:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!
-
Winter (geflopt bij nota bene Toronto FC) ernaast. Toppertjes hoor
Whitey on the moon.
De slogan van van vandaag liever 150 miljoen dan Ajax kampioen 

Niets gemist zo te zien. Fucking losers in het TH. Van finalist in de Europacup, naar het volledig verneuken van je eigen club.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Die straalt toch niks uit. Ongelooflijk.GangstaRiB schreef:Winter (geflopt bij nota bene Toronto FC) ernaast. Toppertjes hoor
IK GELOOF!!!!!!
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Toppie schreef:De slogan van van vandaag liever 150 miljoen dan Ajax kampioen
Kwam deze tegen...

Bright Side: dit idiote experiment is snel ten einde. Tegen Nice bleek al dat die Keizer een chaoot is. Telstar is zijn niveau.
Kan ik mijn spaarcentjes trouwens bij de Ajax Bank aanleggen?

Nou, doe maar bij mij bank(rekening)wimpey schreef:Bright Side: dit idiote experiment is snel ten einde. Tegen Nice bleek al dat die Keizer een chaoot is. Telstar is zijn niveau.

Blij met de punten ...
-
Deze club heeft baat bij sterke persoonlijkheden als trainer. Het Ajax-kliekje in het management kijkt alleen maar naar zichzelf. Dat had Bosz denk ik snel in de gaten. Nu met Keizer heb je iemand die voornamelijk zal meestemmen met het TH. We zitten dus weer op nivo Wouters. Het neerzetten van Winter is wat mij betreft het bewijs van een falend beleid. Keizer heeft alle hulp van de wereld nodig en daar wordt zo'n slapjanus bijgezet.
Whitey on the moon.
-
Kost je wel 1 seizoen, en grote kans dat het niet bij het vertrek van Sanchez blijft.wimpey schreef:Bright Side: dit idiote experiment is snel ten einde. Tegen Nice bleek al dat die Keizer een chaoot is. Telstar is zijn niveau.
Wat is het toch ontzettend zonde dat Bosz weg is!
Na Keizer komt waarschijnlijk weer een andere Ajax-mattie zonder enige ervaring.wimpey schreef:Bright Side: dit idiote experiment is snel ten einde. Tegen Nice bleek al dat die Keizer een chaoot is. Telstar is zijn niveau.
Vinden jij en Yopi nog steeds dat Cruijff een prima organisatiemodel heeft doorgevoerd trouwens?