Davinson Sanchez
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Davinson Sanchez
Dat is de levensader van Ajax en de filosofie. Dus logisch dat dat 1 vd doelstellingen is voor zijn bonus, evenals kampioenschap.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
vandaar ook dat een groot deel van de bonus gerelateerd is aan landskampioenschap.zeux schreef:Niet tot in het absurde. Ìèts van ervaring of routine in het elftal lijkt me geen overbodige luxe. It's all in the mix.Iniesta schreef:Dat lijkt me ook in overeenstemming met Ajax doelstellingen
- Ajaciedjuh
IddIniesta schreef:vandaar ook dat een groot deel van de bonus gerelateerd is aan landskampioenschap.zeux schreef:Niet tot in het absurde. Ìèts van ervaring of routine in het elftal lijkt me geen overbodige luxe. It's all in the mix.Iniesta schreef:Dat lijkt me ook in overeenstemming met Ajax doelstellingen

Blijf het raar vinden dat een groot deel supporters tav een aantal Ajacieden alles negatief wil uitleggen. Dat ze die negatieve energie maar eens zouden gebruiken om positief te denken. Maakt het leven een stuk aangenamer.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Geruchten op twitter over transfer naar Spurs gaan helaas nog wel door.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Ajaciedjuh
De kans is gewoon groot dat die weg is als hij op het vizier staat bij de top 6 van de PL.
- Giacomo Puccini
Moeten ze alleen wel flink hoger gaan bieden. Een bod van 38 miljoen is in de huidige tijden niet serieus te nemen voor een topverdediger. Daar kopen de topclubs wisselspelers voor. 50 miljoen moet er op tafel komen, geen cent minder 

Ajax!
Dat hij weggaat vind ik al erg, maar een mongol als Milik voor 31 miljoen aan een Italiaanse verkopen en dan voor Sanchez 38 vragen 

IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Verschijnen ook alweer berichten dat het niet waar is. Nog een maandje volop onrust 

-
- AT Toto winner 15/16
In 4 termijnen zeker.. flikker maar lekker op, minimaal 50 en een goede speler terughalen want ik wil Veltman daar niet zien.
- InnerHarbour
Valt mee, maar 20 dagen.Ajaciedjuh schreef:Verschijnen ook alweer berichten dat het niet waar is. Nog een maandje volop onrust

YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Die is gewoon weg hoor, is het de Spurs niet dan wel een andere club.
De vraag is: wil Sanchez wel naar Engeland.
Mensen die roepen 50mio en goed terug kopen. Er is geen gearriveerde verdediger die naar de eredivisie komt, tenzij op zijn retour of er iets mis met hem is. Je zal, net als bij Sanchez, moeten scouten in de jeugd van zuid Amerika. Sanchez was/is een voltreffer, dat scoor je niet elk jaar. Al heb ik wel hoop op die Luis Orej....(nog wat)
Wellicht dat de aanwezigheid van landgenoten hem hier nog een jaartje houdt
20 dagen nagels bijten
Mensen die roepen 50mio en goed terug kopen. Er is geen gearriveerde verdediger die naar de eredivisie komt, tenzij op zijn retour of er iets mis met hem is. Je zal, net als bij Sanchez, moeten scouten in de jeugd van zuid Amerika. Sanchez was/is een voltreffer, dat scoor je niet elk jaar. Al heb ik wel hoop op die Luis Orej....(nog wat)
Wellicht dat de aanwezigheid van landgenoten hem hier nog een jaartje houdt
20 dagen nagels bijten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Het zal inderdaad van Sanchez afhangen, heeft hij nog 1 jaar geduld of wil hij nu al de stap maken. Fysiek kan hij het moeiteloos aan, qua voetballend vermogen moet hij nog wel stappen maken.
Als ik lees dat van Dijk ongeveer 70 miljoen moet opbrengen zou ik bij Sanchez ook pas beginnen bij 50 miljoen, jammere is dat Spurs nou net de enige Engelse club is die niet met geld smijt...
Als ik lees dat van Dijk ongeveer 70 miljoen moet opbrengen zou ik bij Sanchez ook pas beginnen bij 50 miljoen, jammere is dat Spurs nou net de enige Engelse club is die niet met geld smijt...
- Ajaciedjuh
Telesport
AJAX VECHT TEGEN SPURS
Deel via social media:
BRONVERMELDING
EPA
Davinson Sanchez scoort tegen OGC Nice. © EPA
Redacteur
Davinson Sanchez scoort tegen OGC Nice.
AuteurMike VerweijPublicatie datum46 minuten geleden
door Marcel van der Kraan & Mike Verweij
Het spel is op de wagen. Tottenham Hotspur maakt serieus werk van Davinson Sanchez (21), heeft zich officieel bij Ajax gemeld en is bereid 40 miljoen euro te betalen. Maar dat bod wordt door de Amsterdammers weggewuifd.
"Ajax heeft Davinson een topaanbieding gedaan voor een nieuw contract”, aldus directeur spelerszaken Marc Overmars, die het elftal van de Europa Leaguefinale zo veel mogelijk in tact wil houden.
Door plafond
Hoewel Ajax nu al acht(!) keer de transfersom die vorig jaar aan het Colombiaanse Nacional werd betaald (5 miljoen euro) kan incasseren, is de club er alles aan gelegen de rots in de branding nog minimaal één jaar in het rood-wit te laten spelen. Daarvoor is Ajax ook bereid ver te gaan. Sanchez staat nu nog tot de zomer van 2021 onder contract en kan door het salarisplafond schieten als hij zijn handtekening onder een verbintenis tot de zomer van 2022 zet.
Met de nieuwe topaanbieding voor de Colombiaanse international geeft Ajax een duidelijk signaal af. Dat geld door de goede financiële positie van de Amsterdammers geen enkele rol speelt, maar dat het sportieve aspect voorop staat. Overmars komt ook terug op zijn eerdere uitspraak – gedaan in de voorbereiding – dat Sanchez ongeveer 40 miljoen zou moeten kosten, dat bedrag is nu dus hoger. Hem nu aan zijn contract houden, lijkt pokeren. Maar dan wel met vier azen in handen. Ook FC Barcelona en Real Madrid zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in de verdediger, die hoog op de scoutingslijst van elke topclub in Europa staat.
Ongekend
Waar Ajax vurig hoopt op een langer verblijf van de ijzersterke centrale verdediger, beseft men ook dat een vertrek niet helemaal uit valt te sluiten. Als er door tegen elkaar opbiedende clubs nóg hogere bedragen worden geboden, kan een halsstarrig ’nee’ een onaanvaardbaar bedrijfsrisico vormen. En wat als Sanchez zijn zinnen op Spurs zet en zich net zo opstelt als werkweigeraar Virgil van Dijk bij Southampton?
’Not for sale’, valt in de ArenA – zoals eerder bij André Onana, Matthijs de Ligt, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg wél – dan ook niet te horen. Maar met de voor Nederlandse begrippen ongekende aanbieding voor Sanchez probeert Ajax zich in elk geval maximaal te wapenen tegen het transfergeweld uit (met name) Engeland.
- Ajaciedjuh
Telesport

AJAX VECHT TEGEN SPURS
door Marcel van der Kraan & Mike Verweij
Het spel is op de wagen. Tottenham Hotspur maakt serieus werk van Davinson Sanchez (21), heeft zich officieel bij Ajax gemeld en is bereid 40 miljoen euro te betalen. Maar dat bod wordt door de Amsterdammers weggewuifd.
"Ajax heeft Davinson een topaanbieding gedaan voor een nieuw contract”, aldus directeur spelerszaken Marc Overmars, die het elftal van de Europa Leaguefinale zo veel mogelijk in tact wil houden.
Door plafond
Hoewel Ajax nu al acht(!) keer de transfersom die vorig jaar aan het Colombiaanse Nacional werd betaald (5 miljoen euro) kan incasseren, is de club er alles aan gelegen de rots in de branding nog minimaal één jaar in het rood-wit te laten spelen. Daarvoor is Ajax ook bereid ver te gaan. Sanchez staat nu nog tot de zomer van 2021 onder contract en kan door het salarisplafond schieten als hij zijn handtekening onder een verbintenis tot de zomer van 2022 zet.
Met de nieuwe topaanbieding voor de Colombiaanse international geeft Ajax een duidelijk signaal af. Dat geld door de goede financiële positie van de Amsterdammers geen enkele rol speelt, maar dat het sportieve aspect voorop staat. Overmars komt ook terug op zijn eerdere uitspraak – gedaan in de voorbereiding – dat Sanchez ongeveer 40 miljoen zou moeten kosten, dat bedrag is nu dus hoger. Hem nu aan zijn contract houden, lijkt pokeren. Maar dan wel met vier azen in handen. Ook FC Barcelona en Real Madrid zijn bovengemiddeld geïnteresseerd in de verdediger, die hoog op de scoutingslijst van elke topclub in Europa staat.
Ongekend
Waar Ajax vurig hoopt op een langer verblijf van de ijzersterke centrale verdediger, beseft men ook dat een vertrek niet helemaal uit valt te sluiten. Als er door tegen elkaar opbiedende clubs nóg hogere bedragen worden geboden, kan een halsstarrig ’nee’ een onaanvaardbaar bedrijfsrisico vormen. En wat als Sanchez zijn zinnen op Spurs zet en zich net zo opstelt als werkweigeraar Virgil van Dijk bij Southampton?
’Not for sale’, valt in de ArenA – zoals eerder bij André Onana, Matthijs de Ligt, Hakim Ziyech en Kasper Dolberg wél – dan ook niet te horen. Maar met de voor Nederlandse begrippen ongekende aanbieding voor Sanchez probeert Ajax zich in elk geval maximaal te wapenen tegen het transfergeweld uit (met name) Engeland.

