Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
-
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Klopp kan er wel voor gaan liggen, maar hoe zal Coutinho dan reageren?
Als een speler (en zijn zaakwaarnemer) weg wil is het klaar, al weet ik niet of Coutinho perse weg wil...
Als een speler (en zijn zaakwaarnemer) weg wil is het klaar, al weet ik niet of Coutinho perse weg wil...
- InnerHarbour
Ik kan mij voorstellen dat een fan van een selling club zoals Ajax dat denkt.
YNWA
LIverpool is ook een selling club.
Suarez en Torres gingen afbouwen bij Barca en Chelsea
Mascherano ook bij Barca. Xabi bij Madrid.

Mascherano ook bij Barca. Xabi bij Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Goh wat is die Klopp al lang trainer bij Liverpool volgens jullie. 

YNWA
-
Ik zou bijna hopen dat Coutinho naar Barcelona vertrekt, alleen maar om jouw reactie te lezen 

- InnerHarbour
Ik zou niet blij zijn maar vooral omdat ik bang ben dat Klopp dan vertrekt, dat zou ik erger vinden. Voor Coutinho komt wel weer een ander, hij is pas het laatste anderhalf jaar echt goed geworden, daarvoor had hij maanden dat je hem niet zag.
YNWA
-
Logisch, want hij is klein en niet sterk.

Als Klopp vertrekt, komt er voor hem ook een ander. Spelers en trainers zijn passanten. Daarom moet je ze ook niet tegen hun zin bij je club houden op het moment dat ze écht willen vertrekken. Daar komt gedonder van. Machogedoe waar je niets mee opschiet.

- InnerHarbour
Buiten het feit dat hij niet te koop is zijn het nog keelen daar in Spanje, de aanvoerder van Brazilië verkopen voor 220 miljoen en dan denken dat je de reserve aanvoerder voor 100 miljoen kan ophalen.

YNWA
Coutinho is natuurlijk op allerlei vlakken een mindere speler dan Neymar. Wel een fantastische overigens. Maar niet meer dan 100 miljoen waard.
IK GELOOF!!!!!!
Honderd miljoen? Dan zou ik hem lekker in de regen van Liverpool laten. Coutinho is een goede speler, maar dit is een woekerprijs.
Hij moet ook nog bij Barcelona passen. Daar is meer druk, het niveau is hoger en hij zou te maken krijgen met de gevestigde orde die van hem verwacht dat hij zich schikt.
Hij moet ook nog bij Barcelona passen. Daar is meer druk, het niveau is hoger en hij zou te maken krijgen met de gevestigde orde die van hem verwacht dat hij zich schikt.
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Het lijkt een steekspel te worden rond Coutinho. Klopp wil hem houden, maar Coutinho voelt wel voor de overgang, al zal hij het niet forceren, naar het schijnt. Alle kans dat hij intern wel laat weten dat hij graag wil, maar op een 'vriendelijke' manier. Wat doe je dan als club? Gaat het niet door, dan zit je toch met een minder gemotiveerde speler lijkt me. Zal die ooit echt 100% geven? Moet je willen dat je een speler hebt die met zijn hoofd al bij een andere club zat?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat lijkt me geen goed idee.
De hoofdprijs + eruit persen en doorgaan met ademhalen. Dat lijkt me rationeel gezien het beste.
Maar dan heb je buiten het machismo van clubleiders en supporters gerekend, denk ik.
Je kunt wel roepen dat Liverpool net zo'n grote club is als Barcelona, maar dat is supportersgelul. Geen enkele voetballer van buiten Liverpool is het daarmee eens.
De hoofdprijs + eruit persen en doorgaan met ademhalen. Dat lijkt me rationeel gezien het beste.
Maar dan heb je buiten het machismo van clubleiders en supporters gerekend, denk ik.
Je kunt wel roepen dat Liverpool net zo'n grote club is als Barcelona, maar dat is supportersgelul. Geen enkele voetballer van buiten Liverpool is het daarmee eens.
- InnerHarbour
Die Joey en Rishi blijven zich maar bezig houden met zaken die deze zomer niet gaan gebeuren.
I wonder why. 