- InnerHarbour
Natuurlijk wil hij dat, mooiste, best en zwaarste competitie te wereld. Daar wil elke echte man spelen, alleen homo's willen naar Spanje.Mano schreef:De vraag is: wil Sanchez wel naar Engeland.
Kan je op een briefje geven dat het nog niet een derde is van wat hij bij Spurs kan pakken.
YNWA
Engelse Media meldt dat Spurs in Amsterdam is om te onderhandelen... dat is wat andere koek dan een aanbieding doen...
prijsopdrijvingstacktieken.
50 miljoen voor sanchez... als we zo doorgaan kopen we een nieuw stadion ala nou camp op de zuid-as
50 miljoen voor sanchez... als we zo doorgaan kopen we een nieuw stadion ala nou camp op de zuid-as
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Er zijn toch weer nieuwe initiatieven om de OS naar A'dam te halen? Kunnen ze die betonnen blokhut meteen grondig laten verbouwen. Tegen die tijd - ik geloof 2032 - heeft Ajax vast minimaal 500 miljoen op de bank, dus ze kunnen er dan een mooi pronkstukje van maken.elliquido schreef:prijsopdrijvingstacktieken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Voor 45m gaat Overmars echt wel overstag hoor..
Exact. Wie wilt er nou naar Barca of RealInnerHarbour schreef:Natuurlijk wil hij dat, mooiste, best en zwaarste competitie te wereld. Daar wil elke echte man spelen, alleen homo's willen naar Spanje.Mano schreef:De vraag is: wil Sanchez wel naar Engeland.
Kan je op een briefje geven dat het nog niet een derde is van wat hij bij Spurs kan pakken.

IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Ik mag hopen van niet.WP_Legend schreef:Voor 45m gaat Overmars echt wel overstag hoor..
- Sanchez is voor Ajax onvervangbaar
- een veel mindere speler als Virgil van Dijk moet al 80 miljoen kosten
- 50 miljoen en geen cent minder

Well slim van Overmars om gelijk een verbeterde aanbieding te doen aan Sanchez. Dit komt sterk over in de onderhandelingen. Maar het is ook gewoon terecht, en hopelijk helpt het Sanchez om nog wat geduld te hebben en te wachten op een club die groter is dan TH. Als een speler blijkbaar zo een hoge transferwaarde vertegenwoordigt, en een aanbieding krijgt van een Engelse club die zoveel meer salaris betaalt, dan moet je als Ajax zijnde daar iets tegenover stellen. Salarisplafond zal allemaal wel. Voor zo een klasbak mag je best een uitzondering maken. En als hij dan volgend jaar een transfer maakt van 50-60 miljoen, zal iedereen vrede hebben met Sanchez als absolute grootverdiener binnen de selectie.
Ajax!
Zoals ik al eerder zei: 80m. en geen cent minder.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Ik vind dat er sowieso een ander salarisplafond moet worden gehanteerd voor een contractverlenging dan voor een 1e contract. Dan weet je namelijk met veel meer zekerheid dat iemand het waard is.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Mijn god onze nieuwe aanvoerder in het centrum....
Dag kampioenschap... goh het maar weer naar de kakkies toe al voordat er 1 ronde is gevoetbald...

Dag kampioenschap... goh het maar weer naar de kakkies toe al voordat er 1 ronde is gevoetbald...
Weer op zoek naar een Interim coach..