YNWA
-
Je bent eigenlijk een te makkelijk slachtoffer op dit forum IH...
Ik beloof daarom dat ik je niet zal pesten als Liverpool weer eens een potje verliest komend seizoen!
Of misschien een heeeeeeeel klein beetje.... Soms.....
Ik beloof daarom dat ik je niet zal pesten als Liverpool weer eens een potje verliest komend seizoen!

Of misschien een heeeeeeeel klein beetje.... Soms.....
- InnerHarbour
Oh nou dan beloof ik dat ik niets zal zeggen als die Amsterdamse havenslaven het weer verkutten.
Yea, fat chance.

Yea, fat chance.

YNWA
- InnerHarbour
Voor Rishi en alle andere Barcelona geilers. Zoals ik al weken zeg:
FSG, zijn de eigenaars van Liverpool. Jammer vallers, volgend jaar misschien meer geluk.
FSG, zijn de eigenaars van Liverpool. Jammer vallers, volgend jaar misschien meer geluk.

YNWA
Nu wordt het afwachten wat Coutinho hier van vindt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Niet leuk, natuurlijk. Geen enkele speler vindt het leuk als hem een transfer naar een grotere club wordt ontzegd.
Dom ook van Liverpool. Weet je meteen waarom ze geen echte top zijn. Veel emotie daar bij de leiding en weinig hersens.
Dom ook van Liverpool. Weet je meteen waarom ze geen echte top zijn. Veel emotie daar bij de leiding en weinig hersens.
- InnerHarbour
Coutinho, huilt niet, die voetbalt gewoon nog een seizoen voor 150.000 pond per week net zoals de Gea dat voor United doet die al twee jaar geleden zogenaamd naar Madrid ging.
Clubleidingen moeten zich niet laten piepelen door spelers en hun zaakwaarnemers die maar in één ding geintereseerd zijn en dat is de volgende commissie. Coutinho heeft een half jaar geleden zijn contract voor een vorstelijk bedrag vijf jaar verlengd. Dan mag je pas weg als Liverpool een adequate opvolger gevonden heeft en niet eerder of aan het einde van het contract als ons dat zo uitkomt.
Clubleidingen moeten zich niet laten piepelen door spelers en hun zaakwaarnemers die maar in één ding geintereseerd zijn en dat is de volgende commissie. Coutinho heeft een half jaar geleden zijn contract voor een vorstelijk bedrag vijf jaar verlengd. Dan mag je pas weg als Liverpool een adequate opvolger gevonden heeft en niet eerder of aan het einde van het contract als ons dat zo uitkomt.

YNWA
Coutinho wordt potentieel finale CL en een veel spannender werkomgeving onthouden. Vinden spelers niet leuk.
Je wordt er alleen maar een onaantrekkelijke club door die gemeden zal worden door spelers die een tussenstap willen maken op weg naar een topclub
I think I lost my fucking headache
Mwahh.. Of ze willen zelf een topclub worden. Maar dan moeten ze nu ook wel de portemonnee trekken en wat toppers aantrekken.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ben ik met je eens, ze zitten zelf ook achter de verkeerde soelers aan die wel willen komen maar clubs die niet willen verkopen. Voor Keita hebben ze 66 miljoen geboden en zo'n bod zal er ook voor VvD komen binnenkort. Maar begrijp mij goed ook RBL en Southampton staan in hun volste recht om nee te zeggen.
Snap Klopp niet dat hij niet doorschakeld maar misschien gaat dat nog gebeuren de komende weken want je hebt gelijk. Er moet versterking in het centrum en middenveld komen anders wordt het een kort CL seizoen en weer een heel moeilijk PL seizoen, tenzij alles heel blijft maar dat is het nu al niet.
BTW Rishi, Liverpool is een topclub, zoiets bestaat uit meer dan alleen het heden.
Snap Klopp niet dat hij niet doorschakeld maar misschien gaat dat nog gebeuren de komende weken want je hebt gelijk. Er moet versterking in het centrum en middenveld komen anders wordt het een kort CL seizoen en weer een heel moeilijk PL seizoen, tenzij alles heel blijft maar dat is het nu al niet.

BTW Rishi, Liverpool is een topclub, zoiets bestaat uit meer dan alleen het heden.
YNWA